Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on tullut laiskimus. :(

Vierailija
17.06.2008 |

En millään jaksa siivota lasten huoneesta leluja laatikoihin joka ilta. 3 vuotta olen sitä tehnyt ja muutama viikko sitten ajattelin että siinäkin on hukkaan heitettyä aikaa joka perhanan päivä laittaa ne roinat paikoilleen ja aamulla muksut huitaisee kaiken alas mitä saa. Nyt en sitten järkkää huonetta kuin kerran kaksi viikossa, olkoon sotkussa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe sitä laiskuutena, että priorisoit itsesi siivouksen edelle.

Vierailija
2/5 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettaisiin siivoamaan lastenhuone itse, kun 1,5-vuotias siellä riehuu eniten. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes ole lapsia, mutta silti tuntuu että en vain jaksa. Ennen siivosin säännöllisesti ja kunnolla joka kerta. Nyt sitten aika menee niin nopeasti, että siivoan ehkä kahden viikon välein ja silloinkin sellainen pikaimurointi.

En tiedä mikä vaivaa, miksi en jaksa. Aikaa on ihan saman verran kuin ennenkin, työ on ihan sitä samaa, mikään ei ole muuttunut. Paitsi minä, laiskemmaksi.

Vierailija
4/5 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa itse siivoamaan lelunsa joka ilta. On vaikeaa, vaatii lujaa otetta ja määrätietoisuutta, periksiantamattomuutta ja johdonmukaisuutta, lelut on laitettava paikalleen aina, joka ilta, lasten on ne laitettava, äiti voi tehdä sen heidän puolestaan korkeintaan kerran vuodessa kun he ovat keuhkokuumeessa tms. Tai sitten laitatte ne yhdessä, kaikki osallistuvat, jokaikinen ilta. Tai sitten äiti korjaa lelut pari kertaa viikossa talteen ja potee huonoa omatuntoa, lapset eivät opi siisteiksi (ei se heidän vika ole ettei opeteta) eivätkä yritä edes (who cares-asenne tarttuu).

Vierailija
5/5 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa apuna, opastajana ja valvojana, kun huonetta siivotaan? vaikeuksia saa siirtää tulevaankin, jos haluaa, mutta aina ne löytää edestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi