Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehtäisiinkö kirppareiden rinnalle " kierrätyspisteitä" ?

06.01.2006 |

Hyväkuntoisten ja usein merkkivaatteiden innokkaana kierrättäjänä harmittaa jatkuva mutina käytettyjen vaatteiden " kalliista hinnasta" . Olisikin kiva mennä itse ostamaan ja myymään kierrätyspaikkaan, jossa hintataso olisi tiedossa ja laatu sen mukaista. Onhan se ainakin itselle selvä asia, että jos joku on ostanut lapselleen kalliin neulepuseron esim. 40,- , ettei sellaista tarvitse kenellekään ilmaiseksi antaa-vaan voi siitä hyväkuntoisena pyytää kunnon hinnan vielä. Tämä sitten jakaisi asiakkaat kahteen ryhmään ja hintajupinat jäisivät pois... Olenkohan ainoa, joka tällaista paikkaa kaipaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää aivan sama hinnoista marmatus!! Mitä ihmettä ne ovat ne " kirpputorihinnat" ? Missä ihmeessä on määrätty että kaikki, läpinäkyväksi pessyistä bodyn retkuista, hyväkuntoisiin merkkivaatteisiin maksavat saman verran!!

Minä en ainakaan enää ikinä lähde kirpputorille myymään, kun siellä ei osata arvostaa ihania vaatteita jotka vielä ovat loistavassa kunnossa. Pitäis olla juuri joku tuollainen paikka jossa saisi oikeasti hyvälle tavaralle oikean arvon!

...toinen asia mikä ärsyttää on myös ne ihmiset jotka luulevat voivansa rahastaa suuria summia puhkipestyillä haalistuneilla merkkivaatteilla vain sen takia että ne ovat merkkivaatteita!!

Mutta siis oikein hyvä idea! Minä olen ainakin valmis ostamaan hyväkuntoisia merkkivaatteita hyvällä hinnalla käytettynäkin. Oikeasti kirpputorit ovat taineet menettää kaikki hyvän-tavaran-kauppiaansa juuri tämän " arvostuspulan" takia :O(

Vierailija
2/3 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytettyjen vaatteiden kauppoja lastenvaatteillekin, täällä Tampereella esimerkkinä Napero Laukontorilla myy uusia ja käytettyjä, hyväkuntoisia vaatteita. Olen kuullut vastaavista PK-seudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teiltä, ystäviltänne tai perheenjäseniltänne löytyy digikamera, niin voittehan ilmoitella esimerkiksi Vauvalehden, Kaksplussan ym nettikirpputoreilla ja liittää kuvat niin, että kiinnostuneet näkevät ne heti. Eli teidän ei tarvitse lähetellä kuvia erikseen kenellekään, vaan kiinnostuneet ottavat teihin yhteyttä. Tämä vaatii tietenkin jonkun sivuston, jonne kuvat voi tallettaa, mutta niitä palveluja varmasti löytyy.

Kyllä voisin kuvitella, että sellaisia ihmisiä vielä löytyy, jotka ovat valmiita maksamaan laadukkaista merkkituotteista enemmän. Etenkin jos jäävät mukavasti kauppojen merkkivaatehintojen alapuolelle.

Nuo liikkeet, joissa myydään eteenpäin käytettyjä merkkivaatteita ottavat välistä sen verran, ettei vaatteista taida saada juuri tavallista kirpputorihintaa enempää.