Huomenta ! Onko...
...muita odottajii joilla karseeta pahoinvointia joka päivä ja kestää melkein ympäri päivän? Onko haitannut töihin /opiskeluun ? Miula ihan hurjaa...ykä ei ihan lennä mutta ei kaukana ole. Olo vaan niin öklöä ku vaan voi, eikä jaksa mitään... Olen normaalisti aina touhuus jotain esim. kotihommii, mutta nyt nekin jäänyt ja se vielä inhottaa.
Ei kaikille vielä haluis edes kertoa raskaudesta (n.9viik.), mut vissii kohta kerrottava etteivät ihan pidä " sairaana" ... ;))
Kommentit (5)
Ja joo, on mullakin ollut huono olo raskauksien aikana, mutta pelkästään alkuraskaudessa, myöhemmin ei niinkään mutta tuo syöminen kannattaa kokeilla, mulla oli aina voileipäkeksejä työpöytälaatikossa... :-)
Alkuöklötyksestä nykyiseen piukeaan ähkyyn. En tiedä sitten, painaako vauva jo kaikkia elimiä kun on näin tönkkö olo?
Happi ei meinaa riittää paikallaankaan ja maha on kireänä.
t: rv 31
en ihan oksenna, mutta lähellä on ollut monena päivänä. Mikään ruoka ei myöskään maistu. Raskausmyrkytysoireita ei ole - tai siis veriarvot kohdallaan, joten kai tämä vaan kuuluu asiaan.
..miula edellinen raskauskin oli aika öklöö.. ei kuitenkaan ihan näin. Mutta loppu puolella oli aikas karseeta. Aattelin silloin ,et hitsi jos olot jää kun lapsi syntyy niin enhän jaksa hoitaa... mutta (tietty) onneksí olot jäi synnytyssaliin...:)
Mitenhköhän mahdollinen seuraava raskaus...varmaan olot vaan hurjenee , ainakin nyt siltä tuntuu et jokainen raskaus vaan hurjempi olojen puolesta ;)) (tää kylläkin viimoinen...:) )
minulla oli kans kauheat pahoinvoinnit ympäri päivän enkä jaksanut tehdä mitään...mutta kyllä se helpottuu, minulla loppui pahoinvointi n.viikolla 15 ja nyt viikkoja on 19+1 että kyllä se aurinko rupee paistamaan sinullekkin pian...:)
tietysti kaikilla on erinlainen raskaus mutta tässä nyt minun ainakin...
hyviä jatkoja!!!T:Mariella