Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestän... Enkelityttömme tarina

04.01.2006 |

Rakas enkeli-tyttömme syntyi keskosena 24.2.05 ja kuoli 26.2.05. Hätäkasteessa hän sai nimekseen Melina Lisette Priscilla. Se päivä jolloin Melina syntyi oli kaunis luminen päivä. Aamulla ei ollut mistään tietoa että tänään se tapahtuisi. Olin silloin rv. 24+2. Noin klo 11 tunsin kovia supistuksia ja huomasin että kohdunsuu oli 3cm auki. Soitimme ambulanssin ja viime hetkellä pääsimme kohti sairaalaa, mies mukanani ja naapuri hoitamassa vanhempia lapsia. Sairaalassa syntyi PIENI tyttömme mutta hän oli todellakin niin pieni 39cm ja 1400g. Meille sanottiin että tytöllä on melkein olemattomat mahdollisuudet pelastua. Sairaalassa halusimme irroittaa Melinan kaikista laitteista koska se oli hänellekkin niin suuri kärsimys. Melina kuoli syliini ja isänsä viereen n2h myöhemmin kun hänet oli otettu irti hengityskoneesta. Sitä hetkeä en unohda koskaan. Melinan ristiäiset olivat kauniina helmikuun päivänä (jos sitä voi kauniiksi sanoa) Isä laski pienen arkun hautaan. Seuraavana päivänä lähisukulaistemme kanssa kävimme peittämässä sen. Hautausmaa on n.1km kodistamme ja käymme siellä viel¨äkin joka päivä viemässä kynttilöitä valoksi pikku Melinallemme yön pimeyteen. Monica ja Meeri (isosiskot) on pakottanut jatkamaan, vaikka heilläkin suuri suru ja he kyselevät että missä Melina on ja milloin se tulee takaisin. Miehemme kanssa aina vastaamme että Melina on nyt paremmassa paikassa jossa nukutaan ikuista unta. Nyt kuitenkin uusi tulokas tulossa 2kk päästä :) Ikuisesti Melinaa kaivaten Iisa, Jani, Monica 3v ja Meeri 5v

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellesi apua, sen tarpeessa tunnut olevan !!

Vierailija
22/34 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iisaii:

kamalaa kattoa kun toiset arvostelee sitä että halusimme irroittaa Melinan hengitys koneesta koska se todella olisi ollut hänellekkin kamala kärsimys! ja mielestäni siellä taivaassa enkelien luona on parempi paikka kun täällä hengitys koneessa " karussa" mailmassa! ja anteeksi minä todellakin olin kirjoittanut vauvan koon väärin... vauva oli 410g 29cm. Miten ihminen voi kirjottaa noin väärin??? :O ja hautajaiset oli todellakin helmikuussa. anteeksi

-iisa

Voi miten epätoivoinen yritys muuttaa tarinaa.. ei kukaan NOIN väärin voi lapsensa mittoja muistaa edes suuressa surussa. Ensin 1400g ja sit se olikin 410g. HOH! Ja vielä kymmenen senttiä lähti pituudestakin.

Toivottvasti saat apua, jokin todellakin mättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, pituuskin mennyt edelleen sekaisin..Ja miten se kohdunsuu, kun kotona huomasit olevasi 3cm auki??Ei tainnut lapsesi olla kovin rakas, kun et muista edes faktoja ja irrotit letkut heti.

Tää palsta on tarkoitettu oikeasti kriiseille ja suruille ja tollaset tekstit loukkaavat kaikkien muiden tunteita. Ja kuinka edes kehtaat keksiä moisia?

Vierailija
24/34 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomessa vanhemmat eivät päätä milloin hoito lopetetaan vaan lääkärit päättävät milloin on parasta luopua toivosta.

Vierailija
25/34 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sitä että juttusi on täynnä virheitä. Kukaan ei voi itse tuntea kohdunkaulan olevan auki ja vielä tarkkoja senttimetrejä. Ei sitten kukaan, ei vaikka olisi itse kätilö. Miten ihmeessä sinä teet onnistuneen sisätutkimuksen itsellesi? Haloo!

Vierailija
26/34 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä todellakin on totta, mutta epäilys on valitettavasti suuri, että olisi tekaistu juttu.:-(

Mutta taas toisaalta miten joku voisi olla niin idiootti, että keksisi moista?

Olen todella pahoillani ja otan osaa rutuunne, JOS tämä todella on tosi...

Vierailija
27/34 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vauvan nimistä ihmistä ei ole ainakaan väestörekisterikeskuksen mukaan syntynyt koskaan..

Vierailija
28/34 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vauvan nimistä ihmistä ei ole ainakaan väestörekisterikeskuksen mukaan syntynyt koskaan..

Vierailija
29/34 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo ihminen saa apua, on todella sairas...

Vierailija
30/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin löysin kyseisen nimen västörekisterikeskuksen haulla. Mielenkiinnolla oon seurannut tätä keskustelua uskaltamatta kommentoida mitään, koska aihe on todella arka. Ihmettelen vaan suuresti, kuinka voitte laukoa tuollaisia kommentteja " Toivottavasti tuo ihminen saa apua, on todella sairas" ... Voisi mennä vähän itseensä ennen kuin alkaa toisia arvostelemaan. Kuvitella miltä tuollaiset kommentit tuntuu äidistä, jonka lapsi on kuollut?? Mulle ainakin tuli todella paha olo teidän (ei kaikkien) kommentaista!

Voimia perheelle...

Vierailija
31/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarina olisi totta.

mutta mahdollistahan tuo että äiti on todellakin ollut niin " shokissa" ettei oikein ollut kirjoittanut. pitkään luin uudestaan ja uudestaan ja huomasin että tuossa uudemmassa vauvan painossahan on vai 1 ja 4 vaihtanut paikkoja: 410g ja 1400g.. ja yksi nolla siis tullut lisää.

jos tarina on siis totta voimia ja haleja suuresti koko perheelle!

::pizziksen mamsu

Vierailija
32/34 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmikuussa 2006...

-epäilen suuresti ettei tämä juttu ois totta (siis nyt vielä enemmän)

Vierailija
33/34 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko keksit koko jutun tai sitten olit IHAN TODELLA surullinen/väsynyt/shokissa kun kirjoitit. 

Jos ei ole totta ja keksit jutun, toivon, että menisit hakemaan apua. Ei ole nimittäin normaalia aikuiselta keksiä kuolematarinoita. (Lapsen, joka ei vielä ymmärrä, mitä kuolema tarkoittaa, ehkä ymmärtäisin.) Ja oletan, ettet ole lapsi, jos en aivan väärin ymmärtänyt.

Mutta jos on totta, niin paljon voimia. Kun lapset ovat vanhempia, kannattaa kertoa, että Melina on kuollut ja on nyt taivaassa enkelien kanssa.

Vierailija
34/34 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on seksi osiossa? Kyllä lapset ovat seurausta seksistä, mutta yleensä lapsi jutut eivät ole täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi