Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka kissa kiikissä!

Vierailija
03.01.2006 |

Tänään lähtee eläisuojeluyhdistykselle. Jospa tämä ikuinen nurkkiin kuseskelu ja kukkapenkkeihin paskominen alkaisi täällä vähitellen loppumaan, kun omistajat joutuvat kissansa tuolta lunastamaan. Luulisi ettei montaa kertaa viitsi sitä lunastusmaksua maksaa.

En ole mikään kissanvihaaja, mutta kun pitää jatkuvasti siivota kissojen jälkiä pihasta niin kyllä alkaa kypsyttää. Lapset ei vielä osaa itse noita sotkuja varoa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä se tuossa pihassa tepasteli ja minä sille omistajia etsin, kun me vasta tähän taloon muutettiin. Naapurit kertoivat että ovatsyöttäneet sitä koko kesän, eikä oikeita omistajia löytynyt. Sitten minä rohkaisin mieleni ja nappasin kissan kiinni ja toin sen käymään sisällä. Siinä se nakkia popsi ja seuraavalla kauppareissulla pitkin jo tuoda kissan ruokaa. Niin se muutti meille, kulki ja meni omia menojaa tuli sitten nukkumaan ja syömään. Olikin niin ihana kissa, vaikka en mikään kissaihminen ole. Noh, sitä ihanuutta kesti sitten kuukauden kunnes löysin kissan auton alle jäänenä tuosta lähi tieltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi