Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaakin jäädä kotiin vauvan kanssa!

Vierailija
17.06.2008 |

Olen niin yllättynyt tästä hänen toiveestaan! Ja ärsyyntynyt.

Missään vaiheessa emme ole puhuneet, että mies olisi se joka jää kotiin. Kysyin tätä häneltä joskus ja silloin hän piti itsestään selvänä että minä jään kotiin. Oli vielä todella ehdoton, että ei varmasti jää kotiin.

Ja minä nautin kotona olemisesta! En ole koskaan ollut yhtäjaksoisesti "vain" kotona, aina on ollut opiskelut tai opiskelu+työ ja sitten töitä, töitä ja töitä. Ei missään vaiheessa välivuotta eikä työttömyyttä. Tämä kotona oleminen on ollut käsittämättömän ihanaa aikaa enkä todellakaan halua mennä vielä takaisin töihin.

Olen varmaan liikaa kehuskellut tätä kotona olemista.. Tiedän, että mies ei viihdy nykyisessä työssään ja osittain jo ihan se on syynä hänen toiveessaan jäädä kotiin. Ja varmasti vauvankin takia haluaa jäädä.

Tiedän, että miehelle pitäisi antaa mahdollisuus olla vauvan kanssa. Saanhan minäkin olla.. Mutta en vain haluaisi luopua tästä, vaikka kuinka yrittäisin ajatella tätä järjellä. Pelkkä ajatus siitä, että itse lähtisin aamulla töihin ja vauva ja mies jäisi kotiin.. Jäisin niin paljosta paitsi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sun pointin, mutta aika itsekäs olet. Kyllä moni joutuu tekemään lastensa eteen suurempiakin uhrauksia kuin menemään töihin. Ihanaahan tuo on, sekä lapselle että miehellesi. Kyllä sinäkin ehdit lapsesi kanssa kotona olla, vai vaatiiko miehesi saada olla kotona siihen asti kun vauva täyttää kolme?

Vierailija
2/4 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka yritän miettiä järjellä, niin silti en tästä kotona olosta haluaisi luopua.

Emme ole vielä päättäneet koska lapsi menisi hoitoon. Itse haaveilin kolmen vuoden kotona olemisesta, mutta nyt taitaa olla turha luulo..

Tiedän, että lapsellekin olisi hienoa, jos saisi olla myös isänsä kanssa enemmän... Hitto, miten tähän ajatukseen tottuu?? Että töihinpaluu onkin edessä luultua aiemmin ja vauvasta pitää "erota" jo pian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole lapsen paras että jompikumpi vanhemmista on hänen kanssaan kotona, ei kai sillä suurta väliä lapsen kannalta ole onko se isä vai äiti?

Vierailija
4/4 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan sitä että kyllähän ehdit vielä kotona olemaan jos teille vielä tulee lapsia. Ja voisithan ehdottaa miehellesi että hän on kotona esim puoli vuotta ja sinä taas perään puoli vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän