Sanokaa suoraan, että olen huono äiti. =(
Luin tuota toista ketjua missä äidit ulkoilee jopa kaksi kertaa päivässä lastensa kanssa.....en minä ole koskaan jaksanut. Kaksi lasta, 4 v ja 1 v, pyritään kyllä ulkoilemaan joka päivä mutta sadepäivinä en esim. pue kuravaatteita ja laita lapsia ulos, meillä ei edes ole kuravaatteita.
Toinen asia mistä poden kauhean huonoa omatuntoa on oma nettiriippuvuuteni, eli tuo isompi 4 v on katsonut nyt 2 vuotta joka päivä kaksi tuntia videoita kun mä olen nukkunut/ollut netissä (ei siis edes kotitöiden takia). Olen aina väsynyt. Lapsen videot ovat Maisaa ja muita ihan pienille tarkoitettuja ohjelmia, joten olen sillä lohduttanut itseäni, ettei se lapsi siitä kovin kärsisi ja itsekin niitä haluaa katsoa.....
Muissa asioissa pidän itseäni ihan hyvänä äitinä, olen kiinnostunut lapsen asioista, huolehdin aina ruoan ja puhtaat vaatteet ja pusuttelen, halittelen, pidän hyvänä. En raivoa enkä huuda heille. En vaan jaksa leikkiä enkä puuhastella...en osaa. :(
Kommentit (3)
kun olin töissä päiväkodissa ulkoilin 2 x pv
---relaa ap
- ulkoilleet lapset ovat rauhallisempia kun ovat saaneet purkaa energiaa ulkona ulkoleikkeihin
ja
kuravaatteethan helpottavat äidin pyykkivuorta...ap
Kaikki ei jaksa kaikkea. Sulla menee kuitenkin suht hyvin. Ehkä paremminkin kuin esim mulla.
Monet yrittää olla liian täydellisiä ja sit kun asiat alkaa menemään pieleen, niin ne todellakin menee pieleen... Ihan ihmettelen kun joku perhe on ollut "täydellinen" ja sit yht äkkiä kaikki on vaan "romahtanut".