Paljonko uit 12 minuutissa ( uinticooper)?
Kommentit (11)
uinti: 580 m
juoksu 3100 m
12 minuutissa
arvaatko mikä koulu kyseessä? ;)
No mikä koulu?
Ap juoksee nyt about 3000 ja ui 650m..
treenaatko johonkin tiettyyn ap? sähän oisit mulle hyvää lenkkiseuraa, ei oikein kaverit pääse " vauhtiin" :)
huomenna saan vihdoin sukset ja pääsee hiihtään!
Juossut en ole sitten lukion, enkä niitä tuloksia enää muista.
Juoksen varmaan 3metriä, inhoan juoksua kun toinen polvi on aikoinaan vammautunut
En juuri tällä hetkellä treenaa. Oon kyllä harrastanut triathlonia useamman vuoden yläaste- lukioikäisenä ja sen jälkeen kuntoilumielessä kestävyysliikuntaa.
Ei mullakaan ole sopivaa lenkkikaveria, kaverit tahtoo vaan löntystellä ;-) Ja samaten mies! Asun Helsingissä joten varsinkaan iltaisin ei ole kiva yksin lähteä lenkille pimeeseen. Missäpäin asut?
Niin, uinti on ehdoton suosikkini, ollessani vaihtarina Australiassa uin vähintään 2km päivässä 50m:n ulkoaltaassa ja lähes aina yksin..Vähän sit tökki tulla takas Suomeen ja tupaten täynnä oleviin altaisiin;-)
Mäkin halusin joskus poliisikouluun mut en sit hakenut koska oon niin hento ruumiinrakeenteeltani. Pituutta on 164cm mut painoa vaan 44kg. Ei tuu painoa vaikka treenaakin..
Uinti on mulle heikompi lenkki. Kuntosali ihan ykkönen:) Mä tuun sua huhuileen tänne sit kun muutetaan takas sinne niin mennään lenkkeileen..
Vierailija:
Mäkin halusin joskus poliisikouluun mut en sit hakenut koska oon niin hento ruumiinrakeenteeltani. Pituutta on 164cm mut painoa vaan 44kg. Ei tuu painoa vaikka treenaakin..
Ole kyllä tosi siro. Painan sua tasan 20 kiloa enemmän ja töissä olen tosi pieni. Aina sanotaan että kymmenen kiloa lisää painoa pitäis hankkia... ;) Protskua vaan tankkaamaan ja oluella lihotat ensi.. Älä tee niin paljon aerobista. Tsemppiä.
Minkälaiset työajat poliiseilla yleensä on?
Mieheni miettii kyseistä ammattia, joten kiinnostaisi tietää, mitä kenties tuleman pitää...
Enkä juokse yhtään