Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilen kolmannesta lapsesta... mutta onko mitaan jarkea hommata vauva kun naitten kahden lapsen (11&7v.) on niin helppoa jo!

Vierailija
01.01.2006 |

Millaiseen elämäntilanteeseen teidän mahd. kolmas lapsi on syntynyt?

Taloudellisesti meillä olisi hyvä sauma, ei velkoja ja säännölliset tulot, mutta jostain syystä välillä miettii, olisko järkeä hommata vauva?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannesta lapsesta osasin nauttia eniten. Ja isommistakin ehti enemmän iloita äitiyslomalla ja hoitovapaalla. Meillä oli 6- ja 9-vuotiaat kun vauva syntyi.

Vierailija
2/8 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiparit meinasi muutenkin loppua alkuunsa kolmannen jälkeen, varisnkin nyt yh-äiskänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän äiti

Vierailija
4/8 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mietittiin kans tosi kauan kolmannen hankintaa.. Meillä ennestään jo 9- ja 11-vuotiaat. Kyllä ei oo kaduttu! Oon itte nauttinu täysin siemauksin vauvasta ja isommat osaa jo hoitaa hienosti apuna. Vauva on tuonut uudenlaista elämää meidän perheeseen. Tosin nyt oon sit jo miettiny, et myös tällä nuorimmalla ois kiva olla kaveri...

Vierailija
5/8 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme,6v,5v ja 7kk.Kaikki on mennyt hyvin ja poika on helppo vauva.Elämä oli kuitenkin jo aika helppoa ennen vauvaa ;)

Eli jos mulla olisi esim.jo koululaisia niin en tiedä haluaisinko aloittaa taas kaiken alusta.Haluan elää nyt tämän pikkulapsivaiheen ja nauttia muista asioista myöhemmin.Mutta...toisen puolesta ei voi tehdä päätöstä ;).Tämä oli vain mun mielipide.

Vierailija
6/8 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi meillä mies on pienipalkkainen ja kummallakin on määräaikainen työsuhde. Moni ei varmaan kuvittelisikaan kolmatta tähän, mutta minä jotenkin luotan, että aina sitä pärjäillään.

Olenkohan ihan hullu?

Vierailija
7/8 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas on aivan ihana!!!

korvien putkitus keskiviikkona, mutta en silti oo päivääkään katunut!!!

Vierailija
8/8 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietteissä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan