Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäkäinen paikka Hyvinkää asuinpaikkana?Entäpä Tapainlinnan alue?Palvelut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä on heidän mielestä " lyhyt" matka joka paikkaan - pk-seudulle, Tampereelle...

Palvelujakin ja kauppoja siellä kai on ihan riittävästi perustarpeisiin ja kait enemmänkin.

He siis tykkäävät siellä asua kovasti, mutta ovatkin asuneet aina.

Itse en haluaisi sinne muuttaa kun kaipaan ympärilleni hieman isompaa kaupunkia (koska mua ärsyttäisi jos esim. keskustassa/kaupassa käydessä kaikki ihmiset tuntisi mut, kuten paikkakuntalaiset tuntee toisiaan pienemmissä kaupungeissa) ja vielä enemmän palveluita ja kauppoja ja meren läheisyyttä, ja olisi sieltä mun mielestä liian pitkä matka töihin (jos siis pk-seudulla töissä).

Tosin edullisemman asumishintatason takia on tietysti tuokin paikka vaihtoehtona joskus harkittu läpi.

Mutta riippuen siis mihin vertaa vaihtoehtona, niin ei varmaan mikään huono paikka.

Vierailija
2/3 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. alue on muuttunut kovasti parin vuoden aikana ja tullee muuttumaan lisää. Siellä on omakotitalo- ja rivitaloaluetta. Kaikki rakennettu parin vuoden sisällä. Pavinmäenkatu avataan tämän vuoden aikana Torikadulle ja silloin matka keskustaan tulee todella lyhyeksi 1,5-2 km. (Prismaan alle 2 km)

Martista on hyvä yhteys Hanko-Porvoo-tielle.

Palveluista: iso koulu on ja toinen avataan tänä vuonna. Pari päiväkotia, muutaman vuoden sisällä myös Tapainlinnaan tullee oma päiväkoti, Pavinmäenkadun varteen. Kauppoja ei ole kuin Siwa. Yksi grilli on, mutta en tiedä kauanko se pärjää koska sen sijainti on vähän huono....

R-kioski löytyy myöskin Martista. Srk-keskus ja liikuntahalli, jalkapallo/luistelukenttä, leikkipuistoja pari kappaletta ym. on ihan lähistöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olemme muuttaneet tänne Hyvinkään Marttiin, Tapainlinnan viereen viime kesänä. Eli puoli vuotta sitten. Hyvin on viihdytty! Muutimme Helsingin Itäkeskuksesta, ja mies on Helsingissä töissä. Matkaa tietty tulee, hän kulkee julkisilla kun meiltä kävelee vartissa asemalle. Päiviin tulee hänellä pituutta, joka on ainoa meitä mietityttävä asia. Hyvinkäällä on 46000 asukasta, ei täällä samoja naamoja kyllä näe!

Vastapainona tykkäämme rauhasta, kodin vierestä kuitenkin menee hiihtolatu, isolle kuntokeskukselle 500 metriä ja keskustaan 10-15 min. kävellen. Lapsille on tällä alueella totisesti seuraa, melkein joka oven takana asustaa lapsia! Alue on omakotitalo- ja rivarialuetta, itse asumme uudessa rivitalossa. Tällaiseen ei meillä olisi ikinä varaa Helsingissä.

Voin suositella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä