Kysymys ns. " ovulaatiolimasta" ! Ilmestyykö se ennen vai jälkeen ovulaation?!
Siis se kirkas, venyvä lima... Ennen en kiinnittänyt moiseen huomiota, mutta ekan raskauden jälkeen kuukautiskierto on muuttunut paljon selvemmin havaittavaksi; ovisaikaan tuntuu nippailut ja on tota " limaa" jne. Anteeksi tämä " groteskius" , mutta koko termi on opittu täältä ;)
Jotta miten se oli: " lima" ennen vai jälkeen oviksen -vai peräti sen aikana?!
Kommentit (6)
pienestä SOLUSTA!!!
Osta ovistikut.
kun tulee kuiva kausi, ovis on ohi.
Kyllä se on niin, että moni nainen tuntee ovulaation kuukautiskipua muistuttavana jomotuksena alavatsalla. Itselläni tunne kestää noin 1 vrk:n ja samaan aikaan " ovislima" on sellaista sitkaisempaa ja paksumpaa.
Limakalvo muuttuu ovulaation aikaan paksummaksi ts se lima on sitkaampaa ja alttiimpi kiinnitysalusta mahdollisille siittiöille. Ihan biologinen juttu eikä mikään av-palstan keksimä.
Vierailija - 01.01. 23:54 vastaa tähän viestiin (3/6)
Toi limajuttu on tällä palstalla keksitty. Ei sellaista ovislimaa ole olemassakaan. Ovulaatiota ei muutenkaan voi itse tuntea (vaikka moni täällä väittää) -kysehän on helevetin
pienestä SOLUSTA!!!
Osta ovistikut.
KYLLÄ MINÄ AINAKIN TUNNEN LÄHES JOKA KUUKAUSI OVULAATION JA VOINPA JOPA SANOA ETTÄ KUMMASTA TUUBASTA IRTOSI JUURI MUNASOLU. LIMA TOSIAAN MUUTTUU JUOKSEVAMMAKSI SEN TAKIA ETTÄ SIITTIÖT UISIVAT SIINÄ PAREMMIN...NÄIN LUKI JOSSAIN ISOSSA ÄITIYS KIRJASSA.
Korjatkaa, jos olen väärässä.