Karppauksesta, voiko karpata sillein kevyesti? esim. jättää sokerin ja valk.viljan
Kommentit (6)
ilman varsinaista laihduttamista. Tosin siis mä korvasin makaronin vihanneksilla ja leivän syönnin salaateilla, johtuiskohan siitä sitten...salaatissa on energiaa aika paljon vähemmän kuin makaroonissa
en syö sokeria juuri ollenkaan, valkoista viljaa en käytä, perunaa/riisiä/pastaa saatan ottaa puolikkaan perunan kokoisen annoksen aterialla tai sitten vaihtoehtoisesti syön 1 ruisleipäpalasen päivän aikana.
Sen sijaan syön paljon kasviksia ja vihanneksia. Lisäksi vähintään 1 kananmuna/pv, maustamattomia viilejä/jogurttia ja juustoja. Sekä tietenkin lihaa/kalaa/kanaa.
Mitä vähemmän lipsun sitä enemmän tippuu painoa. Tälläkin tavalla lähtee kuitenkin n 1-2kg/2vk. Tällä tavalla saan myös ainakin säilytettyä jo saavutetun painon.
http://www.karppaus.info
Ap:n kuvailema karppaus voisi olla hyväkarppausta, eli syödään vain ns. hyviä hiilareita, esim. täysjyvätuotteita.
minä karppasin siten, että jätin pois kaikki viljat, sokerit, perunan, riisin kolmeksi viikoksi. Se oli tehokasta, vaikka söin muuten paljon.
Onhan tuo sinun vaihtoehtosi ainakin terveellinen vaihtoehto, jos ei muuta. Luulen, että pitkällä tähtäimellä se tuo tulosta, hitaasti mutta varmasti.