Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****SYYSKEIJUT keskiviikkona******

04.01.2006 |

Aloitinpa pinon, kun en sitä vielä nähnyt...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se sitten oli, salamatkustaja kyydissä :)) ! Ja kukas muu oli myös plussannut, Nipsu... tms. kuitenkin - ONNEA!!!

Olipa kiva aloittaa aamu hyvillä uutisilla =). Toivottavasti muutkin pääsisivät kyytiin tähän plussajunaan.

Omaa napaa; kp27(?)/31-33 muistinkohan oikein, kun on mennyt tässä päivätkin sekaisin... No, mutta eilen iltapäivällä oli yöhön kestävä omituinen paineentunne alavatsassa. Siis sellainen, niinkun sinne olisi jäänyt ilmapallo täynnä ilmaa, sellainen " pinkeä" olo... Vähän jopa kivuttomiin supistuksiin viittava tunne, OUTO. Sunnuntaina voisi ehkä uskaltaa testata... Tai sitten vasta ensi viikolla, täytyy nyt malttaa vaan :) ! Ainiin, ja hiukset tuntuu rasvottuvan ihan yhdessä päivässä, hyi! Ei tälläistä ennen ole ollut, oikein ällöttää kun sais olla pesemässä jokatoinen päivä :p .

Jees. Mutta lisää plussia tännenäinheti! Nythän sitten kai vasta tästä n. puolenvälin syyskuusta meitä on enemmänkin, vai?

Lisää ++++++++++ - tuulia puhkuen,

himputin

Vierailija
2/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ONNEA myös NUUSKUNEIDILLE!! =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tein puhtaan negan. kp 27 28/30.Eli varmaan häippäsen tuonne kait Lokamassuihin...

Kovasti ++++++++ onnea kaikille.

Vierailija
4/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt eilen kuin lukaisemaan pinon nopsasti joten vielä isot onnittelut Frodolle eileisestä plussasta. Millainen on olo nyt päivän jälkeen uutisesta?

Mulla kp 23/28-30 eli pientä piinailua tiedossa. Eilen bongasin mahdollisisa raskausoireita (sopivat yhtä hyvin menkkojen läheisyyteen); vilutti, menkkajomotusta selässä ja oviksen tapaisia nippailuja vattassa. Muuten, ei kai tässä vaiheessa enää oviskaan voi olla?!

Plussa-uutisia nyt vaan kehiin, muistaakseni aika monella onkin pian testiaika lähellä! *tahtoo plussia*

Vierailija
5/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olikin näköjään jäänyt sitten kuitenkin eilinen pino lukematta loppuun, joten Nuuskuneitihän on kans nyt syysvauvan odottaja, ONNEA! Nyt vaan joka päivälle uusi plussaaja niin hyvin menee.

Pikkuesteri: onnea päivän testaukseen! *peukutuksia* Pitää vissiin käydä aina silloin tällöin sivulla kurkkamassa joko oot testannu.

Vierailija
6/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,kun alkaa plussia tulla!!! Lopuilla paljon ++++++++++++ säteitä,tulkaa pian perässä,jotta saadaan kunnolla jutut luistaan tuolla odotuspuolella!!!

Vierailija
7/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Onnittelut plussanneille!!

On se ihanaa, kun niitä plussia alkaa tulla joka päivä!

Kunpa vaan päästäis kaikki loputkin keijut odotuspuolelle... Ja tietysti mahdollisimman pian =D

Täällä kp 12/27, ilmeisimmin ovis tänään. Aamuyöstä vihloi ja jomotti mahaa siihen malliin. Kp 7 lähtien ollaan ahkerasti pupuiltu. Harmi kun tänään aamulla ei ehditty, tuli miehelle kiire lähtö töihin, no jospa illalla sitten. Nyt on toiveet plussasta todella suuret, koska mahdollisuudet pitäis olla hyvät. Harvassa kierrossa ollaan näintäsmällisesti yritetty. Että tuo loppukuu jo pelottaakin, onkova kolaus jos menkat taas alkaa... Mutta mutta vielä jatketaan pupuilua, jospa saatais toivottu tulos.

Vierailija
8/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lime]ONNEA FRODO!!!![/color]

Vierailija
9/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eletään piinapäivissä. Jostain syystä hirveän malttamaton olo. Tahtoo olla raskaana! kp 22/26 joten vielä monta piinaavaa päivää edessä.

PLUSSATUULIA ~~~~

Vierailija
10/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kiertopv. 29/28-33 ja tänä aamuna tein negan kun en enää malttanut odottaa. Todennäköisesti tässä kierrossa on vaan taas kuukautiset hieman myöhässä, niin tyylipuhdas nega siinä testissä oli.

Mikähän on kun mulla n. viimeisen 5 kierron aikana kierron pituus vaihdellut tuon 28-33 välillä ja sitä ennen ei koskaan elämäni aikana ole ollut mitään vaihtelua, aina ollut lähes kellontarkka 28 pv... (Ja kuukautiset mulla on ollut jo n. 20 vuotta). Omasta mielestäni en ole edes kummemmin stressannut tästä raskautumisasiasta, joten en ymmärrä mikä kroppaani nykyisin vaivaa. Ja silloin kun esikoisesta tehtiin niin ei myöskään ollut mitään ongelmia kiertojen kanssa.

Onnea kuitenkin kaikille plussanneille!

Vierailija
11/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa uudelleen muutaman päivän päästä, ellei menkat ole vielä alkaneet!

Ajattelin ite tehdä samoin, eli ens sunnuntaina testaan ja ellei kahta viivaa tule, niin testaan uudelleen ensi viikolla. Jos siis aihetta vielä silloin on. TOIVOTTAVASTI, kuten myös sulla bd bd !

Niitä plussia niin toivoisi... muillekin kuin itselle :p !

Vierailija
12/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nuuskuneidille!!!

himppu77: Sinähän sen kuvailit millanen olo mullakin on mahassa ollut jo muutaman päivän! Ihan tosiaan tuntuu niinkuin olisi ilmaa mahassa, ja odottaa koska se lähtee liikkeelle siitä, mut kun ei vaan lähde!

visakoivulle tsemppiä... Eihän silti vielä kannata siirtyä täältä pois ennen kuin se p*****een täti ilmestyy (jos ilmestyy).

villiseepra: Sinunkin kanssa sopii mulla oireet yksiin, ja mietinkin samaa että entä jos onkin ovis vasta nyt..? No mulla voisi olla kun on ollut historiassa pitkiä kiertoja, tosin ei nyt n. viiteen vuoteen kun söin pillereitä. Etten tiedä jatkuuko sama vai mikä meininki nyt on.

Selmiina: Ei kun vaan hommiin illalla! ;)

Mä olen pitänyt huolen tässä kierrossa meillä, että vähintään joka kolmas päivä touhuillaan, ja se on toistaseksi pitänyt. Muutaman kerran ei olis pätkääkään kiinnostanut mua, eikä oikein miestäkään, mutta sitten vaan luovuus ja näyttelijän lahjat käyttöön..! Alkuun päästyä kummasti aina kuintenkin huvittaa.

-Jeanel kp 23-

Vierailija
13/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea nuuskuneidille!

Visakoivulle ja suumalle pahoittelut negasta, mutta älkää vaan vielä luopuko toivosta! bdbd

Mä sain hyviä uutisia. Mun kilppariarvot on sittenkin palanneet normaaleiks joten ilmeisesti se ei ainakaan tällä hetkellä ole syy miksei tärppi oo käynyt. Tietty vaan kaks arvoo tutkittiin ja aion vaatia lisäkokeita joita tk-lääkärit ei yleensä ymmärrä otattaa. Oireita kun edelleen on vaikka minkälaisia. Mutta hyvältä näyttää!

Mulla muuten tuo kiertokin heitteli ja varmaan just liikatoiminnan takia. Onko sulla suuma tarkistettu koskaan noita kilppariarvoja? Ne kun on meidän yli kolikymppisten aika yleinen sairaus joten varsinkin jos muitakin oireita löytyy (?) niin kannattashan sekin mahdollisuus ainakin poissulkea.

Kovasti plussaonnea kaikille! Ja mulle saa pitää peukkuja ettei ovis tuu ennen ukkoo joka lomautuu tiistaina! Kalenterien mukaan se ois vasta ke tai to eikä tikutkaan anna vielä ees haamua joten hyvältä näyttää sekin!

Vierailija
14/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA NUUSKUNEITI!!!!

Himpulla kuulostaa kans aikas hyvältä...

Täällä on nyt jotain omituista kun eilen illalla ja taas tänään aamulla tuli pyyhkiessä paperiin tarkkaan katsottuna jostain kohdin punertavaa valkovuotoa. Täti siis ilmeisestikin tulossa, mut miten nyt jo noita merkkejä lähettelee, kun kp:t vasta 22/28-30 eikä ole ikinä mennyt tuon 22 alle kierto...???

Onhan se tietty hyvä et nyt jo tulostaan ilmoittelee etten ainakaan ehdi toivoa nostamaan korkealle...

En siis taidakaan kuulua loppuviikon testailijoihin... :-(

babyunelma kp 22/28-30

Vierailija
15/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sehän voi olla kiinnittymisvuotoa!

Vierailija
16/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA KOVASTI NUUSKUNEITI!

Kyllä täällä alkaa jo vähän naama kateudesta vihertää kun noita plussia tuntuu nyt tulevan oikein urakalla.

suuma: Jos kuitenkin alitajuisesti vähän stressaat tai jännität!?! Mä ihmettelin kanssa että viime kierrossa heti oviksen jälkeen kuvoitti, nippailut ym kolotukset jatkuivat tädin tuloon asti ja ennen kaikki krempat loppui heti oviksen jälkeen. Nyt sama juttu, tänäkin aamuna suorastaan oksetti, alavatsaa vihloo oikealta puolelta ym. Olen yrittänyt olla koko ajan oireita vahtimatta. Ehkä siis tää vauvakuume on kuitenkin niin pinassa että se jollain tavalla vaikuttaa näihin kiertoihin.

Meinasko kukaan muu testata 15.1? Mä ajattelin että silloin vois jos siis on vielä tarvetta. Silloin oli normaali kierron mukaan 2 päivää myöhäss ja edellisen mukaan sinä päivänä pitäs alkaa.

++++++säteitä kaikille!

Vierailija
17/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina siis ihan aina ollut kierto sen 26 pv( ei pillereiden aikana)

ja viime kierrossa siis 28pv.

Vierailija
18/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä oireita on ja miten se vaikuttaa kuukautiskiertoon, ovulaatioon jne.? Ja miten sulla asiaa hoidettiin, palautuiko arvot ihan itsestään vai oliko jotain apukeinoja?

Vierailija
19/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saadaan tänään uusi plussa... jos vain uskaltaisin testata! Aconit tuli nimittäin tänään postissa kun oltiin tytön kanssa luistelemassa. Aamulla klo 9 pissasin viimeksi, mutta taidan odottaa vielä hetken että noi testit vähän lämpiäisi. Ei ne kauaa siellä laatikossa kyllä ehtineet edes olemaan.

Jeanel: ihan sama! Kuin ilmaa olisi vatsassa mutta sitä ei saa ulos. Vatsa on ollut ruikulilla, kramppeja on ja selkä tosi kipeä niistä. Valkovuotoa tulee ihan solkenaan.

Huh. jännittää ja sydän pamppaa... mitähän tuo testi sanoo? Mitä jos se onkin nega? LH-piikistä on nyt 17 vrk eikä tätiä kuulu. Kp siis 30/28. Ei se VOI olla nega...

Argh, sori, tuli taas vähän omaa napaa!

Vierailija
20/44 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaisat onnittelut plussanneille!

Täällä mennään kp30/n.30. Oireita en oikein mielelläni kaivele, kun on pettymys tullut jo useita kertoja. Laitetaan nyt kuitenkin: Tällä hetkellä rinnat edelleen hieman arat (aristus ei tosin lisäänny ainakaan :(), välillä olen ihan jäässä ja toisena hetkenä läkähdyn. Kohdunnapukka on edelleen kiinteä (joka kerta ennen kuukautisia on ollut höttöä). Mutta voihan toki olla, että kuukautiset alkavat perjantaina tai viikonloppuna. Pisin kierto on ollut 35 (yritysaikana 31).