Minecraft PS3:lla kaksinpelinä??
Muksuilla on PS3 ja siinä minecraft sekä kaksi ohjainta.
Miten ihmeessä ne pystyy pelaamaan yhdessä niin että näyttö on jakaantunut tms. Vai pystyykö ollenkaan?? Mitä pitäis tehdä ???
Kommentit (64)
Tartteet HD tvn. Jos on HD tv niin 1.ensimmäisen pelaajan pitää mennä peliin ja sen jälkeen 2. Toisella ohjaimella tuplanäpäytetään start-näppäintä. (Kummankin ohjaimen pitää olla päällä, varmista se ensin) Että toisen pelaajan tavarat pelissä tallentuisivat, pitää pleikkarissa olla 2käyttäjää niin että toinen pelaa toisella ja toinen toisella käyttäjällä. Ei teiän 9v pojanklopit osaa selittää vaanku ehkä sen että "pitää painaa titä komionäppäintä jotta lukee staalt" älkää nyt niiltä kysykö!! -_____-
Jes. Resoluution muutos auttoi. Kiitos.
Ei toi noin vaikeata voi olla toihan on ihan helppoo
Jos laitteesta (PS3) on ollut kokonaan virrat poissa, voi joutua laittamaan resoluutio/full HD -asetukset uudelleen, jotta kaksinpeli ( näytön jako) taas onnistuu. Meillä näin käy aina sähkökatkojen jälkeen.
mulla on sama ongelma ku teillä oiskiva tietää miten sitä pystyy pelaamaan kaksin kertokaa mulle oon yrittäny kaikkea mutta ei auta :(
Kun aloitat pelin painat vain normaalisti starttia ps3 ja ps4 ehkä c
Xbox360 kun olet pelissä (yhdellä ohjaimella) käynnistä toinen ohjain painamalla nappia jossa lukee ps kun olet kirjautunut käyttäjälle painamisen jälkeen olet kaksinpelissä (tämän voi tehdä maksimissa neljälle pelaajalle en suosittele silti neljää pelaajaa kerralla sillä se saattaa kuormittaa playstationia ja sammuuttaa sen)
Menkää peliin, ja molemmat ohjaimet päälle. Sen jälkeen ohjaimen numero kaksi "start" nappia painamalla saa peliin toisenkin ohjaimen. Näyttö jakautuu itsestään
Kiitos, tällä ohjeella saatiin pleikka toimiin useammalle pelaajalle
Mä suoritin opetus pelin ja Mä en pysty pelamaan mun kaverin kanssa!!! Mitä mitä tehdä voiko joku kertoo.....
No Mä suoritin opetuksen ja en pysty pelamaan kaksin peliä onko siihen joku syy ???
Kiitos 29 johan toimii! pitkään lapset ja isä yrittäneet ennen kuin äiti älysi katsoa vauva palstalta😂
Meillä on 15 vuotta vanha taulutv jossa ei ole edes dikipoksia sisäistä eikä se todellakaan ole mikään HD mööpeli mutta hdmi kohta on. Toimii skart johdolla ja hdmi johdolla se kaksinpeli. Eli ensin toisella ohjaimella peli päälle ja kun peli on päällä niin toisesta ohjaimesta paina PS nappia jolloin ohjain käynnistyy valitse tili ja paina start. Sitten vaan xää
Eli ei tarvitse olla omaa opetuspelin suorittanutta tiliä mutta kaukosäätimestä pitää olla nappi jossa on neliö minkä sisällä 1 ja 2. Sitten painaa sitä ja menee minecraftiin.valmis
Vierailija kirjoitti:
meillä toimii jopa kolmella ohjaimella ...harmi kun ei oo 9-vuotias nyt tässä et voisin kysyä miten se toimii :)) Mulla ei oo aavistustakaan
Sitä voi pelaa neljälläki ohjaimel mut ei sen enemmäl
Vierailija kirjoitti:
Mä suoritin opetus pelin ja Mä en pysty pelamaan mun kaverin kanssa!!! Mitä mitä tehdä voiko joku kertoo.....
Ai kaksin siinä opetuspelissä vai niinku muuten vaan? Ei pitäis olla ongelmii pelata muuten vaan mut opetuspelit on vähän monimutkasempii kahel pelaajal välil
Päivittäkää resoluutio automaattisesti ja hyväksykää muutokset.
Kaksinpeli toimii kaikilla mahdollisilla näytöillä.
Haluaisin pelata kaksin mutta ei onnistu ikinä😣