Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuraskauden menkkamaiset kivut alavatsalla...

02.01.2006 |

Ihanko normaalia?? Siis toista odotan ja tällaista tuntemusta ei muistaakseni ollut esikkoa odotellessa.. Mielessä vaan näen kauhukuvia ties mistä tulehduksista sun muista :(

Nää ei siis harjotus-suppareita ole koska ne on asia erikseen ja niitäkin tulee jo ihan kohtuullisesti...

Kiitoksia paljon jos jollain kommenttia heittää..

Larvanto rv 33+3

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ollut tällaisia esikoisesta. Ei nää supistuksilta tunnu. Pelkään kanssa jotain tulehdusta, mutta ei kipu kyllä mitenkään kovaa ole.

Eli en osaa auttaa muuten kuin ilmoittautumalla kohtalotoveriksi :) Olen kyllä muutenkin ollut tässä raskaudessa paljon raihnaisempi, johtuneeko tuosta pikkuisesta isosta siskosta, jota saa kanniskella ja kuskailla jatkuvasti. Esikoista odottaessa lähinnä lepäilin tämän loppusuoran.

kaaka ja Tilkku 40+6 (vielä vartin)

Vierailija
2/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää ole varsinaisia supistuksia. Mä heräsin tänä aamuna viideltä tähän mahakipuun ja esiinty tätä eilen illallakin. Ohan kun menkat alkais ja mahakin samaan tapaan vähän sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa rv 37+2

Vierailija
4/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa vaivaa täälläkin. Menkkakipuja on ollut noin viikon verran, mutta sellaisia ns. normaaleja ja nopeasti ohimeneviä. Tänä aamuna särki sitten todella tuskaisesti alavatsaa ja alaselkä tuntui olevan tulessa, tätä kesti noin vartin. Meni tosiaan onneksi ohi, mutta kyllä jo säikähdin että mitäs nyt. En tiedä, olisko tää sitten jotain paikkojen kypsyttelyä. Viikkoja on 37+5.

Puristaako kellään ylävatsaa? Ihan kuin olisi joku rengas laitettu kiristämään, todella epämiellyttävää. Vauvakin on jo asemissa pää alaspäin eli ei enää kovasti pitäisi painaa ylöspäin.

Virginie

Vierailija
5/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi häiritsemään pikku yksityiskohta eli menossa siis 36+5 eikä 37+5.