Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä miestä...=(?!

Vierailija
05.01.2006 |

Olen 24-v normaalivartaloinen ja kauniiksi sanottu nainen... En ole turhan nirso...Enkä vaadi täydellisyyttä... Ystäviä minulla on paljon,joten ei se voi luonteestakaan johtua... Miestä ei vaan löydy sitten millään!!! Neuvoja? Missä voisi tavata tulevan rakkaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele rauhassa.

Toisaalta jos uskallat mennä sokkotreffeille, niin eikö ystäväsi voisi järjestää sellaista?

Vierailija
2/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssikurssi, ulkoiluharrastus, yms. seminaarit ja mitkä vaan tilaisuudet missä tapaat uusia ihmisiä. Kyllä se löytyy olet nuori, älä ota huonoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskon kyllä, että löydät miehen vielä. Ainakin tilanteesi kuulostaa paremmalta kuin minun: olen jo yli 30 v. yh-nainen. Tässä iässä varsinkin kaikki hyvät ja vähän huonommatkin miehet on varsin tukevasti varattuja. Uskoisin, että sulla kuitenkin on enemmän valinnan varaa.

Vierailija
4/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että löydänkö enää koskaan miestä rinnalleni, vai säikäyttääkö tieto lapseni vammasta kaikki miehet pois. Miehiä kyllä pörrää baarissa ollessa ympärillä, mutta en uskalla aloittaa mitään suhdetta kenenkään kanssa, koska minua jännittää se tilanne kun kerron lapsestani. En tiedä kestänkö sitä, että mies ei halua seurustella kanssani, koska lapseni on sairas :(

Vierailija
5/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on aina vaikeata, kun toiveet ja tunteet kohtaavat.

Vaatimuksia sen kun satelee, yksin saa sentään olla niiltä rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi