kuinka nopeasti aikaisintaan pääsee pois synnytyksen jälkeen
edellyttäen, että kaikki menee hyvin. Kyseessä on toinen lapsi.
Kommentit (34)
eilen kyselin OYSista mahdollisuutta päästä pois aiemmin, ni sanoivat että pitäisi olla 1+3 päivää..kun ei ehdi turhaa työtä tekemään tarkastusten kanssa, vaikka itse tulisin tarkastuttamaan vauvan..itse vielä inhoan sairaaloita enkä saa koskaan nukuttua siellä. Pitäiskö lähtä etelään synnyttämään, pääsisi poiskin aiemmin..
Siellä ei KUKAAN voi teitä väkisin pitää !!! Eli IHAN silloin sa kotiin lähteä kun itse haluaa
Jos ei satu olemaan lastenlääkäriä paikalla, niin senkun tilaa sitten vaan ajan ja tulee näyttämään vauvaa kun se lääkäri ON paikalla....
Miksiköhän kaikki luulee et sairaalassa voi joku pakottaa olemaan ??
Suljetulta osastolta ei pois pääse, mutta kun ei tämä synnytys kai ny IHAN sama asia ole =DDDDD
Sairaalassa ei todellakaan tarvitse olla tahtomattaan ja varsinkaan jos ei mitään syytä ole.
Käytäntä ei ole syy.
että et kyllä lähde ennen kuin sitä ja tätä jne....en minä ainakaan esikoisesta uskaltanut panna hanttiin....
...että lapsi on käynyt läpi sen lääkärintarkastuksen.
...eli mikään pakko siellä ei ole olla, ja voihan sitä aina karata...
Jorvissa ainakin pääsee, älä viitsi puhua mitään kun et tiedä.
Toistan: ei edes poliisi voi pakottaa sairaalaan jäämään !!!
Täälläkin varmasti löytyy monia jotka tarkastuttaneet vauvan sitten kun myöhemmin sopii...
Voidaan ottaa vaikka pikaisesti huostaan, jos tarve vaatii.
ettei sieltä pääse kuin suorastaan karkaamalla kotia ennen kolmatta päivää edes uudelleen synnyttäjiä. Kukapa uskaltaa lähteä kun henkilökunnan asenne on tosi kielteinen ja syyttävä, jos edes ehdottaa. Itse en päässyt edes käymään ulkona tuulettumassa usean sairaalassa olo päivän jälkeen kun lapsi joutui sinivalohoitoon. Ihan paska paikka. Itsekin voisin lähteä etelään synnyttämään, jossa sairaalassa ei makuuteta ja itketetä hormooni myrskyssä olevia äitejä turhan päiten.
synnyttämään, mutta käsittääkseni ap kyselikin, milloin voi noin keskimäärin turvallisesti ja hyväksytysti aikaisintaan lähteä.
Tuolloin lääkäri on tarkistanut vauvan ja antanut calmeten. Herkästi ovat kehottaneet olemaan yhteydessä sairaalaan, jos jotain ongelmia ilmenee.
aivan valmis kotiin lähtöön. Kätilö sanoi että vauvan kannalta on parempi kuitenkin olla " seurannassa" vuorokausi, joten lähdimme seuraavana aamuna. Kolmen päivän kuluttua menimme lääkärintarkastukseen ja calmetointiin.