vainoharhainen mies
uusi vuosi ja kaikki päin persettä...
lauantaina ajattelin että olis mukavaa pitkästä aikaa syödä kunnolla perheen kesken, ja nauttia toistemme seurasta. mies olikin sitten koko päivän remonttia tekemässä. tuli kuitenkin yhdeksältä kotiin että mentäisiin ampumaan raketteja. olin hieman närkästynyt sillä lapset olivat jo aika väsyneitä silloin.
istuttiin siten illalla kahdestaan mies tuijotti tv:tä ja mä yritin pitää keskuselua yllä. tuntui ettei sitä olis voinu vähempää kiinnostaa olenko mä siinä vai en. mun juhla mieli oli kadoksissa ja PYYSIN LUPAA päästä ulos. oli todella rentouttavaa päästää höyryt ja saada muuta ajateltavaa, ja ihmisiä joiden kanssa jutella...
aamulla äijä oli kuin perseeseen ammuttu. tivas koko ajan et mitä on tapahtunut, keiden kanssa olen jutellut jne. hän epäilee minua aina kun on mahdollisuus. ollan oltu yhdessä neljä vuotta ja alkuaikoina kumpikin petti toista kerran, ensin mies sitten minä kostaakseni.
mies sitten eilen ilmoitti että menee uudelle talolle muutamaksi yöksi nukkumaan. yritin jutella ja sanoin ihan suoraan ettei sen tarvitse olla minun tekemisistä huolissaan.
rakastan miestä todella, en missään nimessä haluaisi erota hänestä. en oikeasti tiedä mitä minun pitäisi nyt tehdä? miten luottamusta saisi lisää, kun hän aina epäilee jokaista liiketäni..?
Kommentit (8)
jotenkin tätä osasin pelätä. kiitos, mutta en tarvitse moralisoijia.
huom mies antoi minulle luvan.
ap
Toisen uskollisuutta aletaan monesti epäillä silloin, kun itse on uskoton. Ei tietysti tarvitse olla tapahtunut mitään, mutta ehkä mies mielessään on jotain sen kaltaista pohtinut ja nyt rupeaa siksi epäilemään sinua.
... ilman omaa puolisoa. Mitä asiaa sinne voi olla yksin?
Ravintolassahan (juoma sellaisesssa, lounaalla käynti on erikseen) enimmäkseen etsitään seuraa tai juodaan viinaa tai istutaan kuskina juoppoja kyytiin odotellen. Eli ei ilman puolisoa oikein voi olla asiaa kapakkaan. Sehän on hankaluuksien etsimistä koko baaritouhu.
Miten ihmeessä aina nousee esiin vaihtoehto eroamisesta, vaikka puoliso on vain asiallisesti täysin eri mieltä jostakin.
Haloo
olemme sopineet ettei yhdessä mennä mies keksii aina jotain epäilyttävää ja alkaa syytellä vaikka olisin selvänä ja istuisin koko illan hänen vieressään. eipä tästä nyt mitään apua ollut unohtakaa tämä.. ap
Mies uutena vuotena kattoo vaan telkkaa eikä suostu puhumaan. Joku sitä vaivas jo sillon ihan selvästi. Nyt vaan kissaa pöydälle...
katso vain peiliin. Sieltä se syyllinen löytyy. Olethan pettänyt aiemminkin.
mitäs lähdit ulos!