Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomimammat, apua

Vierailija
03.01.2006 |

Tarvitsen rehellista apua. Meille on syntymassa kolmas lapsi ja taalla Amerikassa nimen pitaa olla valmiina lapsen syntyessa. Eli, laakari sanoi tyton olevan tulossa ja niinpa sain idea, etta sen nimeksi tulisi Saffron. Mita mielta rehellisesti olette?! Olen yrittanyt kysella kaikilta mielipidetta. Itse olen aina pitanyt nimesta, ja mieskaan ei vastusta. Sukunimi on ulkomaalainen ja veljien nimet ovat Finlay ja Otto.

Kuulostaako se suomeksi aivan kauhealta!? Kiitos hurjasti avusta!!!

Ulkomamma 37 rv.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava nimihän tuo. Pistä vaan nimeksi.

Onnea odotukseen!

Vierailija
2/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo jälkimmäinen kirjoitusasu olisi ehkä kivampi. Tai jos ette aio enää suomeen palata niin sitten tietenkin se kirjoitusasu, joka on amerikassa parempi.

Kiva nimi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä sitten? Laitatte tyttärellenne juuri sen nimen kun itse parhaaksi koette.

Vierailija
4/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin ennemmin nimestä Sara, sopisi paremmin noiden toisten lasten nimiinkin.. =)

Olisi ihana jutella sinun kanssa enemmänkin, miehellä ja minulla on nimittäin haaveena joskus muuttaa jonnekinpäin Amerikkaa..

Miehen täti asuu siellä ja siksi kova " kuume" ..

Vierailija
5/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittavat jotain. Ja tulee myös mieleen Jamie Oliverin lapset Daisy Boo ja Poppy Honey

Vierailija
6/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin Saffron Elisabeth. Aitini tuntui vaan niin kovasti olevansa vastaan tuota Saffronia. Tunteeko joku kenties ketaan samannimista?

Tiedan, etta se on aika englantilainen nimi.

Kiitos viela kerran palautteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi