Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri tavat eri jäsenillä

05.01.2006 |

Itse en yleensä ikinä pidä kahta päivää peräkkäin samoja vaatteita, ja paitoja/puseroita en ikinä pidä muutenkaan kahta päivää, eli vien ne aina käytön jälkeen pyykkiin.

Housut, hameet, farkut sekä jakut/neuletakit taas vilkaisen läpi, ja joko totean että ovat sen verran puhtaat ja siistit että voin laittaa ne takaisin vaatekaappiin, tai sitten laitan nekin pyykkiin jos epäilyttää.

MIEHELLE on laitettu vaatehuoneen seinään naulakot, joista yhdessä sovittiin :-) että hän voi niissä pitää näitä " puolipitoisia" vaatteitaan - no eihän se oikein toimi vaan mies kai kuvittelee että olkkarin nojatuoli = vaatekaappi...

LAPSET heittää kaiken hujanhajan :-( ja miten sattuu, vaikka olen yrittänyt opettaa periaatettani että JOKO vaate on niin puhdas että sen voi laittaa takaisin KAAPPIIN, tai muussa tapauksessa se kuuluu PYYKKIKORIIN. Kummasti keräilen aina sekä likaisia, puhtaita että puolilikaisia vaatteita niiden lattioilta...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuo oli tarkoitus vastata Briottaren viestiin vaatteitten säilytyksestä... en tajua miten se tulikin omanaan...

eli voitte unohtaa tämän...

(pari kertaa olen myös kirjoittanut pitkät kommentit ja sepustukset eri talojen pohjakuvista ja ne on hävinneet kokonaan! meidän nettiyhteydessä on jotain hämyä kun se pätkii oudosti...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän