Onko muita jotka palaavat huomenna töihin ä-loman tai hoitovap. jälkeen?ev
Kommentit (9)
Siis että v. 2007 alusta töihin. Mut en osaa kuvitella, että mitä sen ikäinen jo osaa, ja kuin kauhee paikka se lapsen jättäminen tulee olemaan... (alustava päätöshän tämä vasta, nyt nautin kotona olosta)
meidän " vauva" osaa jo kävellä, osaa syödä lusikalla itse (loppuruoka tosin täytyy autella..), ymmärtää suurimman osan puheesta mutta ei itse vielä puhu, käy joskus kakalla potalla (aikuisen avustamana tietty), MUTTA tarvii vielä tutin nukkumaan mennessä, on vaipat, ei pue itse ja hampaitakaan ei oo ku 4 vasta, joten ruoka täytyy muussata :)
palaamassa huomenna hoitovapaalta töihin. Poika 05/04 menee mummulle hoitoon, joten hyvillä mielin palaan työelämään.
1,5-vuotias lapsi ja mummolaan menee hoitoon joten ei tarvitse onneksi päiväkotiin vielä laittaa.
Lapsi kipeänä joten taitaa siirtyä päivällä tai parilla hoidon ja töitten aloitus. Ja nyt on " tosi" hyvät fiilikset lähteä töihin (vaikka odotan TO-DEL-LA töihinpaluuta) kun tyttö sai flunssan melko varmasti viime viikolla juuri päiväkodista kun oltiin tutustumassa kolmena päivänä
Tyttö 1v2kk on niin höpöihana ollut viime päivinä kun ikävä flunssa on hellittämässä, että on tosi haikea olo töihinmenosta. Toisaalta taas kiva päästä käsiksi muihinkin hommiin ja onhan se kiva päästä syömään lounas ja käymään vessassa rauhassa! ;-)
Työvaatteiden etsiminen onkin sitten taas oma ongelmansa, ei meillä toimistotöissä tarvitse asiakkaita varten pukeutua eikä mitään, mutta on aika lailla kaapit pullollaan sellaista b-luokan vaatetta mikä on ollut oikein oivaa kyllä pienen lapsen kanssa kotioloissa...
Meillä jää isä kotiin nyt, että siinä mielessä hyvillä mielin palaan töihin, ettei tarvitse jännittää miten tyttö pärjää vieraassa ympäristössä, mutta onhan se silti... Huoh. ;)
huomenna töihin reilun puolentoista vuoden jälkeen. Toisaalta hirvittää, toisaalta on ihanaa. Lapset hoitoon helmikuussa..
lapsi syntyi lokakuussa 2004 ja nyt pitäis palata töihin... töissä on uudet, mieluisat kuviot, joten kiva palata, mutta lapsen vieminen hoitoon vähän surettaa :(