Voi itku, ei vieläkään raskaana =((
Raskautta ollaan yritetty nyt 10kk, kp 27 ja eilen alkoi alamahaa särkemään niinkuin menkat olis tulossa.
Nyt kouristaa mahaa niin, että jouduin ihan särkylääkkeen ottamaan, mutta vuotoa ei ole.... vielä =(
On tää niin turhauttavaa...!
Kommentit (38)
odottelet nyt pari päivää, ja teet testin uudelleen. Minusta tuntuu, että olet raskaana noiden oireiden perusteella. Itselläni näytti hentoista haamua vasta kun olivat kolme päivää myöhässä.
Vastaus voi olla selkeämpi. Epävarmuudessa eläminen on kovin inhottavaa, joten parempi testailla vaikka turhankin takia.
Vähän toiveikaskin voit olla.
Eipä sitä muuten tiedä... Mun viekkaus kuitenkin on, että olet raskaana:-) ddd
Itse kännäsin täysillä kaverin häissä kun olin niin satavarma että menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä. Oli menkkakivut ja muistaakseni tuhruvuotoa ja vaikka mitä. Nyt on sitten kohta parivuotias lapsi =).
Katsotaan josko huomen aamulla tekisin uuden. Mulla on varmaan " kerran eläissäni" mennyt kp 31, normaali pituus aika tarkkaan 28-29, mutta menkkaoireet on alkanu vasta edellisenä päivänä. nyt on jo 4s päivä...
ap (joka tuskin saa edes nukuttua ens yönä??)
jouluna kun sulla nyt!ja plussa pärähti=)
tosin odottelin kyllä viikon menkkoja ennenkuin testasin, ja suosittelisn että säkin nyt pari päivää odottelisit!
mulla oli aivan " selkeät" menkka oireet, mutta eipä se siitä sitten johtunutkaan.tänään näkyi ultrassa 4mm pitkä sikiö jonka sydän pamppaili upeasti!
plussaonnea, ja tulethan kertomaan tuloksen!
Mulla oli ekassa raskaudessa niin kovat menkkaoireet (alaselkäkipu jne.) että en olisi millään uskonut olevani raskaana -ennen testiä. Menkkaoireet kuitenkin häiritsi niin, että ekoina viikkoina en uskonut, että raskaus voi edes jatkua kun koko ajan jomottaa. Ja sitten tuli muuten vielä tuhruvuotoakin, joten olin todelle epäuskoinen! Mutta niin vaan tuli tyttö ja on nyt jo vuoden ikäinen :)
Onnea uuteen testiin!!! Ja tulethan kertomaan kuulumiset :)
Nyt kävin uudelleen urkkimassa sitä testiä (joo, näin teen...), niin tulosikkunassa märkä kohta oli kuivunut pois ja jäljellä oli ihan selkeä vaalea viiva. SE VAAN EI OLE SININEN, niinkuin pitäisi olla, vaan vaalean harmaa...
mitä ihmettä pitäis nyt uskoa?? Heitänkö roskiin koko tikun?
ap
jos ei ole raskaushormonia veressä. Joten eiköhän se siitä iloksi muutu :)
Peukkuja, ap! Toivottavasti oot tukevasti raskaana!
ei ole testannut. " Menkat" vaan on vähän myöhässä.
Mutta toivon tietenkin, että olet raskaana ja että se jatkuu.
Tulepa kertomaan, kun saat jonkinlaisen " varmuuden" :)
Kyllä mä uskon, että se on plussa! Mulla oli kans aivan samanlaiset oireet silloin!
Uteliaisuus voitti minutkin! Täällä pidetään peukkuja myös ap:lle! Toivottavasti saamme kuulla aamulla hyviä uutisia!
Eka meni kesken 7/04 viikolla 10+0 ja toinen meni " kesken" 5/05 viikolla 20+0.
Nyt ihan samat oireet taas kuin ap:lläkin, ja joka kerta kun näin on ollut olen ollut raskaana. Nytkin melkein tiedän että olen,mutten uskalla testata tai edes toivoa mitään ettei vaan mene kesken.
Toisaalta en vain tiedä kuin pitkällä tämä mahd.raskaus on kun menkat olleet ihan sekaisin viimeisesta km:sta lähtien. Ehkä se pitäis munkin vain testata.
tsemppiä ap:lle,tule kertomaan miten kävi,niin ehkä mäkin sitten uskallan:)
Voi olla että ei tarvita kovinkaan monimutkaisia hoitoja kun tulet jo raskaaksi. Tai sitten tarvitaan, mutta siinäkin on päämääränä vauva.
Vuoto alkoikin sitten päivällä...
Tämä oli nyt kolmas kerta kun testaan haamun ja joka kerralla on ollut varhaiset, voimakkaat kuukautisoireet, tämä oli kyllä huippu; vasta 5: nä päivänä alkoi.
Olinko raskaana vai valehteeleeko noi testit? Mieskin näki sen haalean viivan ihan selvästi eli kyllä se siinä oli.
Nyt veetuttaa ja tosi paljon. Ehdotin miehelle, että mentäis lapsettomuustutkimuksiin, mutta ei ole halukas. Sen mielestä me ollaan yritetty vasta niin vähän aikaa (aktiivisesti 10kk, ilman ehkäisyä oltu yli vuosi).
No, saanpahan vetäistä ihan hyvällä omalla tunnolla tän puolukka lonkeron...KELE!!
ap
Surku. Nauti nyt tästä illasta. Ja toivottavasti miehes suostuu tutkimuksiin, jos näin jatkuu. Me oltiin, ja kyllä kannatti. Raskasta oli tietty, mutta tuotti sit vihdoin tulosta.
ja suoraan sanottuna en tiedä onko se positiivinen vai negatiivinen. Ihan hailakan hailakka viiva siihen ilmestyi, mutta olen ennenkin testanut ko testillä haamun ja menkat silti alkaneet.
Nyt kun tulin töistä katsoin testiä uudelleen (vaikkei niitä kai jälkikäteen sais tuijotella?) ja minusta viiva näytti vahvemmalta, mutta outoa siinä oli se, että tulosikkuna oli vain puoliksi kuivunut (tai uudelleen kastunut, mikä on mahdotonta) ja se raja menee justiin siitä oletetun viivan kohdalta, mikä saa sen ehkä näyttämään viivalta.
Äh, emmä tiedä?
Mutta eikö kp 29 jo selkeä viiva pitäis tulla? Tosin näyte ei ollut kovinkaan " aamuvirtsa" , sillä se oli ollut rakossa vain 3,5 tuntia, kun jouduin käymään yöllä vessassa.
Menkat ei siis edelleenkään ole alkaneet. Jomotus alamahalta on hellittämään päin, mutta tissejä nipistelee enemmän.
ap