Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä lapset suhtauvat isäänsä?

Vierailija
05.01.2006 |

Onko yhtä läheinen kuin äitee, kuinka vanhoja lapsia teillä?

Taitaa vaihdella aikalailla mutta omia kokemuksia/näkemyksiä ois kiva kuulla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on läheinen isänsä kanssa, tykkää käydä iskän kanssa harrastamassa. Ehkä enemmän minun kanssa kuitenkin haluaa lähteä kahdestaan. Keskimmäinen, 6 v poika on läheisempi ehkä isänsä kuin minun kanssani. Äiti on kuulemma niin tylsä kun isi pelaa yms hänen kanssaan. Pienin on eniten minussa kiinni, kun olen hänen kanssaan päivät kotona. Heti kun isi on enemmän kotona, niin suosii iskää. :)

Vierailija
2/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisivuotiaalle isä on kaikki kaikessa. Hän valitsee aina isän. Minä kelpaan yhtä hyvin vain silloin, kun hän on sairaana tms.

Kolmevuotiaalle on isä tullut tosi tärkeäksi vasta ehkä viimeisen puolen vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut lapset (9 - 17-v.) kääntyvät aina minun puoleeni, jos mieltä painaa jokin tai jotain mukavaa on tapahtunut, kysyvät lupaa tekemisiinsä, tarvitsevat rahaa tms. 3-vuotias pyytää iskää ulos, lukemaan ja leikkimään, ehkä siksi, kun minä olen päivät hänen kanssaan.

Vierailija
4/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 2 kk

Vierailija
5/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä kyse on iästä. Pienimmät tukeutuvat enemmän minuun, koska olen kotona heidän kanssaan. Isommat ymmärtävät jo, että isä on yhtä hyvä, vaikka onkin pitkiä päiviä töissä.

Vierailija
6/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryypiskelevää ja hermostunutta isäänsä. Eron jälkeen tapahtui muutos parempaan - isä on selvin päin ja hyväntuulinen heidän tavatessa, ja lapsille hän on hyvin tärkeä.

Vierailija
7/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on aikoja, jolloin kelpaa vain isi ja välillä aikoja, jolloin kelpaa vain äiti, mutta tuollaisia kausia on tasapuolisesti.

Niin kauan kuin imetin, olin ensisijainen, mutta imetyksen loputtua (1v7kk iässä) puntit tasoittuivat todella nopeasti. Mutta mies onkin ollut hoitovastuussa jo laitokselta saakka eikä missään vaiheessa ulkopuolinen ihmettelijä.

Vierailija
8/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta, 3v tyttö ja 10kk tyttö ja poika. Isä on innokas hoitamaan muksujaan ja mielestäni lapset ovat yhtä läheisiä meidän molempien vanhempien kanssa. Minä hoidan lapsia kotona, joten viettävät paljon aikaa kanssani, siksipä, kun isi tulee töistä, hän on kysyttyä seuraa.. ;)

Vierailija
9/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pehmompi, kuin minä, joten jo senkin takia lapset tykkäävät isästään, kun on niin helposti ylipuhuttavissa=)

Vierailija
10/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuu aina isänsä nähdessään, selkeästi tunnistaa isänsä.

Vierailija
11/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on läheisempi isille kuin minulle... isi hoitaa suurimmaksi osaksi enkä edes imetä. neuvolassa herättää pienoista ihmetystä kun sanon, etten tiedä kuinka monta kertaa yössä napero herää tai mitä vaippakokoa hän käyttää..... joo, tiedän että olen huono äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme