Mitä mieltä perheestä, jos kaksivuotis saa talsia vieraiden aikana alasti pitkin kämppää ja pissata lattioille?
Kommentit (8)
Kyllä lapselle täytyy käytöstavat opettaa pienestä pitäen.
Mutta olen huomannut sukulaisten lapsista,m että arityisesti tyttölapsilla on jokin puto tarve aina riisua kaikki vaatteensa, ja pomppia alasti. Meillä yhden sukulaisen lapsi heitti aina kaikki vaatteensa pois kun tuli meille kylään. Se oli milestäni oudompaa, kuin se, että omassa kodissaan kulkee ilman vaatteita.
ja pottaharjoittelun aikana on ihan normaalia että lapsi on kotona ilman vaippaa ja housuja,että pääsee nopeasti potalle hädän yllättäessä.
Kolmen tytön äitinä voin todeta että ainakin meidän kaikilla tytöillä on ollut jossain 1 1/2v-3v ikäisenä kausi jolloin kaikki vaatteet lentäneet päältä aina vaan kun voi!
Ei musta ole paha asia mutta olen silti pukenut tytöille vaatetta jos on tullut vieraita kylään, ihan kohteliaisuus syistä!
ei siihen sen kummemmin tarvi puuttua kuin siivoamalla. Vai eikö ne siivonneet? Meillä on ollut muutaman viikon pissailut ja sitten ovat siirtyneet potalle ihan itsekseen.
neljän äiti
Meilläkin kaikki kulkeneet 2-3 vuotiaina mielellään ilman vaatteita. Heittäneet ne itse pois päältään. Vähän vanhempana sitten taas pitävät vaatteita päällään.
ja tuo on normaalia käytöstä sen ikäiselle.
Kai jokainen saa omassa kodissaan olla niin kuin lystää?