Miksi odottajat kirjoittelee tälle palstalle???
Kommentit (15)
käytyä katsomassa omien porukoiden tuttuja täällä. Kieltämättä välillä raastaa lukea odottavien juttuja varsinkin, jos tuntuu, että toiset " painottaa" millä viikoilla menossa.
Ite käyn ainakin kattomassa jos on joku " tuttu" joka plussaa tai muutenkin kattomaan miten kuuluu. sit jos pahoitelee jos joku on saanu keskenmenon tai vastaavaa niin yritän olla pistämättä rvt. joskus sitä unohtuu. pyydän anteeksi jos on loukkavaa et käyn täällä.
my_selene
jos tulee jotain kysymyksiä, niin odottajat osaavat vastata niihin parhaiten. Minun puolesta täällä saa laittaa rv:t esille. jos sitä ei kestä, niin miksi sitten täällä kirjottelee. Joka päivä kuitenkin tulee plussa uutisiakin...ja sitä voi verrata samaan.
Itse kurkkailen aina välillä tälle puolelle lähinnä uteliaisuuttani, kun ei siitä omasta kuumeiluajasta niin kauaa ole. Ja jos huomaan jonkun kysymyksen, johon ehkä osaan auttaa, niin vastaan siihen.
Enpä osannut kuvitellakaan, että siitä joku voisi loukkaantua. Saahan odotuspuolellekin tulla kirjoittelemaan, vaikkei itse raskaana olisikaan.
Pampula
anzq79:
jos sitä ei kestä, niin miksi sitten täällä kirjottelee. Joka päivä kuitenkin tulee plussa uutisiakin...ja sitä voi verrata samaan.
Itse olen kuumeillut vuoden ja kaksi km takana. Ei sitä ole pakko kaikkea aina joka päivä " kestää" .
Minä luen vauvakuumetta, odotusta, synnytystä, vauvoja, nimiä, taaperoita, allergioita, elämänkatsomusta, kotiäitejä, erityislapsia, keskenmenoa ja kriisejä. Ja minä EN ole odottaja, minulla EI ole taaperoa, EI allergista lasta, EI erityislasta EIKÄ kriisiä. Pitäisikö siis pysyä pois näiltä palstoilta???
itse käyn jopa lapsettomuuspuolella koska elin sitä itse 8vuotta ja uskon vahvasti että omat kokemukseni antaa toivoa ja uskoa vielä lapsettomuuden kanssa taisteleville... kun kuumeilin tuntui monesti hullulta kysyä esim.oireista kuumepuolella kun kokemustahan siitä on enemmän just odottajilla eli vierailin kuumeaikoina myös odottajien puolella, enkä kans osannut edes ajatella loukkaavani ketään. Aion jatkossakin vierailla kaikissa näissä foorumeissa, ja jos näen kysymysken tai ongelman jossa uskon voivani auttaa tai kannustaa niin mielelläni sen heti teen. Ainakin itse oikeni JANOSIN onnistumistarinoita sekä lapsettomuus- että kuumeiluaikanani(lapsettomuusaika siis hoitoajat ennen lapsia, kuumeilu sitten kun sisaruksia kaipailin...)
Ihmettelin aloitusta, kun suurin osa tänne kirjoittavista odottajista kuitenkin haluaa ihan vilpittömästi auttaa ja kannustaa.
Noilla aiemmin mainituilla raskausviikoilla tuskin kukaan tarkoittaa mitenkään brassailla, vaan ne on tuolla odotuspuolella yksinkertaisesti tottunut lisäämään nikkinsä perään.
Kieltämättä tuli vähän paha mieli tällaisesta aloituksesta. Minkä ihmeen takia meidän eri elämäntilanteessa olevien naisten pitäisi kuppikuntaisesti lokeroitua omille palstoillemme?
harmillista jos joitan cannelonin tapaisia se ärsyttää :( minä pinoudun siksi kuumepuolella, koska ennen odotusta tulleet ystävät ovat vielä suurimmaksi osaksi täällä. Me ainakin pystymme sulassasovussa kirjoittelemaan samaan pinoon, vaikka eri tilanteissa olemmekin. Mikä niissä raskausviikoissa sitten ärsyttää? Muistuttaa liikaa siitä, ettei itse odota, vai? Vastailehan nyt canneloni, kun aloituksenin olit asiasta laittanut...
JJ rv sopivasti ;)
Marieela ja 15 viikkoa ja 6 pvää raksaana kolmannesta lapsestaan =))
Toivon todella, etteivät jo odottavat säikähtäneet tästä aloituksesta, vaan jakavat meille kuumeilijoille arvokkaita kokemuksiaan täällä kuumeilupuolella vastaisuudessakin! Minä ainakin tätä toivon.
Ideana oli et onhan odottajillakin palsta,ei minua henk.koht. haittaa ko.kirjoituksen.Pahoittelen jos aiheutin jollekulle mielipahaa.
T:Neiti21 kera 2 tytön, ilman kuumeilua (puhtaasti hyvän seuran vuoksi tääl roikun)
odottajissakin käyn joskus,vaikka sinne nyt en varmasti kuulu!:(
mun mielestä on kiva,että mennään näiten " rajojen" yli, niin saadaan monta näkökulmaa asioihin:) saattaa vaikka oikeesti saada joskus vastauksen johonkin;) joten kirjoitelkaa vaan odottajat tänne,ja merkatkaa mun puolesta rv:tkin:) vaikka ne joskus saakin katkeruuden kellon soimaan sisälläni... mutta sillon muistan aina herätellä itteeni tähän maailmaan:)ettei vallan katkeroidu;)
Kaikki ei uskalla vielä ihan täysillä odottaa. Suotakoon se heille.