Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö karppaajat voi olla sen verran kohteliaita edes, että kylässä kahvilla jotain kahvileipää ottaisivat?!

Vierailija
03.01.2006 |

En minäkään vaikka pisteitä lasken, kylässä nipota, jos emäntä on niska limassa leiponut, kyllä otan ihan kohteliaisuudesta ja hyvällä omalla tunnolla kahvin kanssa pullaa. Eihän sitä joka päivä tarvitse ottaa.

Osoittaa pikemmin huonoa käytöstä jos juo kahvin pelkästään vaikka pöydässä montaa eri sorttia kahvileipää.

Onko muilla kokemusta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylässä, en sukulaisissa, en töissä, en missään. En tykkää pullasta ja se siitä.

Vierailija
2/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karppien eikä pisteiden laskijoiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itellä oli kerran ystävä, joka ei syönyt mitään mitä laitoin (oltiin kaveriporukassa ja laitoin siis jotain aina koska muut söivät) ja ei se kyllä kivalta tuntunut. Noloa se on ilmankin olla.

Ite oon taas semmonen pullahiiri (ja mikä tahansa makea...) että ei ongelmaa, vaikka karppaisinkin...

Vierailija
5/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämässäni karpannut kolmen viikon ajan. Silloin ilmoitin jo etukäteen, että en syö sitä enkä tätä. Mutta jos pidempään sitä olisin tehnyt, kyllä olisin ottanut.

Pulla ei kyllä minullekaan maistu. Kaikki muu makea kyllä.

Vierailija
6/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vatsa menee sekaisin pitkäks aikaa, etten todellakaan ota kenenkään mieliksi.

EIkä meilläkään tartte esim. laktoosi-intolerantikon syödä kermarahkaa...

Vierailija
7/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan loukkaannu, jos kaveri sanoo,että älä sitten häntä varten leivo mitään.

Vierailija
8/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kermapekonivoisulakastiketta?? Vois nyt olla sen verran kohtelias, että mättäis kolmen päivän pisteet kerralla naamariin!!

Vierailija
9/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi noloa olla ilman jos olisi leivottu ja laitettu varta vasten pöytä koreaksi. Ei minun elämäntapani yhteen pullasiivuun kaadu!

Vierailija
10/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" maha menee sekaisin...plä plää..."

Vierailija
11/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" maha menee sekaisin...plä plää..."

Vierailija
12/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos nauruista!

ja kaikille emännille, miksi ihmeessä pitää niska limassa tehdä jotain leinonnaisia ja kahvileipiä! kuka niistä oikeesti ees tykkää? laittakaa tarjolle hedelmiä, vihanneksia dipiullä ym terveellistä pikkupurtavaa, jos oikeesti on pakko jotain tarjota.

t:eräs, jolle tänään oli väsätty joulutorttuja kun menin kylään.. eikä mitään muuta!

Vierailija
13/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo osui ja upposi.

Vierailija
14/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi tarjolla olla vaikka kasviksia tai leikkelelautanen tai salaattia! Ei kai se ole mikään itseisarvo, että pullaa tai muuta kahvileipää on jokaisen syötävä!

Vierailija
15/15 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö mitään kahvileipää sillä terveyteni kärsisi siitä todella pahasti. Onneksi ystäväni tietävät ja tajuavat tämän ja tarjoavat aina vain ruokaa jota minäkin voin syödä. Enkä muuten juo kahviakaan, hyi minua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän