JOULUMAMIT tammikuun eka viikolla!
heips!
ihania kuvia syntyneet.fi palstalla,siellä on myös meidän " veeravaltteri" tai just laitoin eikä vielä ollut kuvaa siellä mutta kohta varmaan on.Seinäjoella synnytin siis.
meinasin eka etten laita mutta teidän muiden innostamana pitihän se pikku miehen kuva laittaa sinne.voi miten söpöjä kuvia siellä.
Kastepappi tuli kotia käymään tänään ja sanoi kaksi kertaa vauvan nimen mutta onneksi esikoinen ei kuullut sitä.Ei kerrota kuin vasta ristiäisissä.eli 8.1
Vauvan kanssa sujuu edelleen kaikki hyvin,valvoo joskus päivällä ja illalla aina mutta öisin ja yleisesti ottaen nukkuu hyvin.Isukki on eilen palannut isyyslomalta töihin ja hyvin oon kahden kanssa kotona pärjännyt.
Kakkaako muiden vauvat " kokoajan" =) meillä kakkaa tosi usein ja vaippa valskaa ja pyykin tuloa ei voi estää.....pojilla on usein" kylki märkänä" ,olen huomannut=)
kuulumisia nyt hopi hopi sen vauvantuoksun keskeltä=)
t.äitiliini ja poju 5viikkoa1päivä
Kommentit (24)
vinkkaseen et mulla viestii siis tuola toisella puolella=)))))
T:IKIONNELLINEN AMANDA
Taitaa kaikilla olla niin vilkas vauva-arki, ettei koneelle ehditä. Ei sillä, tosi harvoin itsekään enää koneella istun. Nyt vauveli viihtyy jumppalelun alla, nopeasti se näkökin kehittyy niin että jo tutkii ympäristöään! Isosisko on iltapesulla, nukkumaanmenosta on tullut sellainen valtataistelu, että ajattelimme tänään aloittaa ajoissa, jos jäisi vaikka itsellekin vähän aikaa. Eilen tapeltiin taas 1½ tuntia.
Jaa niin, oikeesti tulin vain kommentoimaan Lahja-Unelmalle, että veljeni pyysi omia kummejaan kummeiksi myös pojalleen, ja olivat kovin otettuja tästä kunniasta. Minusta ainakin tosi hieno ele. Omat kummini ovat osallistuneet elämääni niin vähän, että ei tulisi mieleenkään pyytää heitä.
Nyt tuonne perheen pariin, mukavaa lauantai-iltaa kaikille!
T:Emppu
JA RAKAS POIKAMME SAI KASTEESSA NIMET:
JUHO ALEKSI
Juho tulee molempien suvusta ja Aleksi on mun valinta.Kaikki meni hyvin,Juho ei itkenyt ollenkaan ja sai kaksi kummia,kaveripariskunta Sarin ja Mikon!!!Onnistuneesti juhlat siis ohi!!
Lahjaksi sai rahaa,valokuvaalbumin ja kummikehyksen.
väsyttää joten palaan huomenna jolloin on Juhon 6viikon lääkärikin*mihin tää aika on juossut*????
T.äitiliini ja Juho päivää vaille 6-viikkoa
luonanne lukemassa juttuja siitä, kun haaveesta tulee joskus totta! Eli eipä ole tämä sarvipää-kauris vielä tahtonut päästä väljemmille vesille kirmaamaan. Joka yö ja aamu ja päivä ja ilta odotan, että josko nyt, vaan ei vielä niin mitään, jos ei nyt limatulppia laskeskella. Kaikkea hyvää vauva-arkeenne pikkuihmeiden kanssa, ja taatusti pian olen minäkin täällä, optimismi valtaa alaa! Yksinkertaisesti vauva ei voi enää olla kovin kauan kammiossaan...
Pilkukkaalle tahdoin sanoa, että esikoisen kanssa ilmavaivaporuun eivät auttaneet mitkään Cuplattomat vaan ihan reilusti äidin mauton ruokavalio: jouduin jättämään pois mausteita, sipulit, kaalit, parsan ja eritoten ruisleivän, mistä vierottautuminen ottikin lujille itse äidillä. Tämä siis tehosi, ja heti kun uskalsinkin kokeilla jotain mainituista tuotteista, oli siitä jonkin ajan kuluttua poika taas kipeä ja vaivainen. Vasta kun poju siirtyi itsekin kiinteisiin, pystyin lisäilemään hissukseni omaan sapuskaani ainehia. Jaa, taas ovat siis edessäni varmaankin mauttomat ajat! Noh, mitä tahansa, kunhan tämän pötikän saisi täältä ulos... Ü
Vitanova rv 41+1