Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saliharjoittelu raskaana

Vierailija
03.01.2006 |

Jee, olen vihdoin päässyt oksetusolosta eroon, kun raskausviikkoja 25. Olihan tuo siis aikakin. Nyt on siis sen verran vetreä olo, että voisi vaikka salillekin vääntäytyä :)

Mutta... " uskaltaako" tässä vaiheessa enää aloittaa uudelleen saliharjoittelua. Olen siis toki ennen raskautta ja alkuraskaudessa käynyt kuntosalilla, mutta pahoinvoinnin takia tuli kuukausien tauko. Lenkillä olen sentään käynyt koko ajan. Mitäs olette mieltä?

Varasin jo ajan kuntosaliohjaajalle, mutta meni vähän kauas. Siksipä kysynkin ensin teiltä, että minkälaisia harjoituksia olette raskauden tässä vaiheessa tehneet? Vai oletteko keskittyneet enemmänkin kävely- ja pyöräilyosastolle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö kukaan muka käy salilla?

Vierailija
2/3 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain supisteli niin paljon, että esikoisen kohdalla lääkäri kielsi saliharjoittelun viikolla 37 ja kuopuksen kohdalla viikolla 25.

Jätin kaikki keskivartalon treenit pois. Esim. soutuliike ottaa keskivartaloon, eli en tehnyt sitä.

Lisäksi laitoin painot ihan minimiin: jalkprässissäkin olin vain 10 kg, vaikka normaalisti painona oli jotain 25-30 kg. Koska huomasin, että sekin rassaa keskivartaloa kummasti...

Näistä huolimatta minua supisteli. Mutta jos sinua ei supistelu vaivaa, niin mene ihmeessä. Vähennä painoista vähintään puolet pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kolmonen vastauksestasi!

Minulla ei ole ollut supistusten kanssa ongelmia tässä(kään) raskaudessa, joten voisin ainakin käydä koittamassa. Painoharjoittelu voi niitä tietysti tuoda (edellisen raskauden aikana en käynyt salilla)... Taidan käydä testaamassa kevyillä painoilla ja jättää tietty vatsat yms. pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän