Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä mieletön väsymys on?

04.01.2006 |

Nyt rv 33+ meneillään ja tuntuu että olen jotenkin aivan pohjattoman väsynyt:( Verenpaineeni on helposti matala ja hb oli laskenut hieman 120:stä 115:sta mutta selittääkö se tämän?On jotenkin aivan tajuttoman " vetämätön" olo ja tuntuu että pieninkin homma (varsinkin aamuisin) saa jotenkin voimat ihan pois ja hengästymään.Rautaa olen kyllä yrittänyt syödä mutta vatsa ei tahdo kestää sitä:( Esikoisen hoito vie kyllä voimia mutta siltikin tuntuu kummalta tämä väsymys.Kuuluuko kuvioon?Niin ja liitoskivut saavat olon muutenkin kurjaksi...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin aikoihin. ja mulla olikin sitten hemoglobiini laskenut 127->110. ja piti vaan jaksaa kahden pikkunaperon kanssa päivät. tiedän tunteen. ulkoilu tekee aina hyvää, kun vaan saa lähdettyä liikkeelle. otatko jotakin vitamiinilisiä? multitabs voisi auttaa ja se d-vitamiini.

Vierailija
2/3 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotusta olen saanut lisäämällä hieman suolan määrää (mm. suolakeksejä, nam!). Nyt verenpaine ollut kuukauden ajan 100:n yläpuolella ja väsymys siltä osin helpottanut. Hemoglobiini on pysynyt hyvänä Retafer-rautatableteilla sekä hedelmillä, joiden C-vitamiini auttaa rauta imeytymään.

Myös tasainen pieni syöminen auttaa verensokeria pysymään tasaisena. Mulla laskee usein nopeasti, joten syön 2-3 tunnin välein jotakin eli samaan tahtiin kuin lapsemme.

Nyt kun vielä en heräisi aamuöisin ja valvoisi 1-2 tuntia... Siihen vaivaan ei auta kuin raskauden päättyminen, mutta sitten vauveli huolehtii herätyksistä. ;-D Äitiyden autuutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut alhainen hemoglobiini koko raskauden ajan. Jos vatsa ei tahdo sietää rautaa, kokeilepa Kräuterblutsaftia. Sitä saa apteekeista ja luontaistuotekaupoista. Siinä on erilaisia rautaa sisältäviä yrttejä, joita vatsa sietää paljon paremmin kuin tabletteja. Toimi minulla, vaikka Hb ei taivaisiin noussutkaan, niin nousi kuitenkin 120:een. Sitten ei enää niin väsyttänyt. Neuvolan tätikin suositteli tuota mehua.