Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen paita sopii isorintaiselle, mutta muuten normaalivartaloiselle?

Vierailija
18.06.2008 |

Tuntuu, että kaikissa vaatteissa näytän lihavalta (BMI 23), kun rinnat on niin massiiviset. Minkälainen paita häivyttää parhaiten isot rinnat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotoonleikatut, tunikat, kietaisupuserot, raglanhihaiset, empireleikatut.

Vierailija
2/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tulokseen tulin ollessani isorintainen ja bmi oli tuo sama 23 silloin. Aina näytti lihavalta.

Tunikatyylisissä näyttää lihavalta ainakin! Liian lyhyissä näyttää lihavalta. Suoraa kangasta olevat kauluspaidat kinnaa rintojen kohdalta (muuten sopiva koko) ja toisaalta rinnoille sopiva antaa telttamaisen ja lihavan vaikutelman muutoin. Ehkä ainoat mitkä vähän antaa hoikkaa vaikutelmaa on mielellään _mustat_ pitkänmalliset, mutta vartalonmyötäiset paidat. Kaula-aukko ei saa olla liian avoin, mutta esim. poolokaulushan vain antaa lisää massaa rinnoille... Eli sellainen "sopiva" kaula-aukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan. Tunikat ja empireleikatut sopii vain pienirintaisille ja hoikille...

Vierailija
4/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän itsekin isorintaisena. Empireleikatut ovat pahimpia, kun kukaan ei edes näe, että rintojen alla kapenee.

Kohtuullisen avoin kaula-aukko ja musta ihonmyötäinen on minunkin ykkössuosikkini.

Vierailija
5/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on isot rinnat, Näyttää siltä kuin olisi raskaana viimeisillään.

Itse olen löytänyt toppeja, jotka ovat tyköistuvia ja joissa on rintaliivit samassa. Niitä voi käyttää jakkujen alla tai kesällä ihan sellaisenaan. Monet ovat sanoneet, että voi kun olet laihtunut, vaikka en taatusti ole laihtunut mihinkään päin!

Olen tilannut niitä: www.bravissimo.com

6/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Wish these were brains" tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi