Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies kävi dominan luona

Vierailija
22.09.2009 |

mitäs mieltä olette tästä...

Myönnän, että seksielämämme on ollut hieman hiljaista viimeisen vuoden ajan. lapsen vakava sairaus on aiheuttanut minulle masennusta, joka luonnollisesti on vienyt haluni ja muuttanut persoonaani vetäytyvämmäksi.

keväällä jätin pillerit pois kun verenpaine nousi pilviin ja siirryimme kumien kanssa pelleilyyn. seksi komdomin kanssa ei vaan tunnu mielestäni kovin hyvältä ja kerrat vähinivät entisestään.

reilu viikko sitten sain vahingossa tietää, että mieheni oli käynyt kesällä dominan luona. Ja sen jälkeen kirjoitellut fantasioistaan toisen dominan kanssa. Minulle hän kertoi, että tätä toista dominaa hän ei ole tavannut. Olo on aika turta kun minulla ei ole ollut aavistustakaan siitä, että hän haluaa tälläista seksiä. Hän ei ole minulle ikinä siitä mittän puhunut. Olemme joskus arrastaneet käsiensidontaa ym. sängyssä ja se on ihan mukava lisä seksiin, mutta kaikki se mitä dominan luona voi tapahtua ei kyllä kiihota minua millään tavalla.

Mitä minun pitäisi tästä ajatella? Olen aivan hukassa... Toisaalta ymmärrän, että jos kotona ei heru niin haetaanhan sitä tyydytystä sitten muualta, mutta silti pahalta tuntuu.

Kommentoikaahan teenkö kärpäsestä härkäsen. Olemme menossa pariterapiaan, sillä haluamme jatkaa kuitenkin suhdettamme. Luottamuksen kun vaan vielä saisi takaisin...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi jatkaa enää suhdetta sillä minäkään en ymmärrä SM-seksiä, enkä kiihotu siitä pätkääkään.

Vierailija
2/31 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kokeillut moista puuhaa, mutta käynyt vaimoltani tietämättä kyllä normaaliseksiä harrastamassa muualla. Ainakin jos minulta kysyttäisiin, niin näistä tällaisista irtoseksisuhteista tehdään monta kertaa aivan valtavan suuri numero. En puolustele, mutta kuitenkin voin omalta osaltani sanoa että tapaamista toki edeltää "halu" ja "kiima" - siis sellainen tunne jota olen kokenut jostain 13-vuotiaasta lähtien vastakkaista sukupuolta kohtaan aika ajoin. Siis aika ajoin - ja uskoisin että tuo "aika ajoin" liittyy siihen, miten pitkä aika edellisestä siemensyöksystä on. Nuorempana sitä toki oli valmis jäämään roikkumaan jokaiseen naiseen jolta sai seksiä. Se kun oli niin taivaallista ja vaikeasti saavutettavaa, että tunnekuohut tietty sen mukaisia.

Mutta näin vanhempana suhde seksiin on muuttunut, vaikka sitä yhä haluaakin aika ajoin. Sitä siis haluaa, kokee kiimaa yms niin kuin ennenkin, mutta sen jälkeen olo on ennenkaikkea tyydyttynyt - ja niinpä pääkoppa suuntaa taas muihin arkiasioihin. Tottakai saatte kutsua sitä "pettämiseksi" kun kerta kuitenkin haluatte. Mutta minulle se on kuitenkin vain seksuaalisen tarpeeni tyydyttämistä. Voin harrastaa sitä naisen kanssa, jota kohtaan minulla ei ole mitään syvempiä tuntoja. Oikeastaan tuollaisia "syvempiä tunteita" minulle ei enää seksin myötä edes synny. Se on toki eri asia jos nainen on mielenkiintoinen, älykäs, herättää jonkinlaista hoivaviettiäni ja niin edelleen. Mutta senkin osaan käsitellä, sillä en usko että elämäni muuttuisi paremmaksi naista vaihtamalla. Eikä minulla ole myöskään aikaa toiselle naiselle niin paljoa, että olisi aikaa alkaa ihastumaan häneen.

Eli kun kysyit, että pitäisikö sinun olla huolestunut kun miehesi on käynyt dominan luona. Jos minulta kysytään niin, joo ja ei. Joo vain jos hän on jotenkin ihastunut - ei, jos hän vain toteuttaa miehisiä seksuaalifantasioitaan. Loukkaantunut toki saat olla, jos tilanne lapsennekin kanssa on tuollainen. Mutta helpoimmalla pääsevät aina ne naiset, jotka ymmärtävät, että ei mies avioliitonkaan takia panemista suostu lopettamaan. Mikään ei ole miehelle niin nöyryyttävää kuin masturboida kuin teinipoika, vaikka on parisuhteessa. Niinpä hän menee ja hoitaa pano-tarpeensa muualla. Aivan kuten minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katkera keski-ikäinen toi kakkonen- mun mies saa kyllä ihan kotona, ettei tartte lähteä muualle ja hyvin tuntuu kelpaavan ja intohimoa riittää, miksi siis rakastelu muka loppuu avioliiton myötä- sorry jos sulle on käynyt niin. Tiedän, että maailma on täynnä teitä tyhjän-paneksijoita, joille rakastelu ei merkitse mitään. Jos minä tartten nopean tyydytyksen, omat sormet on nopein tie onneen ja sitten kun haluan rakastella, oma mies on lähellä. Mutta jos mieheni yhtäkkiä kiinnostusi SM- leikeistä, olisi maailmamme jo valovuosien päässä toisistamme ja suhde loppuisi kyllä siihen.

Vierailija
4/31 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua loukkaisi se, että mies on tehnyt sen salassa. Lisäksi jos tuo tapahtuu usein, on kohtuullista keskustella rahapuolesta.

Sinänsä en paheksu käyntiä. Tuollaiseen ei yleensä liity varsinainen seksi, ainakaan penetraatio. Voisin kuvitella, etä omakin mies nauttisi tuollaisesta.

Vierailija
5/31 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pihtaat, mies käy vieraissa. Oma valinta.

Mies voi käydä vieraissa, jos vaimo pihtaa, mutta dominan luokse mennään kyllä muista syistä. Ei ammattidominoita joka tapauksessa saa panna, joten miksi mennä sinne pelkkää pihtausta karkuun?

Vierailija
6/31 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortin dominasessioon vaimoltani. Olihan se mielenkiintoista, valitettavasti olen olen top henkinen..

Vierailija
7/31 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa komeasti osannut irrottaa seksin kaikista inhimillisistä tunteista, joita siihen voisi liittyä. Se, että sivusuhde on vain tarpeita purkavaa seksiä, ei tee pettämisestä yhtään vähemmän väärää. Päin vastoin. Se tekee sinusta aika tunnekylmän tyypin. Ja se, arvon herra 3, on ehkä vielä pahempaa, kuin pettäminen aidon ihastumisen vuoksi.

Väität, että sivusuhteet ovat "vain seksiä" eivätkä merkitse mitään. Vaikka sinulle ei "syvempiä tunteita" sivusuhteista syntyisikään, niin sääliksi käy sekä vaimoasi että sitä toista naista. Etkö usko, että heillä voisi jotakin tunteita toiminnastasi hetätä?

Vai eikö voisi toisten tunteet vähempää kiinnostaa?

Vierailija
8/31 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää todeta, että on kuitenkin tunteetonta myös pihdata parisuhteessa. Niin että sitä vasten olette sitten ehkä tasoissa. Vaimo pihtaa ja sinä petät. Koville käykin tässä kuviossa toisen naisen rooli, kun sinä käyt pilaamassa jonkun kakkosnaisen elämän herättämällä turhia toiveita..

Vierailija
9/31 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta törmäsin samanlaiseen ongelmaan omassa parisuhteessani. Onko dominan luona käynti pettämistä vai ei? Penetraatiota ei tapahdu kuten joku totesikin, mutta silti asia mietityttää.

Vierailija
10/31 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta törmäsin samanlaiseen ongelmaan omassa parisuhteessani. Onko dominan luona käynti pettämistä vai ei? Penetraatiota ei tapahdu kuten joku totesikin, mutta silti asia mietityttää.

Mikä siinä mietityttää? Kukaan ei voi sinun puolestasi päättää, onko tuo sinun mielestäsi pettämistä.

Vierailija
11/31 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU-direktiivien mukaan dominan luona käyminen ei ole pettämistä, edellyttäen että penetraatiota ei tapahdu.

Vierailija
12/31 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä mietityttää? Kukaan ei voi sinun puolestasi päättää, onko tuo sinun mielestäsi pettämistä.

Lähinnä yleistä mielipidettä yritän kartoittaa. Miten itse suhtautuisitte samassa tilanteessa? Lähtisittekö parisuhteesta vai koetteko että mies on käynyt toteuttamassa vain fantasiaansa eli ei mikään iso juttu?

Vierailija
13/31 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä se on kyllä pettämistä. Seksuaalista kanssakäymistä se on vaikkei penetraatiota olisikaan. Enemmän vielä satuttaisi se, ettei mies ole uskoutunut seksuaalisista haluistaan ja toiveistaan minulle, vaan on lähtenyt niitä muualle toteuttamaan...

Vierailija
14/31 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/31 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tuntee jonkinlaista hoivaviettiä toiseen naiseen vaikka on varattu ja myös seksuaalista vetovoimaa niin voiko sanoa että hän on ihastunut jollakin tasolla tähän naiseen eikä vain seksuaalisesti kiinnostunut? Minulla naisena tällainen tilanne eli olen vieras nainen.

Mitään ei ole tapahtunut välillämme muuta kuin pientä flirttiä ja tämä mies käyttäytyy kuten tuossa kerroin.u ukin

Vierailija
16/31 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Jos haluaisin dominalta straponia kakkoseeni, niin onko se pettämistä? Entä jos olen ehdottanut sitä vaimolle, mutta hän ei sitä suostu tekemään?

Vierailija
17/31 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt joskus dominakeikkoja ja en itse olisi minälläänsäkkään, jos mies kävisi dominalla.

Ymmärrän kuitenkin, että joillekin se voi olla iso juttu ja deal breaker.

Kuten tuosta menneisyydestäni voi päätellä, niin olen ehkä seksuaalisesti vapaamielisempää sorttia ja joku sellainen joka ei ole, voi kokea tuon miehen dominalla käymisen paljon isompana juttuna.

Vierailija
18/31 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä palveluita löytää? Itse haluaisin vain aika kesyä, tyyliin nainen vähän läppäsis mua naamaan avokämmenellä muutaman kerran ja alistais uhkaillen kertoa tyttökavereilleen minusta kaikkea hmmhmmhmm mitä nyt sitten haluankaan tässä skenaariossa tapahtuvan. Ei mitää pyllypanoja eikä ruoskia eikä nahka-asuja eikä mitään sellaista. Luulisi olevan helppo keikka naiselle tai siis dominalle. Mistä löytää?

Vierailija
19/31 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa esim domina Helsinki

Vierailija
20/31 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt joskus dominakeikkoja ja en itse olisi minälläänsäkkään, jos mies kävisi dominalla.

Ymmärrän kuitenkin, että joillekin se voi olla iso juttu ja deal breaker.

Kuten tuosta menneisyydestäni voi päätellä, niin olen ehkä seksuaalisesti vapaamielisempää sorttia ja joku sellainen joka ei ole, voi kokea tuon miehen dominalla käymisen paljon isompana juttuna.

Oon käyny, usiammalla. Jos puolisoista vain toinen on mieltynyt, minusta suurinosa omista käynneistä on verrattavissa hierontaan. Kummassaki kosketaan kehoon, tuotetaan mielihyvää mutta melko vähä tekemistä normiseksin kans

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän