Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammitähtöset loppuviikon pinoon!

04.01.2006 |

Moikka,

Ajattelin, että meille ei varmaan kannata tehdä ihan joka päivä pinoja vaan mieluummin vaikka viikkopinot tai kaksi. Sopiiko? Osaisiko/jaksaisiko joku tehdä meille esittelylistan? Mä olen ihan ulalla, et miten se tehtäis joten jos joku viisaampi vois tehdä. Tehdään sitten vaikka esittelykierros, niin saa siitä kopsattua tiedot. Joku tätä jo ehdottelikin eilisessä pinossa.

Omaa napaa: Eilen " tehtailtiin" ekaa kertaa (kp 8) vauvaa ja olen hyvinhyvin onnellinen :) En nyt usko, että ekalla kierrolla tärppäis, mutta ainahan mahikset on. Siispä harrastetaan kaikki aktiivisesti vaakamamboa niin päästään odotuspuolelle isolla sakilla!

S-I

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää viikonloppua tammitähtöset!

Täällä muidenkin miehet on huomanneet vauvan sivuilla surffailun! Oikein hävettää kun tulee täällä niin paljon roikuttua ja mies vähän ihmettelee... On vaan niin kiva jutella täällä teidän kanssa ja mun tulee käytyä täällä välillä useamman kerran päivässä.

Tarvis lähteä lenkille kun askelia on mittarissa tältä päivältä vasta reilut 800 kun tavoitteena on 10 000. Että kunnon lenkki pitää tehdä. Sain mittarin joululahjaksi ja tosi hyvä kapistus. Huomaa oikein kuinka sohvaperuna sitä välillä on. Nyt reippailemaan,

S-I

Vierailija
22/29 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikki tähtöset ja heti alkuun täytyy todeta,että niinkuin elaine80 (tervetuloa joukkoon :) ) alottikin keskustelun miehistä jotka naureskelee tätä surffailua ni just silleen on MYÖS meillä :) Nyt täytyy välillä ajoittaa tätä netissä roikkumista kun mies on harrastuksissaan....eihän sen tarvi tietää et tyttöystävä on täysin hurahtanut tähän vauvakuumeiluun ja netissä roikkumiseen ;)

Välillä vierähtää tunti jos toinenkin ku käyn huvikseen lukemassa esim. odottajien ja synnyttäneiden sivuilla yms. =hauskaa ajankulua!!! Vaikkakin mies on ollu alkujaan innokkaampi osapuoli, mut ei kauaa....

Täällähän on muitakin Tampereen seudulta, mekin nimittäin asutaan Tampereella ja jossain vaiheessa ollaan ajateltu kenties Pirkkalaan muuttoa!

Oma napaa sen verran että ei hyvin mee.....kp54 eli ei menkkoja pillereitten jälkeen ja vielä varmistin testillä varmuuden vuoksi et raskaudesta menkkojen puuttuminen ei johdu :( no ei sillä että olisin luullukkaan et heti tärppäis, mut sais kierto tasottua!!! Joten plussatuulia koko porukalle ++++++++++++++++++++++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi uusi kuumeilija ja pikkukakkonen saisi tulla taloon jos on tullakseen. Eli pillerit loppuvat maanantaina ja sitten odottelemaan josko tärppäis. Esikoinen on nyt 10 kk ja risat täyttää vuoden ensi kuussa. Aika on mennyt hurjaa vauhtia. Eli plussa onnea kaikille muillekkin kuumeillioille:).

Itselläni on aina ollut ilman pillereitä aika pitkiä kiertoja siis tai ei mitään täsmällistä. Esikoinen tärppäsi heti toiselta ja plussasin vasta joskus yli 50 kp ja laskettu aika sitten ultrassa muuttuikin parilla viikolla. Nyt jotenkin pelottaa et kuinhan kauan sitä odotellaan seuraavaa plussa uutista. Onko muita joita asia mietityttää, siis esikoisen jo saaneita??

Joonatan05

Vierailija
24/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan joonatan05 ja elaine80! Täälläkin mies vähän naureskelee, kun olen niin hurahtanut tähän Vauvakuume palstaan. Mutta, onpa hän itsekin varsin innoissaan vauvaa yrittämässä. :)

Teen nyt uuden otsikon Tammitähtösille - esittäydytään sen " karvalakkiversioni" kautta.

Hyvää yötä! Täällä toivotaan, että siimahännät uisivat menestyksekkäästi oikeaan suuntaan...

- Kumppani -

Vierailija
25/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas ihanasti nukuttu yö takana:)

meillähän siis tuo pikkumies on aina olllut vähän huono nukkuja, yleensä yöt menee tunnin välein heräten ja aina tahtoo tissin:/ eli minä siis hoidan yöheräämiset, AINA. välillä sitten heräillään viidentoistaminuutin väleinkin ja viimeyö oli taas niitä öitä...lopulta päättikin sitten että päivä alkaa 4.23!!

kyllä taas saa sunnuntain kulkea silmät ristissä.

eilen kyselin mieheltä että joko jännittää onko masussa joku pieni...ei kuulemma jännitä! nyt mennään kp18,kai?!...ja itsellä ainakin kokoajan mielessä että jos.. vaikka aika epätodennäköistähän se on, kun vasta ensimmäistä kiertoa mennään ja noita yösyöttöjäkin on niin usein ja muutenkin imetysvälit lyhyitä...mutta kyllä silti suuresti pettyisin jos se täti sieltä tulisi.

meillä kanssa ukko ihmettelee välillä tätä vauva-keskusteluissa pyörimistä. ei tosin ole uusi juttu kun koko odotusajan kävin täällä juttelemassa.

nyt täytyy lähteä touhuamaan että saa kaiken valmiiksi ennenkun poika herää päikyiltä.

aurinkoista sunnuntaita kaikille!

fiikuna

Vierailija
26/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään mukaan tähänkin pinoon, kun meidän toive toisesta lapsesta pääsi valloileen tammikuun alussa. Kuparikierukka poistettiin kahdesta syystä; moninaiset vaivat ja vauvakuume!

Nyt sitten odotellaan kuukautisia, joita ei ole vielä kuulunut. Kp nyt 29/28, mutta en usko raskaana olevani, niin myöhäisessä vaiheessa kiertoa kierukka poistettiin. Ennemminkin kierukan kanssa oli aina menkkojen aluksi tiputtelua enemmän tai vähemmän, joten päivien laskeminen oli hieman hankalaa...

Täällä oli puhetta miesten suhtautumisesta palstailuun. Meillä kans mies vähän ihmettelee, mutta on säästänyt mut suuremmita kommenteilta. Tosin aiemmin en juurikaan kirjoitellut, lueskelin vain tosi tiiviisti.

Piqu

Vierailija
27/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen pikaisesti kun on tuo miehen sisko kylässä ja olen vähän epäsosiaalinen kun surffaan täällä netissä... Mut näin koukussa olen, että pakko tulla tänne katsastamaan uudet viestit.

Onko kellään lähestymässä jo menkat/testaus? Olis kiva jännätä muiden puolesta kun en ole vielä edes puolessa välissä kiertoa vaikka ovis kai meni jo ainakin tuntemuksien mukaan.

Tervetuloa uudet!

S-I

Vierailija
28/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa tammitähtöset!

Livahdin tuolta ensikoiden pinosta vähän vierailemaan tännekin, kun on tullut lueskeltua teidänkin juttuja silloin tällöin. Ja kun tänne kyseltiin niitä noin tammikuussa aloittaneita, niin sovin myös tähän kuvaukseen. (koukussa plastaan - minäkö...??? ü)

Meidän perheeseen kuuluu siis tällä hetkellä minä vm.-75 ja rakas mieheni vm.-79. Asumme etelä-Suomessa ja kuumeilemme ensimmäistämme. Tai siis minä kuumeilen, miehus on sitä mieltä, että saa tulla, jos on tullakseen. Mutta niin kai se menee monessa perheessä, että varsinaisen kuumeilun hoitaa nainen... ;o)

Sen verran taustaa, että lopetin pillerit 11 vuoden jälkeen lokakuussa 2005 ja yhden luomukierron jälkeen tuossa joulukuulla päätimme, että kotiimme sopisi lisääkin väkeä. Ensimmäiset kierrot on olleet 29-30 päivää. Minulla oli suuria epäilyksiä ovulaation suhteen, joten tässä kierrossa tikuttelin ja sainkin plussan kp 19-20 ja kp20 se tais todella olla vatsakivusta tunnistaen. Nyt on menossa kp22 ja jo kovin jännittää, oisko tärpännyt. Pupuilut osui kyllä aika nappiin.

Mutta nyt suihkuun ja nukkumaan. Palaan seuraanne taas viikolla. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Ja tietysti plussaisia tuulia!

-Amy-

Vierailija
29/29 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaviikko olisi käsillä...ehkä

Signorina-Iiris kyseli lähestyykö kenelläkään testaukset, no mullahan oli ekat luomumenkat just ennen joulua, silloin kierron pituudeks tuli 23. Sen mukaan nyt olis menossa kp 20/23 eli ens viikolla pitäis olla jännät paikat...

Mitään ihmeellisiä oireita ei ole juurikaan ollut, joku päivä sitten kirjottelin tänne alavatsan kivuista ja mietin oisko täti nurkan takana, mut nekin säryt sitten katos. Nyt ei oo ollu minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen eli saas nähdä...Enkä oikein tiedä voiko tohon kierron kestoonkaan luottaa kun ne oli tosiaan vasta ekat luomut pillerien lopetuksen jälkeen.

Ovulaatiotahan en oo pahemmin seuraillu, kun tarkotus on mennä eteenpäin tjot-meiningillä, mut sen näitten sivujen laskurin mukaan mulla olis ollu ovis 30.12. Ennen sitä ei pupuiltu sitten niin yhtään, olin meinaan koko sen edeltävän viikon ihan hirveessä rauhaskuumeessa eli pupuilut ei todellakaan käyny edes mielessä. Heti se jälkeen kyllä parhaamme yritettiin ja yritetään edelleen ;) Mut sitähän en voi tietää et oliko koko ovista edes tuolloin ja miten sairastelu mahto vaikuttaa. Kaikki on siis täysin avoinna...

No, kai mä sit tossa puolessa viikossa alan testaileen jos ei tätiä näy, tuntuu kyllä ihan siltä et en varmaan oo raskaana...mut entäs jos oonkin...Iik! Mä en kestä tällasta pähkäilyä! :)

Palaamme siis asiaan! Mites muilla?