Löytyisikö kiinnostuneita (laihdutusasiaa)
alkaa pitämään laihdutuspinoa???
Pinouduttaisiin vaikka muutaman kerran kuussa ja " seurattaisiin" toisten edistymistä. Saisi vinkkejä ja kannustusta.
Itsellä alkaa tänään ainainen laihdutuskuuri ja tarkoitus olisi saada vähintään 10kg pois.
Pinosta voisi saada hieman motivaatiota...
Kommentit (24)
Minäkin tahtoisin mukaan. Tuki ja vinkit ovat aina tarpeen. Pitäisi saada vähintään 15 kg pois kesään mennessä, joten kaikki keinot käyttöön. Liikaa oli jo ennen raskauttakin ja nyt on ihan liikaa. Tyttönen on nyt 6 kk.
Nyt tuntuu siltä, että vaikeinta on alkuun pääsy. Kotona on vielä jäljellä jouluherkkujakin... Huolestuttaa myös hiukan laihduttamisen vaikutus maitoon. Rintamaito on yhä tyttösen ainoa juoma, vaikka soseita ja puuroja syödäänkin jo reippaasti.
Viestiä saa mielestäni laittaa vaikka joka päivä, mutta olisi hyvä sopia yksi viikonpäivä punnituspäiväksi. Jatkuva vaa' alla hyppiminen ei ole hyvä tapa, koska vaihteluita on aina. Maanantai on varmaan ihan sopiva punnituspäivä.
Mulla olis kanssa semmonen 20 kg ylimäärästä painolastia. Raskauskilot on jo poissa (tuli 15 kg ja poika on nyt reilu 5-viikkoinen), mutta läskiä oli ja on siis edelleen liikaa...
Raskaus toi painoa noin 20 kg lisää, aika hyvin ovat jo kaikonneet sen kummempia tekemättä. Nyt paino on muutaman kilon enemmän kuin ennen raskautta mutta minä lihosin jo ennen raskautta. Nyt ois tarkoitus pudottaa about 8 kg. Hyvä porkkana on se et ens syksyllä on meidän häät joten haluan mahtua pukuuni!
Vielä mennään täysimetyksellä, joten kauheeta paastoa ei nyt voi pitää mutta jos nyt edes vähän katsoisi mitä suuhunsa laittaa!
Tosin nyt olen ollut viikon kipeänä ja keittiössä hääräily ei paljoa houkuttele mutta kun tästä tokenen niin jo saa kilot kyytiä! =o)
Vai onko joku jo aloittanut pinon jollain muulla nimellä?
NN