Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies lyödä tässä tilanteessa?

Vierailija
14.11.2014 |

Mies sai tietää että olen pettänyt häntä, minulla oli sivusuhde 3kk ajan. Hän suuttui ja löi niin että verta tuli nenästä ja jäi iso mustelma. Hän sanoi että jos lyön takaisin niin hakkaa mut kunnolla.  Hän löi syystä mutta minulla ei ole mitään syytä lyödä häntä. Lyönti jäi tuohon yhteen, oliko oikeutettua?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löisin ainakin miestä, jos se pettäis mua. Jos mä pettäisin miestä, niin olis ihan oikein, että saisin turpaan.

Vierailija
22/62 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö te pässinpäät että tässä mahdollisesti puhutaan ihan oikealle ihmiselle? Jos ei ole jonkun toisen pässinpään typerä provo. 

MIKÄÄN ei ikinä tee toisen ihmisen lyömistä hyväksyttäväksi!!! Ei naisen eikä miehen. 

Lähde jo, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 13:07"]

Ymmärrättekö te pässinpäät että tässä mahdollisesti puhutaan ihan oikealle ihmiselle? Jos ei ole jonkun toisen pässinpään typerä provo. 

MIKÄÄN ei ikinä tee toisen ihmisen lyömistä hyväksyttäväksi!!! Ei naisen eikä miehen. 

Lähde jo, ap.

[/quote]

Lapsellinen suhtautuminen jos aikuinen ei edes pysty hyväksymään turpasaunaa pitkän pettämisensä jälkeen. Silittelyäkö odotti? Ehkä kiihkeää olet mun naaras-panoa jottei ämmä enää pettäisi?

Vierailija
24/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole oikeutettua lyödä ketään, ei naista eikä miestä. Pettäminenkin on väärin, mutta ei vääryyttä korjata vääryydellä. Lähde kävelemään tuosta suhteesta, tee rikosilmoitus miehestä, äläkä petä enää koskaan ketään. 

Tee rikosilmoitus miehestä?? Eikö olisi aika hemmetin veemäistä sen jälkeen mitä itse on tehnyt!? En kyllä haluisi olla puolisosi jos moraalisi on noin heikko Mieti nyt itsekin jos puolisollasi olisi sivusuhde ja saatuasi sen selville paniikin sekaisin tuntein löisit häntä ja sitten hän tekisit susta rikosilmoituksen kaiken päätteeksi

Vierailija
25/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu oikeutettua, lyöminen on aina väärin

Vierailija
26/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lyönyt puukolla niin ei olisi lyönyt toista kertaa.

Vierailija
27/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille. Mies syytteeseen. Lyöminen on rikos. Pettäminen vain moraalisesti väärin. Lähde tuosta suhteesta HETI

Vierailija
28/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita poliisille. Mies syytteeseen. Lyöminen on rikos. Pettäminen vain moraalisesti väärin. Lähde tuosta suhteesta HETI

Ketju on 12 vuotta vanha.

Vierailija
29/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen lyö miestä niin mies saa lyödä takaisin. Naiset voisivat lopettaa sen nössöilyn ja ottaa samalla mitalla takaisin.

Vierailija
30/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisessä ei ole mitään pahaa, mutta lyömisessä on.

Vierailija
31/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole oikein lyödä. Primitiivinen reaktio joka on selkeästi väärin. Jos tuntuu, että pelkäät väkivaltaa myös jatkossa, lähde. Jos tuntuu, ettei suhde ole korjattavissa tästä tai musta syystä, lähde. Jos et tunne tehneesi väärin tai pettäminen yhä houkuttaa, lähde.

Jos tunnet, että haluat jatkaa suhdetta, mieti miten sen korjaatte. Kummankaan teko ei ole oikein eikä sellainen, että sitä automaattisesti koskaan toistaa mutta kumpikin asia vaatii työstöä, että tuon jälkeen suhde korjaantuu.

Ja joo, en oo parisuhdeterapeutti mutta arvelen et ei varmaan ole paras työstötapa, että tasaatte tilit. Sä lyöt sitä kerran ja se ottaa joksikin aikaa sivusuhteen korvauksena.

Vierailija
32/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Turpaan vaan ja petollinen akka pihalle.

Petolliset lum_put ovat kuvottavia.

Vierailija
33/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tässä mieleen, että miten turpaanveto olennaisesti eroaa siitä, että mies olisi haukkunut ap:n huoraksi, halvaksi ym? Joo, toinen noista on laitonta, mutta noin niin kun periaatteessa molemmilla tavoilla halvennetaan toista ansaitusti ja kumpikaan ei jätä kohtuullisena pysyessään pysyvää vammaa, tai ei ainakaan sellaista jota ap ei ansaitsisi.

Jaa mitenköhän olennaisesti eroaa väkiluku väkivaltarikos siitä että sanallisesta haukkumisesta? Olet sairas trolli. Poistoon

Vierailija
34/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löisin ainakin miestä, jos se pettäis mua. Jos mä pettäisin miestä, niin olis ihan oikein, että saisin turpaan.

Jos tosiaan olet nainen etkä trolli mies kuten Ap niin olet helvetin sairas nainen. Ilmoitin viestisi ylläpidolle

Vierailija
35/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole oikeutettua lyödä ketään, ei naista eikä miestä. Pettäminenkin on väärin, mutta ei vääryyttä korjata vääryydellä. Lähde kävelemään tuosta suhteesta, tee rikosilmoitus miehestä, äläkä petä enää koskaan ketään. 

Tee rikosilmoitus miehestä?? Eikö olisi aika hemmetin veemäistä sen jälkeen mitä itse on tehnyt!? En kyllä haluisi olla puolisosi jos moraalisi on noin heikko Mieti nyt itsekin jos puolisollasi olisi sivusuhde ja saatuasi sen selville paniikin sekaisin tuntein löisit häntä ja sitten hän tekisit susta rikosilmoituksen kaiken päätteeksi

Se rikosilmoitus olisi tehty hyvästä aiheesta ja rikoksen tekijä ansaitsisi rangaistuksen ihan riippumatta mistään epäolennaisista pettämisdraamoista

Vierailija
36/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se rikosilmoitus olisi tehty hyvästä aiheesta ja rikoksen tekijä ansaitsisi rangaistuksen ihan riippumatta mistään epäolennaisista pettämisdraamoista

Toivon todellakin että sua joskus joku pettää ihan kunnolla

37/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ei ole olemassa mitään sellaista tilannetta mikä oikeuttaisi miehen lyövän naista tai muitakaan perheenjäseniä ja jos mies lyö tulee naisen lyödä takaisin koskee kyllä aivan kaikenlaisia suhteita joissa on osallisena mies ja nainen tai mahd väkivallan uhka tai pelko

Hokka jankkis 36 vuotta ou jee

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Vierailija
38/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministin lyöminen on aina oikeutettua, jopa velvollisuus 

Vierailija
39/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 vuotta vanhasta jutusta ?

Vierailija
40/62 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tosiaan olet nainen etkä trolli mies kuten Ap niin olet helvetin sairas nainen. Ilmoitin viestisi ylläpidolle

En ole tuon muka ilmiainatamasi kommentin lähettäjä mutta pakko todeta, että sä puolestasi oot helvetin tyhmä nainen 😄😄😄 Ymmärrätkö, että parisuhteessakin on sääntöjä, vaikka ne säännöt eivät poliisille kuuluisikaan!??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän