Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Los Angelesissa Yle Areenassa

Vierailija
30.03.2015 |

Yle areenassa nähtävissä koko kausi. Onko kukaan katsonut vielä? Itse katsoin neljä jaksoa ja voi luoja mitä touhua! :D etenkin se Janita vai mikä oli on aikamoinen...Mutta parasta tosi-tv:tä ikinä! 

Kommentit (589)

Vierailija
61/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh tuota Hennan perhettä. Sääliksi käy perheen lapsia. Eipä niistä kovin tervejärkisiä voi tulla tuollaisella kasvatuksella.

Tosin kyllähän noista huomasi heti ekasta esittelyvideostakin, etteivät ole kovin terveitä tapauksia. En olisi itse lähtenyt tuolle perheelle au pairiksi alunperinkään, jos sama (mikä siis tuossa ekassa videossa oli selvästi näkyvillä) olisi tullut esille esim. skype-keskusteluissa ennen lähtöä.

Vierailija
62/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole se maailman tärkein asia. Kun ihminen on lähellä menettää henkensä, tulee elämään suurempia murheitakin kun ulkokouri, tärkeintä on että on sujut itsensä kanssa ja elää täysillä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judith on mun mielestä ihana ja sillä on nätti tyyli! Ja tosi positiivinen ihminen, miettikääs miten tuollainen kokemus (kuoleman lähellä käyminen) muuttaa ihmistä. Ei varmaankaan enää välitä pikkujutuista ja haluaa kokea mahdollisimman paljon asioita ja elää kuin viimeistä päivää. Kehtaattekin haukkua hänen ulkonäköään urpot!

Vierailija
64/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan symppiksen oloinen tyttö! Välittää perheestä ja näyttää tunteensa. Ja tottakai elämä pitää elää täysillä. 

Vierailija
65/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisuus on asenne! Mahtava nainen ja uskon, että hän antaa ihmisille iloa olemalla juuri tuollainen ihana omaitsensä, mikä on aina ollut. Toki hiukset ovat hassusti välillä, mutta onko se nyt aina niin justiinsa, ja varsinkin kun lapsia hoitaa ei tarvii olla aina tiptop

Vierailija
66/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostunut uran luomisesta kuin lasten hoidosta mutta joo. Mun mielestä sen hiukset ei oo ees hassusti?

Vierailija
67/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sarjaan halutaan luoda hahmot, tuodaan esiin eri asioita jotka kiinnostaa, että saadaan mahdollisimman moni ihminen kiinnostumaan sarjasta.

Vierailija
68/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Sarja jää liian lyhyeksi, olisi ollut mahtavaa nähdä miten unelmien käy. Jääkö Judith Losiin ja miten hänen uransa käy. Toivon kovasti että joku kiinnostuu hänestä täällä suomessa ja saadaa kuulla hänestä lisää. 

Vierailija
69/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herranjumala, mä oon todella järkyttynyt tuon Hennan ekasta perheestä !! Sairasta porukkaa kertakaikkiaan :( Herttasen ja vastuullisen olonen tyttö, onneksi pääsi toiseen perheeseen :)

Vierailija
70/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 01:28"]

Judith on mun mielestä ihana ja sillä on nätti tyyli! Ja tosi positiivinen ihminen, miettikääs miten tuollainen kokemus (kuoleman lähellä käyminen) muuttaa ihmistä. Ei varmaankaan enää välitä pikkujutuista ja haluaa kokea mahdollisimman paljon asioita ja elää kuin viimeistä päivää. Kehtaattekin haukkua hänen ulkonäköään urpot!

[/quote]

Niin että lisäpisteitä siitä että ulkonäkö on lähempänä av mammaa kuin muilla?

Vierailija
71/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin toi Judithin elämänilo ja positiivisuus tuo mieleen Krista Sigfriedsin 

Vierailija
72/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikenlisäksi laulaa vielä hyvin!

Vierailija
73/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 02:56"]

Ja kaikenlisäksi laulaa vielä hyvin!

[/quote]

Ja näyttää rölliltä!

Vierailija
74/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 02:29"]

[/quote]

[/quote]

En nyt ymmärrä. Av-mammahan näyttää sellaiselta perus lössähtäneeltä muumimammalta, ei lähelläkään judithin ulkonäköä.

