Mitä mieltä olette äidistä joka pukee lapsensa merkkivaatteisiin?
Tarkoitan nyt Burberryä,Kenzoa,Dioria ja vastaavaa.En keskihintaisia
vaatteita.Minulla on ystävä joka pukee kolme lastaan vimpan päälle,kaikki on suunniteltu etukäteen että varmasti sävyt ov tiptop ;).
Välillä vaan tulee mieleen että mitä järkeä on syytää lasten vaatteisiin sellaisia summia?! Jokainen tietysti ostaa vatteet mistä haluaa.Enkä ole kade,ihmettelen vain ;)
Kommentit (8)
sitten mulle ilmaiseksi. Eipä oo tullut mieleen valittaa niistä vaatteista/hinnoista. Kiittelen kauniisti!
Ja että tykkäävät niiden vaatteiden ulkonäöstä. Ja ettei raha ole esteenä.
Enkä pidä Burberrystä,etenkään siitä ruutukuosista.Minusta se on jotenkin vastenmielistä.Kauniisti voi pukea edullisemminkin,jos on silmää ;)
ap
Vierailija:
Enkä pidä Burberrystä,etenkään siitä ruutukuosista.Minusta se on jotenkin vastenmielistä.Kauniisti voi pukea edullisemminkin,jos on silmää ;)ap
Minunkin mielestä menee överiksi jos pitää kirpputorilta metsästää merkkivaatetta!
Ihan itse saa 7 vuotias valita vaatteensa ja lähinnä ne on tätä spiderman,batman ym sankariaihetta.
Ei oo tarvista päteä lasten vaatteilla,eikä millään muullakaan.
Mä tykkään kuitenkin ihan noista henkkamaukka vaatteista ja olen tyytyväinen. Niilläkin saa lapset ihan siistin ja nätin näköisiksi.
Miksi niitä ei ostaisi, kun eivät maksa paljon mitään. Meidän lapset puettu todella hyvin / kalliisti, ja alta 10 e kaikki vaatteet. On paljon yhden lapsen varakkaita äitejä, jotka myyvät vaattet pois heti kun ovat pieniä.