Vakuutuksista/op-pohjola
Kuinka kauan muilla vakuutusyhtiöillä kestää korvaushakemuksen käsittely ja korvauksen saanti tilille? Lapsen vakuutus Op-pohjolassa ja poikkeuksetta saa odottaa kaikkia korvauksia tilille yli 2 viikkoa hakemuksen laittamisesta. Tuntuu todella pitkälle ajalle!
Kommentit (31)
OP pohjolan nettisivut on syvältä. Saa moneen kertaan käydä vastaamassa samoihin viesteihin. Ja erikseen vielä tarkastamassa että kaikki meni kuten kirjasi. Todella haisee kusetukselta.
minun isä taisteli jo 70 luvulla pohjola vakuutusyhtiössä olleen autovakuutuksen takia. Nyt itsellä jalasta meni nivelside työmatkalla. työtapaturma sattui tammikuun loppupuolella, eikä korvauspäätöstä vaan ole kuulunut vieläkään. Minulla ei ole koskaan ollut pohjola vakuutuksessa vakuutusta, koska tiedän, että maailman huonoin vakuutusyhtiö ollut.
Järkyttävät käsittelyajat taas vaihteeksi.
Ihan käsittämättömät käsittelyajat tällä hetkellä. 12.7 lähettänyt korvaushakemuksen ja edelleen käsittelyssä.
Eihän tuolta tule eläessään päätöksiä.
Pe 5.5. oli autokolarissa syytön osapuoli, ja tuolloin tehtiin myös vahinkoilmoitus OP:lle verkkopankin kautta. Koetin soittaa OP:lle, mutta sain vain jätettyä soittopyynnön. Siihen luvattiin vastata vuorokauden sisällä.
Ma 8.5. kävin OP:n valtuuttamassa korjaamossa teettämässä korjauarvion, ja siinä selvisi, että auto menee lunastukseen.
Soittopyyntöön vastattiin ti 9.5. Puhelun aikana saatiin vahvistus, että olen syytön osapuoli. Myöhempää käsittelyaikaa ei suostuttu arvioimaan. Keskimääräiseksi käsittely/jonotusajaksi ilmoitettiin viikko.
Ke 17.5. odotan yhä yhteydenottoa OP:lta. Autoni seisoo murusina parkkipaikalla.
En suosittele kellekään OP pohjolan vakuutuksia. Itse olen asiakas ja todella tyytymätön joka asiaan. Onneksi on muuallakin vakuutuksia.
Mulla oli rahat tilillä parissa päivässä, päätös tuli postin mukana reilu kaksi viikkoa. En voi syyttää vakuutusyhtiötä hitaudesta, mutta postin kulun suhteen on enemmän valitettavaa. Sairauskuluvakuutuksesta oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Pe 5.5. oli autokolarissa syytön osapuoli, ja tuolloin tehtiin myös vahinkoilmoitus OP:lle verkkopankin kautta. Koetin soittaa OP:lle, mutta sain vain jätettyä soittopyynnön. Siihen luvattiin vastata vuorokauden sisällä.
Ma 8.5. kävin OP:n valtuuttamassa korjaamossa teettämässä korjauarvion, ja siinä selvisi, että auto menee lunastukseen.
Soittopyyntöön vastattiin ti 9.5. Puhelun aikana saatiin vahvistus, että olen syytön osapuoli. Myöhempää käsittelyaikaa ei suostuttu arvioimaan. Keskimääräiseksi käsittely/jonotusajaksi ilmoitettiin viikko.
Ke 17.5. odotan yhä yhteydenottoa OP:lta. Autoni seisoo murusina parkkipaikalla.
Kauanko meni?
OP Pohjolassa viipyi auton vahinkokorvaus/korjauksen aloituspäätös reilun kuukauden vahinko ilmoituksesta. Sitten korjaamolla vielä reilu viikko. Vastapuolen vakuutus kyseessä, kolarin syyllisessä ei mitään epäselvää.
If tosiaan korvannut pyykkikoneen ja tiskikoneen pelkällä soitolla, rahat tilillä seuraavana päivänä.
Enpä ole koskaan kuullut mitään yhtä typerää