Vierailija
75/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 03:37"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 02:29"]

[/quote]

[/quote]

En nyt ymmärrä. Av-mammahan näyttää sellaiselta perus lössähtäneeltä muumimammalta, ei lähelläkään judithin ulkonäköä.

[/quote]

Sinulla taitaa olla vaan erilainen naismaku.

Vierailija
76/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi Hennan isäntäperhe luuli saavansa jonkun filippiinitytön, joka on ikikiitollinen, kun vain on päässyt suureen Amerikkaan ja tekee valittamatta kaiken mitä käsketään, kellon ympäri, pesee vaikka yöllä konttien lattiat käsin harjalla jos Master niin haluaa. Perhe ei ollut oikein hiffannut, että au pair tulee perheeseen vähän niin kuin isosiskoksi, tehdäkseen muutaman tunnin päivässä helppoja kotitöitä tai lastenhoitamista sillä tasolla kuin esim. perheen omilta isoilta lapsilta voisi odottaa. Vapaa-aikaa ja vapaapäiviä täytyy olla, täytyy olla mahdollisuus esim. opiskella kieltä, jos au pair niin haluaa. Työtunnit oli kai jotain 30h/vk, jos oikein muistan. Rahakorvaushan on minimaalinen. Viralliset ammattinannyt tai kodinhoitajat on sitten ihan erikseen ja niille maksetaan sitten muutakin kuin muutaman sadan dollarin kulukorvaus/käyttöraha. Toki jenkeissäkin on luvatta maahan tulleitA meksikaaneja, filippiinoja ym. jotka tosiaan tekee työt millä ehdoilla tahansa ja muutaman sadan dollarin korvauksella.

Vierailija
77/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuota Miraa en kyllä oikein ymmärrä. Miksi ihmeessä hakee au pairiksi, kun ei selvästikään tykkää tehdä taloustöitä eikä kokata eikä todellakaan tykkää lapsista tai lasten hoitamisesta. Hakisi nyt jotain tarjoilijan, myyjän tms. töitä tai vaikka mitä muuta kuin lastenhoitoa.

Vierailija
78/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:03"]Judith vaikutti kaikista kypsimmältä kaikista noista. Ei kiroillut tai pillittännyt kertaakaan. Tukkansa ois voinnu kyl kammata. Mutta janitan ruuhkatukka oli kyl karsein. Judithin tukka tuli hyvänä kakkosena. Söpön miehen kanssa meni naimisiin
[/quote]
Pitäiskö ottaa huomioon, että Judith oli myös epätavallisen vanha aupairiksi, ei mielestäni reilua verrata 18-vuotiaan ja 25-vuotiaan käytöstä keskenään. Itse olin Judithin ikäisenä opiskellut yliopistossa ja perustanut perheen..,

Vierailija
79/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ulkonäöllä ha laulutaidolla ei Judithista tule tähteä, vaikka symppis onkin. Lisäksi alkaa olla jo vähän vanha tuon tyyppiseksi tähdeksi. Eiköhän se kuitenkin nähdä ensi vuoden voicessa tms?

Vierailija
80/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Au pairit Lontoossa oli viihdyttävä, mutta tämä Losi versio olikin vielä paljon viidhyttävämpi, olen katsonut nyt viimeiset neljä jaksoa ja aivan koukussa.

Ennen kuin sarja alkoi katoin Janitan ja Judithin kuvia ylen sivuilla ja mietin että huh mitä wt-porukkaa, tekorusketuksineen, takkulisälketukkineen ja tekoripsineen mutta olipa hauskaa huomata, että ulkonäkö voi todellakin yllättää. Janita vaikuttaa juuri sellaisesta kuin näyttää ulkoisestikin, mutta Judith kyllä yllätti todella positiivisesti. Vaikuttaa oikeasti tosi kauniilta sisäisestikin ja ihan eri persepektiivi elämään kuin monilla muilla ikäisillään. Vielä kun löytäisi vähän luonnollisemmaan tyylin, tai hankkisi paremman kampaajan niin olis ihan täys 10

Henna on kuin Hilla 2, unelmien au pair, vaikuttaa oikeasti välittävän lapsista ja on tottunut työntekoon. Ihana valoisa luonne.

Mira on kaunistunut hurjasti ja myós aikuistunut viime kaudelta, mutta tosiaan au pair ei ole se hänen juttu varmasti ollenkaan, no kenen juttu au pari nyt ihan oikeasti olisi. Toivon kovasti että löytää sen oman juttunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme