Lue keskustelun säännöt.
Syömisongelmaa...4kk vauva kyseessä
17.06.2008 |
Eli meillä nyt 4kk ikäinen tyttönen, jolla ruokailut alkaneet aika lailla hankaloitua. Neiti on siis pulloruokinnassa, ollut koko pienen ikänsä. Nyt parin viikon sisällä koko ruokailu on muuttunut kamalaksi häsellykseksi, kun haluaisi niin pitää itse kiinni pullosta, ja soseita syödessä kiinni lusikasta. Mutta kun eihän se tuon ikäiseltä oikein onnistu... Ja iskä jos on huoneessa, pitää kiinnittää huomiota vaan iskään, ei lainkaan syömiseen. Eli pitäisiköhän ostaa sellaiset kahvat tuohon pulloon, että voisi "pitää kiinni"? Onko muilla tällaista "säheltämistä" ruuan kanssa?
Valentine ja neiti 4kk
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä kohta 6 kk poika ja säheltämistä riittää. Ilmeisesti on olevinaan jo niin iso että osaa kaiken itse... =) Pitäisi lusikoida itse ja pitää ruokakippoa ja tuttipulloa ja nokkamukia itse. Samaan liittyy varmaan myös se, ettei halua enää pullosta oikein mitään. Poika on aina ollut kiltti syömään mitä vaan mistä vaan. Ollut täysimetyksessä, mutta maito ja korvike on kelvannut pullosta yhtä hyvin. Vellikin meni aikansa, mutta nyt kieltäytyy. Soseet ja puurot kyllä maistuu. Imetys alkaa olla aika hätästä puuhaa, on kaikkea muuta kivaa ympärillä. Ostin sellaisen nokkamukin, missä on kahvat ja siitä pitää imeä että tulee mitään ja se on toiminu ihan hyvin. Siitä voi antaa juoda itse, eikä roisku pitkin poikin. Suosittelen!
Pia