ODOTTAJAT taas naurattaa!
Menin yöni iloksi viihdyttämään itseäni odotus-puolelle ja takuuvarmat nauruthan sieltä sai tälläkin kertaa ;D!
Joku kuvittelee, että hänen mahansa kasvu kiinnostaa muita niin paljon, että laitetaan oikein " kuvaa tulemaan" sähköpostirinkiin :D! Eli tämän ketjun: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6028737&p=1&tmode=1&smode…
ensimmäinen kirjoittaja. Eikä taida edes odottaa esikoistaan?
Kommentit (4)
kyllä niitä muita se vatsan kasvu kiinnostaa. Jos et ole sattumoisin vieraillut muilla vauvanodotussivuilla niin voinen kertoa että siellä on kuvia vaikka millaisista raskausvatsoista ja kyllä ne muita kiinnostaa.
Jos nyt just sua taas joku juttu ei kiinnosta, niin älä oleta et muita ei kiinnoistais. Et oo sit vieläkään tajunnut et meitä on moneen junaan.
Voi pyhä sylvi sanon vaan...enemmän mua naurattaa teidän kaltaiset pienisieluiset ihmiset kuten ap.
Kun minä olin raskaana, kaikki vauva- ja odotusjutut kiinnosti (myös ne mahakuvat), ja löysin tieni tuonne odotus-palstalle. En olisi ikimaailmassa uskaltanut kirjoittaa sinne mitään, jos olisin tiennyt tän iki-ihanan av:n olemassaolosta ja siitä, että täällä voidaan arvostella kaikki ihmiset ja asiat laidasta laitaan. Vasta joskus myöhemmin tulin katsomaan että mikäs toi aihe vapaa on... Ei olis ehkä kannattanut tulla ollenkaan.
Vierailija:
Vasta joskus myöhemmin tulin katsomaan että mikäs toi aihe vapaa on... Ei olis ehkä kannattanut tulla ollenkaan.
En kyllä tajua miten olisi kaikkea edes ehtinyt/jaksanut silloin. Wc-pönttö oli eniten käytössä oleva paikka jonne purkaa sanallista arkkua. ;D