Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Los Angelesissa Yle Areenassa

Vierailija
30.03.2015 |

Yle areenassa nähtävissä koko kausi. Onko kukaan katsonut vielä? Itse katsoin neljä jaksoa ja voi luoja mitä touhua! :D etenkin se Janita vai mikä oli on aikamoinen...Mutta parasta tosi-tv:tä ikinä! 

Kommentit (589)

Vierailija
1/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi joko se on nähtävissä areenassa! Tätä olen odottanut :D En oo vielä katsonut yhtään jaksoa, mutta kun kuvia katselin tässä eräs päivä - olen niiiin yllättynyt - positiivisesti! Se Mira! Herranjestas mikä kaunotar! Se oli niin karsea pikku kännibissis kammottavine kulmakarvoineen, nyt se voisi osallistua vaikka missikisoihin kun on niin hurjan kaunis! Vau! Sietää olla ylpeä itsestään! :) 

Vierailija
2/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:33"]Oi joko se on nähtävissä areenassa! Tätä olen odottanut :D En oo vielä katsonut yhtään jaksoa, mutta kun kuvia katselin tässä eräs päivä - olen niiiin yllättynyt - positiivisesti! Se Mira! Herranjestas mikä kaunotar! Se oli niin karsea pikku kännibissis kammottavine kulmakarvoineen, nyt se voisi osallistua vaikka missikisoihin kun on niin hurjan kaunis! Vau! Sietää olla ylpeä itsestään! :) 
[/quote]

Mira, mee pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:33"]Oi joko se on nähtävissä areenassa! Tätä olen odottanut :D En oo vielä katsonut yhtään jaksoa, mutta kun kuvia katselin tässä eräs päivä - olen niiiin yllättynyt - positiivisesti! Se Mira! Herranjestas mikä kaunotar! Se oli niin karsea pikku kännibissis kammottavine kulmakarvoineen, nyt se voisi osallistua vaikka missikisoihin kun on niin hurjan kaunis! Vau! Sietää olla ylpeä itsestään! :)  [/quote] Mira, mee pois

[/quote]

En kyllä oo Miraa nähnytkään :D Ikinä ollu aupparina tms.

Vierailija
4/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, - täyttä vastinetta verorahoille. En olisi itse keksinyt parempaa käyttöä. Viekää multa loputkin rahat....

Vierailija
5/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että Jenkeissä au pairit tekevät enemmän tunteja viikossa (olikohan se 45h/vko ehdoton maksimi incl. babysitting, täällä Ranskassa taas 30h/vko on maksimi) kuin me täällä Euroopassa, mutta hitto noi perheet on ihan törkeitä siinä mielessä miten ne laittaa au pairin tekemään järkyttävät määrät kotitöitä! Au pairin hommiin tulisi lastenhoidon ja schoolrunin ohella kuulua vain työt jotka liittyvät lapsiin mm. lasten pyykit, lasten ruokailut, lasten huoneen SIISTIMINEN (ei siis siivous) ja kylpy, ja näiden lisäksi kotitöitä ns. perheenjäsenenä, eli jos on perheellä vaikka kerran viikossa/kuukaudessa siivouspäivä niin siivoaa oman osansa, tyhjentää/täyttää tiskikoneen, auttaa kattamaan pöydän/kerää astiat jne.

Vierailija
6/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa, tää vapaapäivä menee aupairien parissa ;) Pisti silmään noi Judithin hiustenpidennykset.. Paistaa takaraivolta inhottavasti, tosi huonosti laitettu.

Vierailija
7/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit! Meinasin just tehdä aloituksen, mutta olikin valmis! Se JANITA! Oikean elämän sketsihahmo!! Niin paljon parempi, kuin Putouksen-Ansku, joka on kuin Janitan kesy isosisko. Nauroin ihan maha kipeenä, että voiko olla edes todellinen, varsinkin kakkos jaksossa, kun kertoi siitä miehestä rannalla! 

Vierailija
8/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:01"]Tuntuu että au paireiltä tuolla odotetaan aika paljon myös kotihommia esimerkiks siivoomsita yms? tuleekohan se tytöille yllätyksenä
[/quote]
Mä teen töitä au pairina, ja kuten jo aiemmin tuossa sanoin (148) niin kyllä mullekin toi töiden määrä tuli yllätyksenä. Tytöt on ku mitäkin kotiorjia ja palvelusväkeä!!
Ja tiedän kyllä kotiöiden määrän lapsiperheessä, mutta esim. vanhempien pyykit, lattioiden ja vessanpesu ym. ei todellakaan kuulu mun hommiin ellei niistä erikseen sovita ja katsota että mä ehtisin ne työajalla tekemään.

Vierailija
9/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on kasvanut henkisesti hurjasti. Ainoa miinus se kun oksenteli niissä bileissä sinne puskaan.

Janita... Kamala teini "minäminä"- asenteella.

Vierailija
10/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janita on just paras :D Repeilin kanssa, ja onhan se aivan älytön, mutta niin aito! Ei yhtään ilkeä, aika harmiton ja iloluontonen karjalainen.
"Sit ku miun veli kuoli ni mie niiQ totesin et YOLO ja pakko niiQ lähtee ja iha sama vaiks se kone räjähtäis ni mie ainaki yritin elää elämääni"
Tsiisus, mikä viisaus !! Mahtava muija :D Rohkeeta olla reteesti just tollanen.

Vierailija
11/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on mennyt ihan ohi, että tästä sketsisarjasta on myös LA-versio. Kiitos vinkistä!

Vierailija
12/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:41"]Vitun ärsyttävä toi lehmä Judith karmeen näkönen ja se tekopirteys "kaikki on vitun ihanaa!" "Se sano et se rakastaa mua ja oon mahtava" Aivan vitun ärsyttävä lehmä kuvittelee olevansa joku vitun jumala OKSETTAVA akka hyi vittu! Sit puhuu paskaa niistä muista au paireista nostaakseen itseään jalustalle toivon että ne tekee siitä jonku ala-asteelle esiintyvän pellen. ihan ok laulu sillä tosin oli kelasin aluks et varmaan siinäkin ampuu yli tapojensa mukaan mut siinä ei ainekaan niin paljon vaikka kuvitteleekin olevansa joku Celin Dion
[/quote]

Olis kiva tietää miltähän säkin näytät

Vierailija
13/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:54"]

Minulta on mennyt ihan ohi, että tästä sketsisarjasta on myös LA-versio. Kiitos vinkistä!

[/quote]

oota vaa ku näät ton Janitan. ei ollu viime kaudella vähääkään ton tapasta :D surrealistinen tapaus.
Aika jännä et Judith ja Janita on molemmat tällä kaudella, ku molemmat on aika "mitä hittoa" -osastoa. Olin aluks muuten ihan varma, et Judith kuuluu Tukiaisten katraaseen. Ihan sama staili takkusia hiuspidennyksiä ja tankeroenglantia myöten. Ja etunimi sopis kans Tuksujen muottiin.

Vierailija
14/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! Mietinkin mitä teen mun vapaapäivällä ku ulkona on joku maailmanlopun myrsky.

Vierailija
15/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, hyvä että muutkin av:laiset on alkanu jo kattoa!

"Mie ainaki meen rannalle paljastelemaan!"
-Janita

Vierailija
16/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Judith oli ihan symppis, tosin ne karmeet hiustenpidennykset vähän häiritsi. Sille sattui kyllä tosi ihana perhe, kiva kattoa kun ne tulee niin hyvin toimeen :) Mira kanssa petrannut viime kaudesta tosi paljon, vaikuttaa ihan fiksulta tapaukselta. Ja se Janita....ei riitä sanat kuvailemaan. 

Vierailija
17/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä nuo mammatkaan mitään järjen jättiläisiä ole. Mamma aupairista: "hän on paljon laihempi kuin oletin", toinen mamma Suomesta: "tehdäänkö siellä levytyssopimuksia?".

Lisää helmiä odotellessa...

Vierailija
18/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:41"]Vitun ärsyttävä toi lehmä Judith karmeen näkönen ja se tekopirteys "kaikki on vitun ihanaa!" "Se sano et se rakastaa mua ja oon mahtava" Aivan vitun ärsyttävä lehmä kuvittelee olevansa joku vitun jumala OKSETTAVA akka hyi vittu! Sit puhuu paskaa niistä muista au paireista nostaakseen itseään jalustalle toivon että ne tekee siitä jonku ala-asteelle esiintyvän pellen. ihan ok laulu sillä tosin oli kelasin aluks et varmaan siinäkin ampuu yli tapojensa mukaan mut siinä ei ainekaan niin paljon vaikka kuvitteleekin olevansa joku Celin Dion
[/quote]

Olis kiva tietää miltähän säkin näytät
[/quote]

Trollilta

Vierailija
19/589 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja loppu liian lyhyeen

Vierailija
20/589 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISTÄ TIEDÄTTE ETTÄ JUDITH JÄI AUTON ALLE ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän