Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤¤Syysbabyt 2004 & äipät LOPPIAISTA!!!¤¤¤¤

05.01.2006 |

Pinkkaa tähän?

Kerppu joka jatkaa kohta...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin aloittaa pinon pitkästä aikaa :D jutun juurta eilisessä mulla. Nyt sinne untenmaille...tai ainakin yrittään.

Kerppu myös nukkuun!

Tuttis

Vierailija
2/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatulle kiitos eilisestä! Pojilla tosiaan sujuu kivasti. Hieno homma. Ja musta ihanaa ku ne ei tappele eikä kinaa keskenään niinku poitsu bestiksensä (?) kanssa. Enempi tuntuvat riitapukareilta ku bestiksiltä. Nää mun ja sun on vissiin tarpeeks " vieraita" toisilleen ni ei vielä tartte kokeilla kuka määrää??? Otetaan uusiks. Reissun jälkeen...

Reissuun lähtö enempi hirvittää ku muuta. Siis viikon päästä Bahia Feliz. Kone lähtee 5.10 aamuyöllä :( En tosiaan pysty kuvitteleenkaan miten siitä suoriudutaan......... Pakko vaan jotenki.

Ayap: Ai että kirjotit niin elävästi siitä sairaala-käynnistä, ihan meinas pissit tulla housuun.... Toivon tosiaan ettei YKSKÄÄN eväs teillä kaadu ab-latistuksessa! Vaikka tietty on tärkeä latistus.

Ankkis: Päiväkirjan pito voi tuntua ETUKÄTEEN vaivalloiselta mut ei se sitä sit olekaan. Siitä tulee niin äkkiä rutiinia. Ja se avaa silmät paremmin... Vinkkinä sellanen ettet antais/ite söis joka päivä sellasia joista et ole ihan varma. Eli jos välissä olis esim. päiviä ni eron saattais huomata. (ESIM. tomaatti, kala, suklaa, muna, maito sun syömänä?) Vai etkö säkään käytä mitään maitotuotteita??? Eikö Lilliltä ollutkin maito pois? Noi siis vaan esimerkkejä siitä....

Ääh, mä en taaskaan muista mitä piti vastailla!!!!! Ennen pidin aina kynää ja paperia vieressä ja kirjotin avainsanat muistiin tai sit vastasin silleen et mulla oli kaks pinoa auki. Toista luin sitä mukaa samalla ku toiseen vastasin... Tajuskohan totakaan kukaan???

Aloitin tänään Sassalle tosi reissu-hyödyllisen pikku-kokeilun. Quinoa-murot :) On niinku riisimuroja mut vielä pienempiä. Pakko saada mukaan jotain mitä voi lataa neidin eteen tiukkien paikkojen tullen esim. ravintoloissa, lentokoneessa jne... Toinen pika-kokeilu tulee olemaan vielä tässä rusinat. Ostin eilen jumbon luontaistuotekaupasta rusinoita, niissä ei vissiin oo rikkihapoketta. Se tätskä muuten suositteli kokeilemaan " multi-allergisille" papayaa! Sillä on sama ominaisuus kuin ananaksella eli se pilkkoo valkuaista. Eli saattaa toimia auttavana pilkkomalla allergeeneja... Vink vink... Nyt sillä ei vaan ollu sitä :( Sieltä löytyy yleensä myös kuivattuja mustikoita, kans käteviä sormin syötäviä... Banskia ajattelin uhkarohkeesti kokeilla sitten reissussa kaupan tiskiltä suoraan :)

Kotiin ku tullaan ni sit olis edessä rasva-testi. Sinisellä keijulla aattelin sen tehdä. Maybe... Olis niin ihanaa saada vaiks jotain kaura&rasva&vesi -juttuja leivottua niinku leiväksi. Kiirus tuntuu taas olevan kokeileen, ei kannattais hosua.....

Pää lyö tyhjää, taas....

Jos menis nukkuun.

Öitä.

Kerppu + kauraa & päärynää syövä ja quinoaa maisteleva Sassa & Velu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piti tuulettaa Yniksen Iso-Rinsessalle!!!!!!!!!!!! JEE!!!!!!!!!!!

Frodolle ++++++++++++ -onnea!!!!!!!!!!!

Ketkähän sit unohtu... Sorry...

Kerppu, kohta nukkuva myös :)

Vierailija
4/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluistanne =) edelleen tuntuu aika uskomattomalta saada toinen syysvauva..kunhan kaikki menisi hyvin. Tissit on kipeenä ja huonoa oloa on, ei siis epäilystäkään ettenkö olisi raskaana ;) Lähden huutavaa esikkoa hoitamaan----

Parannussäteitä sairaille ja jaksua väsyneille.

-frodo, tyttö 1v 3kk ja salamatkustaja (vasta) 5+2-

Vierailija
5/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpukusissa vielä kuhkitaan ja mietiskellään, mitä tehtäisiin. Mukavaa. Eilen myös tuuletettiin tunteita, noin niinkuin YKÄ harjoitukseksi ja aamulla sovittiin. Sekin on mukavaa, he heh.

Frodolle onnea! Kerpulle suurta kateutta matkasta. Koskas Hilu lähdette, eikös teillä ole Mallorcan reissu edessä?

Yhdeksänkulmainen peili on sitä yhtä teoriaa, mutta muistaakseni sitä kirjoittaa Valtonen, Olli ja vaimo. Ehkä. Minusta parasta parisuhdeviestintäopusta on olleet ehkä Martti Lindqvistin kirjat.

Harmillisinta minusta on, kun mies ei tunne yhtään teoriaa eikä koskaan lue mitään. Olisiko muuten kaikkein paras neuvo hyvään viestintään, että pitää johtoajatuksen mielessään. (minä haluan muuttua on erinomainen) ja sitten heittäytyy muuttumaan, yhdessä, sen parisuhteen ehdoilla, tunteella? Että ottaakin vastaan sen mitä toisella on tarjota parisuhdeviestintään, pysyen omassa pääpointissaan?

Olisiko maali se, että voi edelleen pysyä sanojensa takana, että olen tehnyt parhaani muuttuakseni, sanonut silloin, kun on sanottavaa ja löytänyt oikean tunteen sanottavaksi? Etten olisi vihainen epäsiististä kodista, jos minua eniten harmittaa, etten saa mielestäni riittävästi huomiota?

Kamalasti kysyy hän. Ylenmääräisesti Kysyvä Äiti.

Jättöpäivä, Dead Line, se, jolloin pitäisi sanoa, että tämä on valmis, vaikkei yhtään tunnu siltä... Projektityötäni kuvaa se, että aina aloittessani työn, näen unta, että tulvat, hyökyaallot ja kosket vievät minua. Tervettä meininkiä. MErsuMarsulle onnia työn hakuun varsinkin lähimaastosta ja Hellulle extrasuojelusenkeliä, toivoo hän. Mimmulille kanssa potks työnhakuun. Toivottavasti paikka on lähellä remonttityömaata (ehkä meidän papiksi???)

Onnittelut Tuttiksen miehelle. Toivottavasti lahja nro 2 oli mieluinen...

Saamerssonille erityisajatuslähetys täältä. Olen hy-vin myötätuntoinen, ei ole helppoa ei, kun ei voi aina sanoa vain positiivisia asioita.

Kukkuu, Kukkanenkin on, ja Poikanen ja raskaana. Kyllä.

Vierailija
6/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöösällä masuvaivat haittaa öitä nyt urakalla. Yökkäilyjä tullut n. kerta per päivä ja ummetus taas vaivaa. Huoh ja surkeus meidän pientä. Riisipuuro ei oikein Nöösälle laske ja se näkyy heti masun toiminnassa. Kunpa saisimme lisää vaihtelua puuroihin, mutta eipä näy helpotusta. Nyt ei voi latistaa uusia, kun tuo masu on tuollainen. Kai sitä tattaria pitäisi pian kokeilla ja kala ja ja ja¿

Eiliset: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6058755&p=&mpage=4&tmode=…

Kiitos onnen toivotuksista haastattelun ja Nöösän painon suhteen.

Kerppu: toivotaan, että lomalle lähtö ja siellä olo sujuu mukavasti ja saatte nauttia ja rentoutuakin.

Kukkuu: lähellä raksaamme on hakemani paikka, mutta ei teidän suunta tällä hetkellä. Ajeltiin tässä yksi päivä teidän suunnalla. Todellakin matka välillämme on pian sangen lyhyt. =)

Mersu: työpohdintoihin selkeytymisiä ja Hellulle silityksiä.

YKÄ: Opettaisiko joku kuinka avataan suu? Niin ei ne miehet eikä me naisetkaan vissiin olla ajatusten lukijoita. Huh, miten sitä onkaan elämässä opittavaa. Kiitos kiinnostavista pohdinnoista ja ajatuksista.

Ynis: Onnia isolle rinsessalle ja myös vanhemmille!

Saamuska: Jaksua, voimia ja auringon säteitä.

Pitäisi kai ottaa pienet tirsat, mutta kun haluan änkeröidä vastaan niin kuin lapsetkin aina. Smuik!

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
7/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana hyvin nukuttu yö ja reipas tunti liikuntaa. Ihanaa. Virtaa on vaikka mulle jakaa (miehelle?) Hän totesikin sohvanpohjalta, lehden takaa, että oisko mun pitänyt treenata vähän kovempaa, kun jäi noin paljon energiaa :). Minä meinaa siivosin tohinalla keittiötä.

Minä liityn mielelläni kaikkiin kasvupiireihin ja keskusteluryhmiin. Kuuntelen mielelläni ja yritän jotain oppiakin. Meillä mies ei varsinaisia parisuhdeoppaita lue, mutta muuta ajattelukirjallisuutta kylläkin. Hänellä on paljon parempi ihmistuntemus ja tilannetaju kuin mulla. Hänen kanssaa huomaan olevani varsin raakile ihmissuhteissa. Teoriaa on kiva lukea, mutta miten ne jutut oikeasti voi siirtäää käytäntöön? Mielestäni me jutellaan miehen kanssa aika paljonkin asioista ja luulen, että molemmat sanoo mieltä painavat asiat (miehestä en tietenkään voi olla varma). Eilen viimeksi saatiin yksi (tai oikeastaan kaksi) mun mieltä kaivavaa asia puhuttua ja olimmekin molemmat samaa mieltä. Voi kun aina osais sanoa asiat rauhallisesti ja rakentavasti. Liian usein minäkin hermostun sekaisesta kämpästä, kun oikeasti ongelmat on ihan muualla.

Kerpulle oikeen hyvää matkaa. En muuten olisi ihan vakuuttunut tästä papayateoriasta :), mutta voihan se kuitenkin sopia Sassalle.

Ynis, kivaa että suuri ongelma ratkesi. Mietin teitä eilen illalla ;) Onneksi et ehtinyt luovuttaa.

Nyt taidan keittä meille päiväkahvit...

Pile

PS: Pakko kehua: mä tajusin heti, mikä oli dl :)

Vierailija
8/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerppu, oih ja voih oispa ihana lähtee reissuun! En oo koskaan käynyt missään lämpimässä lomalla :( Ainoastaan työmatkoilla Euroopassa ja työharkassa. Voipi olla mukva herätys aamusella :/ Mutta ehkäpä lapset on niin pökkyrässä että meneekin hyvin? Ruokakokeiluihin taas tsemppia, toivottavasti uudet kokeilut onnistuu.

ayap, ihan tutulta kuulostavat kuvauksesi. Mulla vissiin tuo kierukka rasvoittaa vielä enempis tukkaakin niin on tosi edustava jo iltasella, puhumattakaan jos en ehtisi aamulla peseen.

Saamuskalla tsemppiä. vaikeita juttuja. Miten tuota itse ees osaisi muiden asioita hoitaa kun ei omiakaan saa sanottua :D Esimies jutskat ei aina kivoja, ei.

Pile, oletpas ollut energinen! Ja tosi hienoa että osaatte keskustella asioista, sitä taitoa kadehdin aidosti :))

Missäs Ynis, muut?????

Meillä ihan tavallinen päivä tääkin, mies töissä illassa ja me kotosalla. Vieraita kyllä saamme tänään monen viikon edestä kun aamulla kymmeneltä kävi jo ekat ja illalla tulee lisää. Kivaa ihmisiä!!!!

Nyt esikoisen kaa viettään laatuaikaa Muumitalon parissa. Hälle tärkeetä kun opienempi nukkuu niin saa aina noita muumitalon pieniä osia leikkeihin.

Tuttis

Vierailija
9/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoittaudun mukaan plussakerhoon ;) Eli kyllä kyllä meilläkin!!! Ristiriitainen olo, toisaalta haluaisi jo kuuluttaa kaikille tätä ihmettä ja toisaalta ei meinaa uskoa todeksi itsekään. Vaan pakko kai on uskoa, kun ihan kahteen otteeseen on kaksi viivaa testattu, menkkoja ei näy eikä kuulu ja oireentynkääkin on (väsymystä, pientä heikotusta, mielialanvaihtelua - jos sitä nyt minään poikkeuksena normaalitilasta voi pitää ;))

Eilen oli jo eka neuvola, 11-12 -viikoilla päästään sitten ultraan, siihen ainoaan meilläpäin (typerää, tuntuu että täällä säästetään aina lapsista ensin). Ehkä sen jälkeen voi sitten kertoa " koko maailmalle" = niille muutamalle harvalle joille en vielä siihen mennessä ole asiaa kertonut. Jos kaikki menee hyvin...

Onnea Frodo myös! Kivaa, meitä on täällä jo kamalan monta! (Anteeksi vain muille, jos palsta välillä tuntuu odottajien kansoittamalta :)) Meille odotetaan näillä näkymin elolintusta, oliko muita? Viimeisten kuukautisten perusteella la on 23.8.06, mutta jotenkin en osaa siihen niin vakavasti suhtautua, typyn la meni viikolla eteenpäin ultrassa, ja syntyi sitten melkein kuukautta ennen...

Mulla on muuten masu jo pyöristynyt!! Voikohan tää edes olla niin alussa...?

Loppiaista kaikille!

- marionette rv 7+2 + typy 1 v 3 kk -

Vierailija
10/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIlen illalla en käyny koneella,kolmatta päivää kesävä migreeni piti poissa ja tärisin vierotus oireista..

Ynis:Kipiiiiiii!!Isorinsessa.HUolestuin jo kun luin ekan kirjoituksen,mutta onneksi oli helpottava iltakirjoitus :-)

Kerppu:Juu heti ku palaatte,poikaki jo kyseli et millo tuutte taas :-) Olen matkasta kade.TAhtos lähtee.

Mersu:Voi pikkusta,Kuulostaa kyllä ikävälle tuo hapaat huulesta..Onskua työhakuun!

Ja Mimmulle lykkyä haastatteluun! :-)

Aamusta taas aikasta ähinää typyllä.Kakkaus on siirtyny aamuun-se on paha!PAras ois päivällä ennen päikkejä ni ei sotke unia!!

Parisuhdejuttuja..Joskus luin kirjoja,nyt hyvä jos mainoksia,mies ei ole lukenkukaa..Täällä tuli monta hyvää ajatusta..ja se tahdon!Kyllä minä tahdon,mut...Väsyttää niin,odotan vaa et aika kuluu ja elämä helpottas mut mitä sitte...ÄSken tuli sanottua mitä oon tänää tehny,siis kotitöitä..miehen vastaus:Hän sit putsaa viemärin,ku ei hän ei tee mitää!!Enkeli+perhe tulossa kylää,et täst on hyvä jatkaa.... :-/

Käytii sentäs kaikki ulkoilemassa,vähä pää sekiinty..On taas niitä katko öitä ni ajatus puuroontuu!JA poika herätti mut taas...

Oli varmaan jotain mut enmämuistakuenoikeinnuku on nyt valloillaan

Mukavaa päivää!

jatu

Vierailija
11/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos matkatoivotuksista, olette ihquja.

Kerpulle perheineen hyvää reissua lämpöön ja aurinkoon. Ehkäpä lapset ottaa unet sitten koneessa kun joutuvat niin aikaseen heräämään.

Meijän reissu on vasta toukokuussa.

Ynis, ihan huokaus pääsi multa kun isorinsessan kakkaaminen onnistui vihdoin ja viimein. Toivottavasti lähtee sujumaan pottailu :)

Mimmulille onnea haastatteluun.

Onnea Marionette plussasta :) voit olla varma ettei me kyllästytä odotusjuttuihin, sehän ois kaameeta jos kaikki plussanneet hylkäisivät meidät.

SaaMari, ei kuulosta kivalta tilanne sulla töissä, toivottavasti saat nautittua vapaapäivistä (varmaan helpommin sanottu ku tehty).

Nyt meikkis lähtee suihkuun ja syömään jotta pääsen matkaan.

Hilu

Vierailija
12/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamul yritin kirjottaa, mut en ehtiny ku Nea heräs. Nyt nukkuu ja mieskin päikkäreillä. Silitin äsken vimmalla vaatteita, kun aina ne ryppyset jää pitämättä, ku en jaksa silittää ja nyt kerrankin innostuin silittämään. Mekin käytiin aamusta ulkona. Nea huus loppumatkan, ku alko olla väsy..

Jatu, voihan harmi..kai me voidaan tulla kuiteskin, vai onko sellanen olo, et ei oo hyvä aika..?

Marionette, ONNEA!!!! :)) Ihanaa!!!!!

Ynis, mäkin jo kauhulla luin ja mietin, et mihin tilanne päätyy. Mut onneks pidit pintasi ja tulos oli mitä hienoin! Onnea pottailusta siis!! :)

Pile, voi kun mäkin saisin urheiltua! Ihanalta kuulosti urheilu heti aamusta!

Höh, nyt unohdin kaiken mitä piti kommetoida! Pitäs kai varata kynä ja papru tähän. Siitä tulikin mieleen Kerppu, eli toivottavasti latistukset menee hyvin ja saatte matkalle mukaan naposteltavaa Sassalle!

Mimmuli, onnea työhaastatteluun!

Mut nyt lopettelen, kun Nea varmaan kohta herää ja miehenkin kävin ajamassa ylös. Mukavaa päivää jokaiselle!

Enkeli1 ja Nea

Vierailija
13/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin :-) Ei siitä tullu mitää isompaa,joten TERVETULOA :-))

jatu

Vierailija
14/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alakerrassa lasten kanssa ja hermo alkaa mennä kaikilla:) Mukavaa loppiaista vaan:) Minä siivosin äsken keittiötä ja tulin katsomaan onko Levin reissusta tulleet finskin pisteet kirjautuneet(enkä muistakaan salasanaa taas).

Meidän iso tyttö on kakannut tänäänkin pottaan! Kiitos myötäelämisestä kaikille! Tuntuu huvittavalta lukea onnitteluja kakkaamisesta, mutta näin ne pienet asiatkin voi paisua suuriksi:)

Mukavia kyläilyjä ja reissuja kaikille joilla sellaisia on tiedossa. Meillä on oikein saamattomuuspäivä taas. Pitäis kai suunnitella aina ohjelmaa etukäteen, kun muuten ei tehdä mitään. Sekin vaan aiheuttaa kauheaa stressiä, kun suunnittelee ja sitten koitetaan saada lähdettyä jonnekin.

Huomenna mennään rinteeseen miehen kanssa kahdestaan! Jokohan se lasketteluharrastus lähtis tästä käyntiin taas. Tää ois jo toinen kerta tänä talvena! :)

T: Ynis

Vierailija
15/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta pyöristyvää masua on jo joukossa! Älkää vaan lakatko kertomasta niitäkin kuulumisia! Nehän kuitenkin on aika pinnassa usein.

Onko muuten muita sen verran saivartelijoita, että ärsyttää huono gallup vauva-lehden nettisivulla:) Meillähän on kaksi lasta eikä tän hetkisessä kyselyssä ole yhtäkään vaihtoehtoa jonka voisin valita. En yleensä edes vastaa noihin, mutta nyt kiinnitti huomiota. Ilmeisesti en ole voinut olla koskaan raskaana, jos ei ole vuoden sisällä tärpännyt yritys:) Onkohan minulla ollut kaksoispersoona joka onkin adoptoinut meidän rinsessat ja minä luulen olleeni raskaana 2 kertaa:)

T: Ynis

Vierailija
16/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, eilen tultiin. Eilen tuli pää kipeäksi joskus kl 16 aikaan ja loppui tänään puolen päivän jälkeen. Kauhea olo. Tais olla migreeniä, vaikkei mulla ennen ole ollutkaan. Ei kiitos enää. Yökin meni miten meni - tietty silloin kun Onni nukkui ku tukki. Ei herännyt kertaakaan.

Mimmu kyseli Onnin kävelystä. Ei vieläkään. Taidamme jäädä viimeiseksi sen taidon saavuttaneista. No, uskon että meillä käy samoin kuin Pönksyllä, että kun lähtee käveleen, ei moksahda kertaakaan. Kaikessa on ollut niin varmat otteet sitten, kun on jonkun taidon oppinut.

Mimmuli: Onpas Nöösä kasvanut hurjasti! Tosi hienoa!!! Ja tsemppiä työhaastatteluun!!! Toivotaan, että tärppää!

Ja Ynikselle ja Isolle Rinsessalle ONNEA kakasta potassa! Jännityksellä luin aiempia pinoja, että miten homman käy:) Hyvin kävi.

Tuttis: Hyvä, että olette saanu puhuttua miehen kanssa. Ja hyvä, että ylläri-pylläri tehosi mieheen:)

Lievä, tai ei niinkään lievä ahdistus päällä mulla täällä anoppilassa. Milloinkahan räjähdän.

Nyt en muuta sitten sanokaan.

T-P

Vierailija
17/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marionette: Onnea hurjasti plussasta! Ihana kuulla iloisia uutisia. Jaksua.

Älkää raskaana olevat missään nimessä jättäkö meitä. Ilo on lukea raskaudestanne, kun itsellä on kuume, mutta aika ei ole vielä kakkosen. :)

T-P: Jaksua anoppilaan!

Olen tässä tuuminut, että jokos Mimmu on päässyt synnärille vai onko odottelu edennyt tunteeseen, että sitten juhannuksena. *rutistuksia*

Iloista illan jatkoa kaikille!

-M

Vierailija
18/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä kirjoittamisesta on nytt tullu mulle näin vaikeaa? Tuntuu, ettei ajatus yhtään kulje ja siksi ei tahdo saada aloitettua.

Onnea vain reissuihin lähteville! Pieni kateus aina iskee, kun matkoista lukee. Meillä mies ei oo yhtään kiinnostunu ulkomaan matkoista (jos Ruotsin ja Norjan lappia ei lasketa) eikä varsinkaan lasten kanssa. Mutta eipä tuota tullut nuorempanakaan pahemmin matkustettua. Sen verran, että silti jossain kumpikin on käynyt.

Onnea Sassan ruokakokeiluihin! Teidän moniallergisten jutut pistää kyllä aina miettimään. On niin paljon asioita, joita ite ei oo tarvinnu ollenkaan miettiä ja ruokia, joista ei oo mitään käsitystä. Mistä lie täällä moisia saisi? Mutta toisaalta luonnonmarjoja on kyllä saatavilla. Samoin hirven ja peuran lihaa.

Syötiin muuten tänään loppiaisen kunniaks peurakäristystä, perunamuusia ja puolukkahyytelöä. NAM! Kiitos SM ohjeesta, hyvää tuli! Virkistäviä vapaapäiviä myös sinulle!

Mimmulille onnea matkaan työpaikan suhteen ja toivottavasti Nöösän masu paranee.

Onnea Marionettelle! Muita elokuisia meissä ei taida olla, vai muistankohan väärin? Heiniksissä on ainakin mä, Kukkuu ja Niinaemo ja syyskuisissa Öttis ja Frodo, eikös niin. Mimmu k ei muuten oo tänään pinoutunu...? Ja Lila on maalismussukka. Ketä kaikkia unohdin? Ja mikä lie Tuttiksen laita?

Ynis. Onpa ihanaa, että pottaan kakkaaminen rupes isorinsessalta sujumaan. Totta kai tuollainen on iso juttu ja onnittelujen paikka.

Oma masu alkaa olla sellaisissa mitoissa, että ei tarvi miettiä, kertooko ihmisille odotuksesta. Jos näin paljon ois jouluna syöny, niin näkyis se muuallakin.

Pekka on ollu tänään paremmassa kunnossa, mutta päikkäreitten jälkeen lämpö nousi kuitenkin. Mutta ihmeesti jaksaa touhuta.

Mies nyt sitten kuulemma juontaa ne veljensä häät ja saa pyytää jonkun muun, esim mut kaverikseen, jos haluaa. Mä en oikein oo osannu päättää, mikä ois järkevintä. Toisaalta voisin siis vetäytyä vastuusta ja olla lasten kanssa, mutta maltankohan kuitenkaan olla sekaantumatta. En muuten tilannut sitä kampaajaa kuitenkaan eli täytyy ite letti väkertää. Näytti tuo rahatilanne aika heikolta, niin ajattelin satsata siihen polttarireissuun ja sitte pitää itelle se huivi löytää ja esikoiselle housut ja ehkä kengätkin. Muut asut pitäis olla jo.

Eipä mulla kait muuta.

T@hti

Vierailija
19/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on ja kaikki sujuu hyvin.

Tänään on ollut ihan mukiinmenevä päivä, vaikka alkupäivä vähän vässyiltiin.

T: Ynis (böö)

Vierailija
20/25 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään uutta edelleenkään.

Miehen kotona oleminen ja sen vapaapäivät sotkee tätä pinoutumista. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, että kun yrität tulla rauhassa koneelle, kaikki notkuu ja nuokkuu selän takana ja yrittävät lukea mitä kirjoitat. grrrrrr! Siksi siis näin myöhään pinoutuminen.

T:n vein just nukkumaan, ihan sippi-poikki koko jätkä, on nukkunut nyt monena päivänä vain yhdet päiväunet, ajallisesti max. 1½ tuntia. Mutta toisille unille en oo saanut. Illat tahtoo olla sitten niin kärttyisiä.

Mies parturoi nyt eka koiraa, valitin eilen siitä valtaisasta karvaongelmasta. Loppuu se koirankarvojen ajelehtiminen, vähäksi aikaa siis.

Marionetille ++++++onnea!

Täällä myös pienen pieni kateus iskee, kun lukee toisten matkasuunnitelmista. Kerppuko oli lähdössä Bahia Feliziin? Me oltiin siellä reilut kaksi vuotta sitten esikoisen (silloin 7vee) kanssa. Lämmintä oli, mutta siitä paikasta puuttui kunnon hiekkaranta. Mutta sitä löytyi kyllä sitten hieman edempää samalta saarelta.

Muuta, mitä? Ei muista, kun en oo nukkunut, enkä tiedä muutenkaan mistään mitään :D

Mimmu 40+5 sekä nukkuva T (ainakin lastenhuone on hiljaa, ei kuulu ääniä)

Ps. Esikoisen oksutauti jatkuu vaan :( Luulin että se olis mennyt jo ohi kun eilen ei oksentanut, mutta nyt illemmalla kun oli ulkona kavereiden kanssa, niin tuli sisälle ja ilmoitti surkeana oksentaneensa ojaan... Voi reppanaa.

Pps. Mimmulille onnea työhaastatteluun!