Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetyksestä,kuinka pitkään

Vierailija
04.01.2006 |

teidän AV-mammojen mielestä pitäisi imettää?? Milloin on jo liian iso tissille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v6kk riittää mainiosti, vuosikin hyvin.

Vierailija
2/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten täysimetettävä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään yksivuotiaaksi, mutta mieluiten ainakin kaksivuotiaaksi. eikä muuten ole mikään av-mammojen kotkotus vaan maailman terveysjärjestön WHO:n virallinen suositus.

Vierailija
4/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se sinusta ja lapsesta tuntuu hyvältä. Asia ei kuulu muille pätkän vertaa. Tietty jos alle 1v. imettäminen alkaa kovasti rasittaa tai ahdistaa, kannattaa kyllä vähän tsempata ja jumpata päätään, että jaksaa. On se vaan niin paljon terveellisempää ja hyödyllisempää lapselle.

Vierailija
5/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvin voi jatkaa siitä eteenkin päin jos haluaa ja lapsi haluaa. Jotkut vauvat vierottavat itse itsensä jossain vaiheessa.

Vierailija
6/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Eikös olekin yksiselitteinen mielipide :D )

Itselläni on kolme lasta. Ensimmäistä imetin 3-4 kk, vauvalla oli vaikeuksia imemisessä ja myöhemmin sitten selvisikin että hänellä on " vikaa" suussa. Keskimmäistä imetin 1-vuotiaaksi, 8-kuisesta aloin antamaan lisäksi korviketta. Kuopuksen kanssa minusta tulikin sitten taaperoimettäjä ja imetys jatkui aika pitkään, kunnes se loppui kun alkoi tuntua että " nyt tämä imetys alkaa olla tässä" .

Kaikkien imetysten kanssa olen tehnyt niin kuin kulloinkin tilanne on mennyt. Päivä kerrallaan. KAIKKI IMETYKSET OVAT YKSILÖLLISIÄ ja saattavat vaihdella samallakin äidillä paljon, niin kuin mulla: lyhimmällä ja pisimmällä imetyksenkestoajalla on eroa 1,5 vuotta.