Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisiko joku vaihtaa uusimman äp:n haalariin?

05.01.2006 |

Hei,

Haluaisiko joku vaihtaa viime kevään beigen haalarin (yläosassa punaisia ja vaaleansinisiä viivoja) uusimpaan turkoosiin haalariin? Asun Porvoossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla kyselen että onko ihan uusi se beige haalari vai käytetty.

Vierailija
2/5 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko haalaari käyttämätön? Itse haluaisin eroon tuosta turkoosista haalarista, se on meillä käyttämätön kun vauva vasta 2kk. Toppatöppöset ja tumput voin myös vaihtaa, ne kun on samaa turkoosia.

Asun myös porvoossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tykkää tästä uusimmasta turkoosista haalarista, voisin vaihtaa siihen beigeen, saisit myös äp:n hatun ja töppöset siinä samalla haalarin kans. Vauva 5vk ja en ole käyttänyt äp-haalaria kertaakaan. Laita sähköpostia jos kiinnostuit. Olen Hki:stä.

soilesi@luukku.com

Vierailija
4/5 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko puku on mennyt? Mulla on siis jo beigeen pukuun kuuluvat töppöset, tumput ja hattu. Saisit turkoosin haalarin, hatun, töppöset ja tumput. Olis helppo vaihtaa kun samassa kaupungissa asutaan :)

S.postia en tänne laita kun ei ole " salaista" nimeä, vaan omalla nimellä.

Vierailija
5/5 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

mulla olisi ylimääräinen, täysin käyttämätön haalari äitiyspakkauksesta -05. Haalari on siis se beige, jossa yläosassa ruudutusta. Mukaan töppöset ja lakki samaa kuosia. En tarvitse uutta haalaria vaihdossa, vaan tuo on siis myynnissä. Tarjoukset ja kuvapyynnöt osoitteeseen

miksulainen@yahoo.com