Kuinka myöhään nega voi vielä muuttua plussaksi?
TÄnään kp 31/27/32 ja eilen apteekin oma testi näytti puhdasta negaa. Vieläkö on toivoa plussasta vai alanko odottelemaan tätiä kylään? Onko tietoa kuinka herkkä testi tuo apteekin oma on? Milloin olette sillä plussanneet?
Kommentit (6)
Vastasin tonne ylös...tein vahingossa uuden aloituksen!!
myöhemmin vasta alkoi nippailemaan ja rvk 30 jotain alkoi tulla maitoakin...
Muistan, kun Susanna Sievinen (janin vaimo) kertoi ajat sitten jossakin iltapäivälehdessä tmv. että hän ihmetteli, kun koko ajan paleli ja rinnat oli niin kipeät, ettei niihin voinut koskea. Sittenhän se syy oli selvinnyt. Ensimmäistä odottaessani (v. 2000) en edes testannut sitä en uskonut olevani raskaana. Eihän mua palellut eikä rinnat olleet yhtään kipeät ja koko ajan oli sellainen olo, että menkat alkaa...! Mutta niin vain + tuli :) Testasinkin plussaa vasta rvk 4+6 (kp 34/28).
Nyt on sama olo ja negaa näyttää, nyt on vasta kp 31/28 eli täytyy odotella... mulla kun tuo raskaushormoni ei näköjään tule niin nopeasti pissaan.
vaikka yöllä apteekin omatesti näyttikin negaa!
En tiedä sitten olenko tyhmä kun vielä sellaisesta haaveilen, mutta kun ei mullakaan ole täti oireita...
Olen kyllä aikaisemmat raskaudet testannut myös samalla, mutta en kyllä enään muista, että kuinka paljon oli täti silloin myöhässä...
Koitetaan kestää ja toivotaan parasta!!