Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

fantasioin seksistä toisen naisen ja mieheni kanssa,

Vierailija
01.01.2006 |

mutta mieheni ei innostu edes sillä fantasiatasolla. tai sitten ei uskalla tai ei uskalla myöntää. onko kumma jätkä? en itsekään tiedä kuinka pitkälle todellisuudessa olisin valmis menemään, mutta jos sellainen luonteva tilaisuus tulisi, luulen että olisin HYVIN innoissani mukana. tuntuu vaan että tuo miehen innostumattomuus latistaa jotenkin... koko seksinnälkäni! aivan kuin en saisi olla seksuaalisesti sitä mitä olen, vaan pitäisi tyytyä hiljaiseen seksimuhinaan kaksistaan peiton alla eikä fantasioista saisi edes puhua..? hällä ei kovin kummoisia - MINUA liikuttavia - fantasioita ole ollut. joskus tuntuu siltä muutenkin, että " olen liikaa" miehelleni, kun olisin valmis " lähes kaikkeen" mutta se miesrukka vaan puistelee päätään ja hymyilee huvittuneen?epäuskoisesti... :-/

mitä mieltä olette muutenkin, kuinka tärkeetä seksielämän kannalta on, että parilla olisi edes yksi samansuuntainen fantasia? voihan niitä tosin haaveksia ihan yksinäänkin samalla kun paneskellaan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon mieliksi sitä tuli kokeiltua, mutta ei se minusta ollut hauskaa. Sinänsä vaimoni ystävättären kanssa on ihan hauska peuhata kahdestaan eikä minulla ole mitään sitä vastaan, että he peuhaavat kahdestaan. Olen varmaan vaan estynyt, mutta sellainen olen.

Vierailija
2/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ihmisellä on fantasioita, joita ei halua koskaan oikeasti toteuttaa. Ja ihmisillä on erilaisia fantasioita. Miehelläsi ilmeisesti on jotain muita kuin sinulla. Hänen ei tarvitse kertoa niitä sinulle, eikä hänen ole pakko haluta samoja asioita kuin sinun - saati sitten että tekisi niitä IRL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut yhtään hauskaa?juu varmaan,ei varmaan ees seissy......älä valehtele.

Vierailija
4/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kova pala :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi