¤¤¤¤Syysbabyt 2004 & äipät LOPPIAISTA!!!¤¤¤¤
Kommentit (25)
Keittiöremontti on alkanut! Ensimmäiset alakaapit on paikoillaan, niistä vaan puuttuu osia niin ettei käyttökuntoon vielä saa :-/ Tai kai ne jossain täällä meidän kaaoksessa on nekin osat, ja löytyy sitten kun osataan oikeasta paikasta katsoa. Mutta ihanaa kun työ etenee!
Anoppi ja appiukko tuli tänään remonttiavuksi, ja ovat koko viikonlopun, joten pinoilu on vähän hankalaa...
Saamuskalle *halaus* ja rentouttavaa viikonloppua!
Yniksen isorinsessalle onnittelut uudesta taidosta *ojentaa kunniamerkin*.
Nyt ei kerkiä enempää, mukavaa viikonloppua!
T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
Tossa vaiheessa odottavan aika voi olla pitkä! Minä jo olin varma, että olit synnytysreissulla. En uskalla edes sanoa, että synnyttämässä. Itsehän lähdin synnyttämään pikkurinsessaa lapsiveden menon jälkeen ja silti synnytys käynnistettiin 1,5vrk myöhemmin, kun mitään ei ruvennut tapahtumaan. Eli laitokselle lähtö ei tarkota heti synnyttämistä mun ajatuksissa:)
Apua, olikohan toi ihan tyhmästi sanottu tässä tilanteessa. Oisko parempi pitää mölyt mahassaan? :)
Minä yritän mennä nukkumaan, että huomenna ois vähän levänneempi olo. Tuntuu vaan, että en kehtaa oman mieheni kanssa edes mennä rinteeseen, kun tämä ei varmaan ole tajunnut miten surkea mun kunto oikeasti on. Levin pikainen lasketteluhetki sen todisti silloin! En ole ikinä ollut mikään himokuntoilija, mutta näin surkeassa kunnossa en ole tainnut koskaan olla:(
T: Ynis
[color=7D26CD]MARIONETTELLE JA FRODOLLE LÄMPÖISET ONNITTELUT!!! :-)))[/color]
Mersu, voi tuota tapaturmaa! :-( Onneksi paaperot paranevat nopeasti.
Mimmu.K, ehdin jo luulla... Jaksuja viimemetreille edelleen. WoW tuota miestäsi! Meillä mies ruokkii kyllä koirat, anteeksi koiran (edelleenkin ongelmia sopeutua vain yhden koiran kanssa elämiseen) mutta mihinkään terveyden- tai sairaudenhoitoon hän ei kykene. No ei sen väliä, minä olen sitten sitten se ilkeä akka joka leikkaa kynnet jne..
Oma 8( . )8 Maanantaina Sini oli niin itkuinen että lähdin sitten päivystykseen tyttöä näyttämään. Löytyi tulehdus molemmista korvista, Sinin ensimmäinen. Yöt meni rikkinäisiksi, kuten myös Sinin vatsa. Voi kettu, että valvominen väsytti ja sai liitoskivut äitymään todella pahoiksi. Sini oli jo paranemaan päin keskiviikkona, niin eiköhän tuo mieskulta kaatunut kuumeisena sänkyyn.. Nyt alkaa meillä jo elämä voittaa. *Huokaus* En voi ymmärtää miten te korvakierrepaaperoiden ja algeerialaisten äidit oikein olette jaksaneet??? Minut sairastelut uuvuttaa täysin jo muutamassa päivässä..
Hih, tosiaan lähdettiin sunnuntaina Pohjanmaalle että mies saisi hetken olla ihan yksin kotona ja vähän hengähtää ja nukkua (heräilee minun kääntymisiin, Sinin tuhinoihin, koiran tassutteluun jne..). No Sini oli järjestänyt käytännön pilan isälleen, oli laittanut herätyskelloni vaatekaappiini klo 5 yöllä herättämään.. :-DDDD Mies oli unenpöpperössä hetken saanut etsiä huutavaa kelloa!
Sain Sinille tehtyä ja päällystettyä 6kpl 60x60cm tyynyjä vanhasta superlonpatjasta ja erivärisistä Ressu-kankaista. On kovasti tykännyt leikkiä niillä. :-) Niin minäkin tykkäsin aikoinani. Enkelikös se tuskaili lompsan ja lastenhuoneen hankintojen kanssa. Löytyisikö Huutonetistä apua?? Kirppareiltakin löytää halpoja puisia huonekaluja, mitkä voi maalaamalla laittaa tosi kivan ja persoonallisenkin näköiseksi. Tumpelokin (=minä) kyllä onnistuu. Löytöonnea! :-)
Aavis, harmittaa kun jouduin maanantaina lähteä tuon sairastumisen vuoksi kotiin. Olisin ehdottanut että josko olisit lähtenyt katsomaan tiistaina Narniaa leffaan.. No ehket olisi saanut lapsenvahtia tai autoa jne.. Toivottavasti Motti pysyy terveenä, odottelen teitä kyläilemään, ehkä Motti opettaisi Sinille että ulkonakin voi pieni paapero kävellä!
Lila75 rv32+1 ja Sini
Takana mukava päivä lasten kanssa. Isommat laskivat kovasti mäkeä, lunta kun riittää. Antsan kävi ulkona vain nukkumassa vaunuissa 3h. Kun ei vielä kävele ja vaunuissa nukahtaa heti, jäävät ulkona peuhaamiset Antsan kanssa vielä suurimmaksi osaksi väliin. Ette te T-P välttämättä ole viimeisenä kävelemässä...Antsakaan ei sitä vielä ole hokannut. Kävelyttämistäkin pitää ihan kummana (kampeaa istumaan..taisin jo kertoakin..)
Kiitos halauksista ja muista, sain kovasti jaksuja :)) Tänään osasin jo hiukan rentoutuakin (krmh..jonsei nyt sitten muutamaa työpuhelua lasketa mukaan..)
Ynis: Onnea pottailun aloittajille!
Marionette: Onnea plussan johdosta :)
Kovasti olettekin plussailleet. Muistakaa tosiaan, ettette silti jätä meitä. On mukava elää raskautta mukana, itselle kun sitä ei enää ole tulossa.
Parisuhteesta, puhelemisista, välittämisesta ja huomioon ottamisesta ei meillä ole vähään aikaan keskusteltu. Mies varmasti keskustella haluaisi. Hän on meistä se " keskustelija" . Kokee varmasti taas hylätyksi itsensä, kun en kohta viikkoon (?tai jotain sinne päin) ole muistanut aviollisia velvollisuuksiani ;) Miksen minä sitten jaksa puhuapuhuapuhua? Kaipa minä kaipaisin enemmän tekoja ja tukemista kuin vatvomista...Noh, tilanne paranee taas, kun jaksan unohtaa kaikkinaiset työprobleemini ym. ja heittäytyä tunnelmaan. Tapahtuu varmaan tänään tahi huomenna.. Kylläpä minä vaikutan kylmältä tekstissä...
Mutta...mukavia, rauhallisia unia tahi muuten mukavia yöhetkiä kaikille!
Saamuska, joka ei aina rakasta tarpeeksi, mutta sitoutuu yrittämään ja kanssakulkemaan
IHan jo innostuin et mimmu on päässy matkaa,mut vikalta sivulta vielä löytyi...Edelleen suppari lähetys ja paranemista pienelle!!!
marionetelle ONNEA,ONNEA :-)
Kyllä ,Ynis tuo kakka on niin iso juttu että siitä kannattaa iloita ja kuuluttaa :-)
Oli kiva ilta Enkelin perheen kanssa,poikaa vaan sai taas ojentaa ja muutenkin riehaantuivat nuo meidän ipanat täysin!Toivottavasti Nea uskaltaa vielä tulla tänne..
Heti on parempi fiilis ku on nähny täl viilol muitaki ku oman perheensä :-) Ja huomenna shoppailu päivä :-) Voi ku ois vaa rahaa enempi!!!
Odotan et lapset nukkus....Öitä!
jatu