itkä kaksi virttä ristiäisiin?
Onko ehdotuksia? Nyt ei tule mitään muuta lastenvirttä mieleen kun Jumalan kämmenellä.
Kommentit (7)
ystävä sä lapsien ja jumalan kämmenellä.
Mä olen niin pienoinen ei ole virsikirjassa, joten siihen sitte tarvii sanat painaa johonkin.
sen verran vaan, että pakkohan ei oo mitään laulaa. meillä oli ristiäiset kotona, eikä haluttu mitään virsiä sinne ja sitä arastellen papilta kysyttiin... pappi sano, että teidän päätös. virret ei pakosti kuulu mukaan ollenkaan (tai siis mikään musiikki). joten meillä ei laulettu. ei tosiaan olla mitään lauluihmisiä =)
..Ristiäiset pidettiin meillä kotona ja kun meistä ei tuntunut kovinkaan luontevalta kotona virsien laulaminen, ne jätettiin kokonaan pois. Ei papillakaan ollut mitään asiaa vastaan. Meidän juhlat, meidän päätökset, sanoi hän. Tärkeää papin mielestä oli että ristiäisistä saatiin meidän näköiset.
Siskoni lapsen ristiäisissä laulettiin maan korvessa kulkevi lapsosen tie,se on ihan nätti virsi.
ollenkaan virsiä, isosisko lauloi laulun " Meidän uusi vauva" . Minä luin lisäksi yhden runon. Kun ei olla laulajia, niin ihan turha ottaa virsiä...
suurin osa kuitenkin on ihan omiaan. Meillä on kaikkien lasten ristiäisissä ollut myös siitä.
ystävä sä lapsien, sä olet niin pienoinen ja maan korvessa kulkevi...Ei tarvii olla välttämättä virsi.