Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teetko mielestäsi lapsen kanssa kaiken aina oikein?

Vierailija
02.01.2006 |

Ajatteletko koskaan, että olisit voinut tehdä joskus jonkun asian järkevämmälläkin tavalla, vai herättääkö moinen pohdinta ahdistusta ja syyllisyyttä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tee kaikkea oikein. Eikai kukaan tee? Mistä sitäpaitsi TODELLA tietää, että tekee oikein tai väärin :)

Vierailija
2/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarpeeksi johdonmukainen, en anna tarpeeksi aikaa. Joskus olen muissa maailmoissa kun pitäisi jaksaa kiinnostua lapsista! Silti kuvittelisin, että olen riittävän hyvä äiti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiukkuinen ja kärttyinen, ja välillä haparoin pimeässä lapsenkasvatuksen kanssa. Mutta viisaus syntyy tietämättömyyden myöntämisestä. :)

Vierailija
4/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaani yritän useimmissa tilanteissa ja aina sitä koittaa toimia niinkuin senhetkisen tietämyksen valossa oikein on. Luultavasti käy niin, että muutaman vuoden päästä hakkaan päätäni seinään et mitähän silloinkin päässä liikkui... Nyt kun on pieni vauva talossa ja sen myötä mittavat univelat niin tahtovat isommat jäädä turhan vähälle huomiolle ja räyhättyäkin tulee liikaa. On jäänyt elävästi mieleen tuolta vauvapuolelta keskustelu, jossa eräs nimeltämainitsematon sanoi pitävänsä itseään esimerkillisenä äitinä. On jäänyt kovasti mietityttämään se, kuinka joku voi olla niin täydellinen, tai siis ainakin pitää itseään sellaisena. Että mitähän sitä itse tekee väärin kun en kuuna päivänä voisi itsestäni niin sanoa.

Vierailija
5/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
6/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yritän parhaani, ainakin yleensä...