Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä on nyt pattitilanne ja pelkään että avioliittomme natisee liitoksissaan.

Vierailija
01.01.2006 |

Ristiriitoja miehen ja minun välillä aiheuttavat eniten kasvatukselliset kiistat. Mielestäni mies on liian tiukka ja autoritäärinen, hän vaatii kolmivuotiaalta suorastaan sotilaallista kuria. Miehen mielestä minä taas hemmottelen lapsen piloille, otan hänet syliin kun hän kiukuttelee jne.

Mulla suorastaan pimeni tästä johtuen pää tänään. Kyseessä ei sillä kertaa ollut edes mitenkään suuri asia, mutta kaikki kertynyt jännite ja loka ylitti sen viimeisenkin harkintakykyni. Huusin miehelle ja käskin häntä häipymään, minkä hän tekikin.

Nyt olen nyhjöttänyt lapsen vieressä ja en tiedä mitä teen. Haluan erota, mutta perhettä en haluaisi rikkoa. Mies tai minä emme kumpikaan pysty löytämään yhteistä kasvatuksellista linjaa, tästä on keskusteltu tuhat ja yksi kertaa aiemminkin. Tuloksetta. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei usko että kukaan kolmas osapuoli asiaa voisi auttaa, hänen mielestä asiat on hoidettava itse. sitä emme tiedä että miten? Olen miettinyt eroa muutamankin kerran mutta en haluaisi perhettä rikkoa minäkään kun yleiseti ottaen menee hyvin. mutta juuri nämä jotkut " tilanteet" aiheuttaa riitoja...

Vierailija
2/2 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keinot loppuu lapsen kanssa, ohjausta voi saada perheneuvolasta. Mä pääsin sinne vauvani kanssa, jonka kanssa ei ollut kurinpidollisia vaikeuksia vaan vuorovaikutus/kiintymisongelmia. Auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla