Pikkiksen, Neppiksen ja Annun siskolle nimi..
Pojalle on jo nimi valmiina Eetu Elmeri Hermanni, mielipiteitä? Tytölle nimen päättäminen onkin huomattavasti vaikeampaa, ainakin meillä. Ainoana kriteerinä on että nimi ei ole liian samanlainen sisarusten nimien kanssa, Anne Terhikki Vilhemiina sekä kaksoset Nella Helena Eveliina ja Pilvi Susanna Julia. Toisena kriteerinä nimen suomalaisuus :)
Kommentit (8)
Sanni Johanna Annikki
Siiri Matleena Emilia
Maisa Johanna Katariina
Emma/Emmi Annika Matleena
kasantra:
Tytölle
Tilta Helinä Vellamo: Tiltä on m inust aehkä hieman liian erikoinen, Helinä ja Vellamo enemmän minun makuuni :)
Venla Orvokki Johanna: Venla on mukava ja pirteä nimi. Mies tykkäisi varmasti Orvokista mutta minuun ei oikein iske.. Johanna on minun toinen nimi joten ei.
Viivi Saara Sinikka: Viivi, ei. Saara ja Sinikka on aivan ihastuttavia nimiä :)
keyes:
Sanni Johanna Annikki: Parhaan ystäväni vauvan nimeksi tuli Sanni, joten ei. Johanna on minun toinen nimeni, ei. Annikki voisi olla aikasta mukava nimi :)
Siiri Matleena Emilia: Tästä nimestä pidän hiukkasen kaikista :)
Maisa Johanna Katariina: Ei ei Maisaa.. Tulee mieleen se Maisa hiiri :), Johanna edelleen toinen nimeni ja Katariina on ihan mukava nimi :)
Emma/Emmi Annika Matleena
: E-ei mielellään Emmaa mutta Emmi on oikein mukavan kuuloinen. Annika ja Matleena on erittäin pirteitä nimiä..
Ehdotuksesi Veera Hanna Ilona iski minuun, mutta mitäköhän mies sanoo.. Muista ehdotuksistasi ei oikein iskenyt, muut kuin Katariina :)
(Tintti):
Tytölle sopisi Virve Linda Teresa
(Tintti):
Tytölle sopisi Virve Linda Teresa
Tytölle
Tilta Helinä Vellamo
Venla Orvokki Johanna
Viivi Saara Sinikka